کد خبر: ۵۳۹۱۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
رئیس پلیس آگاهی لامرد خبر داد:

کشف 81000 عدد مواد محترقه در دهشیخ و شلیک پلیس به دو قاچاقچی

ماموران پلیس آگاهی طی یک عملیات اطلاعاتی موفق به کشف 4000 هزار سوئیچر ماهواره و 1004 ادکلن از یک دستگاه اتوبوس شدند که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه به نقل از لامرود - سروان اصغر کمالی رئیس پلیس آگاهی لامرد پیرامون کشفیات اخیر نیروی انتظامی شهرستان لامرد اظهار داشت: باند سارقین مغازه ها که در دو شهرستان لامرد و مهر اقدام به سرقت می کردند توسط مامورین پلیس آگاهی دستگیر شدند و اموال کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد.

وی در ادامه گفت: 103 کارتن از انواع سیگار با ارزشی بیش از 70 میلیون تومان از محل دپو در بخش علامرودشت کشف و یک نفر هم در این رابطه دستگیر شد.

کمالی افزود: ماموران پلیس آگاهی طی یک عملیات اطلاعاتی موفق به کشف 4000 سوئیچر ماهواره و 1004 ادکلن از یک دستگاه اتوبوس شدند که در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی لامرد از کشف 180 راس گوسفند قاچاق و دستگیری 5 قاچاقچی که قرار بود این احشام را به کشور های حاشیه خلیج انتقال دهند خبر داد.

این مسوول ادامه داد: در ایست و بازرسی های مقطعی پلیس موفق به کشف و ضبط  7800 لیتر سوخت قاچاق از دو خودروی ایسوزو در بخش اشکنان و علامرودشت شد که در این رابطه 2 نفر دستگیر شدند.

سروان کمالی ، کشف بیش از 81 هزار عدد مواد محترقه و دستگیری یک عامل توزیع کننده در منطقه تجاری دهشیخ  را از دیگر اقدامات ماموران این نیرو برشمرد.

وی در ادامه گفت: مامورین پلیس آگاهی موفق به توقیف یک دستگاه بونکر سیمان شدند که سوخت و کالای قاچاق را به صورت ماهرانه ای در کامیون خود جاسازی کرده بود، در این ماموریت فردی بنام «م م» به دلیل بی توجهی به دستورات پلیس مبنی بر توقف خودرو مورد اصابت گلوله قرار گرفت و دستگیر شد.

 

این مقام امنیتی ادامه داد: پلیس آگاهی لامرد در راستای برخورد با قاچاقچان کالا در دو عملیات موفق به توقیف خودروی پیکان بار و 405 در بخش علامرودشت  و کشف و ضبط بیش از 8 هزار قوطی نوشیدنی قاچاق شدند.

رئیس پلیس آگاهی لامرد در تشریح  آخرین کشفیات پلیس گفت: 12 عدد تلوزیون  LED  قاچاق که در یک دستگاه خودروی 405 جاسازی شده بود کشف و ضبط شد در این اقدام راننده خودرو به دلیل بی توجهی به فرمان ایست پلیس مورد اصابت گلوله از ناحیه پا قرار گرفت.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
3
خدا خیر پلیسان زحمت کش بده
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
0
دمشون گرم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
0
دمشون گرم