کد خبر: ۵۳۹۴۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۹ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
بیانیه شورای اسلامی شهر شیراز:

اروپائیها ایران را با نقاط سلطه‌پذیر اشتباه گرفته‌اند

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز با امضای متن یک بیانیه در محکومیت اقدامات اخیر اتحادیه اروپا، بر سلطه‌ناپذیری ملت ایران تاکید کردند
به گزارش شیرازه، اعضای شورای شهر شیراز در اولین جلسه علنی خود در سال 93 در خصوص نامگذاری سال جدید و قطعنامه ضد ایرانی اتحادیه اروپا در آغاز سال بیانیه ای صادر کردند.

در این بیانیه آمده است: اهمیت دو مسئله اقتصاد و فرهنگ و ضرورت تلاش بیشتر مسئولین موجب شده در سال جدید نیز نامگذاری و تبیین مسیر نظام، توسط رهبری با این دو واژه مهم همراه باشد و این بدان معناست که تمام مردم و مسئولین می بایستی به هر دو موضوع توجه ویژه داشته باشند و به صورت عملیاتی و جهادی امور مربوطه را دنبال کنند.

در قسمت دیگری از این بیانیه آمده است، متأسفانه در آغاز سال جدید اتحادیه اروپا با صدور یک قطعنامه سخیف و بی‌مایه اشتباهی تاریخی در روابط خود با ملت ایران نموده است. در این قطعنامه به صورت خیلی مرموز و زیرکانه در امور داخلی کشور و قوای سه گانه دخالت شده و در برخی موارد نیز به شرع مقدس اسلام توهین گردیده است. به نظر می رسد اروپائیان که تا 400، 500 سال پیش با فرهنگی وحشیانه بر روی درختان زندگی می کردند هنوز علی رغم داشتن تمدن قرن 21 دچار ارتقای فرهنگ و شعور نشده اند و قطعاً ایران و مردم شریفش را با سایر نقاط دیگر سلطه‌پذیر اشتباه گرفته‌اند و باید بدانند که مردم شریف ایران در سایه توجهات امام عصر (عج) و فرمایشات مقام معظم رهبری و با سرمشق گرفتن از عاشورای حسینی (ع) کماکان در خط مقاومت، استوار است. لذا چنین قطعنامه‌هایی صددرصد محکوم و منفور است. بنابراین تقاضای واکنش مدبرانه مقامات مسئول در این رابطه را داریم.

اعضای شورای اسلامی شهر شیراز در ادامه بیانیه خود توجه تمام مسئولین استان فارس و شهر مقدس شیراز را به پیام رهبری و تکالیف سال جدید جلب کرده و آورده اند: اینکه تقریباً یک ماه از سال جدید گذشت و با برگزاری همایش و سمینار و شعار، اعتلای فرهنگ و اقتصاد میسر نخواهد شد و صرفاً پس از تلاش، کوشش و جهاد مسئولین که قطعاً با مشارکت مردمی و عزم ملی همراه خواهد بود، شاهد پیشرفت بیشتر شهر زیبای شیراز و کشور عزیزمان ایران خواهیم بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
1
این مسائل به شورای شهر چه ارتباطی داره ؟؟؟!!!!