کد خبر: ۵۳۹۴۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۷ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳

ابراز تاسف عضو شوراي شهر از حادثه‌ چهارشنبه‌ آخر سال شيراز/ رییس شورا: جزییات حادثه مشخص نیست/ شهردار:در آن ايام، من كربلا بودم

بيان ماهيت و جزئيات حادثه‌ تا زماني كه اصل مطلب مشخص نشود، صحيح نيست. شوراي شهر به هيچ عنوان در این خصوص مماشات نكرده و نمي‌كند.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، عضو شوراي شهر شيراز در نطق پیش از دستور خود در سی و هشتمین جلسه علنی شورا از حادثه‌ چهارشنبه آخر سال شيراز كه طي آن برخوردي بين ماموران نيروي انتظامي و آتش‌نشاني شيراز ايجاد شده بود، ابراز تاسف كرد.

عليرضا ديهيمي ضمن قدرداني از تلاش‌هاي انجام شده در نوروز توسط شهرداري، گفت: ما از مديريت ارشد استان درخواست رسيدگي به موضوعاتي نظير حادثه‌ چهارشنبه‌ آخر سال و حل و فصل چنين مسائلي را داریم.

شهردار شيراز نيز از بروز چنين حادثه‌اي ابراز بي‌اطلاعي كرد و گفت: در آن ايام، من در كربلا بودم. به محض دريافت گزارش كامل موضوع از آتش‌نشاني، اطلاع رسانی می‌کنم.

وي در عين‌حال تصريح كرد: هر كس در لباس مامور دولت، در هر رده و مسئوليتي اگر تخلفي انجام دهد كه براساس قانون محرز شود، بايد پاسخگو باشد و برخورد قانوني هم با خاطي الزامي است.

شهردار شيراز با تاكيد بر اينكه دايره حقوقي شهرداري، از حقوق اين مجموعه دفاع كرده و مي‌كند، گفت: اگر موضوع صحت داشته باشد شهرداري محكم پاي حقوق خود ايستاده است.

گفتنی است هيچ يك از اعضاي شوراي شهر، در خصوص ابعاد و كم و كيف اين حادثه حاضر به اظهار نظر نشدند.

رئيس شوراي شهر شيراز نيز در پاسخ به درخواست خبرنگاران براي تشريح ماجرا، گفت: چون هنوز ماهيت حادثه دقيقاً مشخص نيست، فعلا در این باره صحبتی نمی‌کنم اما از كميسيون خدمات شهری شورا خواسته ام كه با حضور آتش‌نشاني، پليس و ديگر افراد مطلع، موضوع را بررسي و اعلام نظر كند.

غلام‌مهدي حقدل گفت: بيان ماهيت و جزئيات حادثه‌ تا زماني كه اصل مطلب مشخص نشود، صحيح نيست. شوراي شهر به هيچ عنوان در این خصوص مماشات نكرده و نمي‌كند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
0
برای دولتی ها دیگه زشته که بخوان این حرکات را انجام دهند.مثلا شما باید الگوی مردم باشیدا
محمدرضا
-
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
0
جريان چيه خاله؟