کد خبر: ۵۳۹۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۱۸ فروردين ۱۳۹۳

استاندار فارس: اهل سازگاری با تمام ارکان استان هستم

در دولت تدبیر و امید با مشی اعتدال، فضا برای حضور تمام سلیقه‌ها و ظرفیت‌ها در مدیریت کشور وجود دارد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، سید محمد احمدی در دیدار نوروزی با کارکنان استانداری این استان با بیان این‌که تک‌صدایی شدن به ضرر مردم بوده و موجب محرومیت کشور از ظرفیت‌های موجود می‌شود، اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید با مشی اعتدال، فضا برای حضور تمام سلیقه‌ها و ظرفیت‌ها در مدیریت کشور وجود دارد.

وی با اشاره به این‌که مصلحت مردم استان بر برخی انتقادات غیردلسوزانه ترجیح دارد، ادامه داد: مدیریت ارشد فارس ضمن نفی سازشکاری، اهل سازگاری با تمام ارکان استان است و منافع عمومی را بر مصالح فردی و گروهی ترجیح می‌دهد.

نماینده عالی دولت در فارس با تاکید بر این‌که از نخستین روز مسئولیت، تنش‌زدایی در فارس در دستور کار مدیریت ارشد این استان بوده است، گفت: تعامل را به منظور تامین مصالح عالی مردم و فراهم آوردن شرایط خدمتگزاری به آنان مورد توجه جدی قرار داده‌ایم و هم‌اکنون با وجود گستردگی بی‌نظیر این استان در حوزه‌های مختلف اداری و خدماتی، کمترین مشکلی در فارس وجود ندارد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم تلاش‌های بسیاری را به منظور ایجاد گشایش در وضعیت معیشت و زندگی مردم صورت داده است، افزود: ارکان دولت که متشکل از نیروهای با تجربه و متخصص هستند تمام توان خود را برای تامین آسایش مردم به کار گرفته‌اند.

احمدی با اشاره به این‌که سال 93 با نظر مقام معظم رهبری به عنوان «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری شده است، اظهار کرد: باید تلاش کنیم روحیه جهادی ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی را به عرصه کشور بازگردانیم و در این صورت خواهیم توانست تمام مشکلات کشور را با زعامت رهبر معظم انقلاب برطرف کنیم.

وی اظهار امیدواری کرد که با عزم ملی و مدیریت جهادی، تلاش پرثمر و قابل توجهی در عرصه پیشرفت و توسعه استان فارس در سال 93 صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه سال 93 با یاد و نام حضرت زهرا (س) آغاز شده است، خاطرنشان کرد: در طول دفاع مقدس بسیاری از عملیات پیروزمندانه رزمندگان اسلام با رمز یا زهرا (س) صورت گرفت و امروز نیز ما با تمسک به ایشان تلاش خود را برای خدمتگزاری بیشتر به مردم آغاز می‌کنیم و امیدواریم با وجود تمام مشکلات و تنگناها همراه با برکت و نعمت برای کشور باشد.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه استانداری جایگاه والا و ویژه‌ای در نظام اجرایی و سیاسی کشور و در سطح این استان دارد، افزود: توقعات مردم از این نهاد حاکمیتی بالا است و به عنوان آخرین مرجع مورد توجه مردم در مشکلات عمل می‌کند.

احمدی با اشاره به اینکه معاونان استانداری در جایگاه معاونان وزرا و مدیران کل استانداری در جایگاه مدیریت ادارات کل استان‌ها قرار دارند، گفت: تمام ارکان استانداری تا سطح کارشناسان باید به جایگاه ویژه خود به مدیریت این استان توجه داشته باشند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عباسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
0
احسنت بر استاندار فرهیخته و مردمی فارس.یکی از بهترین استاندارهای است که تا حالا دیدم و به هیچ جناهی وابسته نیست
عباسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۳
0
احسنت بر استاندار فرهیخته و مردمی فارس.یکی از بهترین استاندارهای است که تا حالا دیدم و به هیچ جناهی وابسته نیست