کد خبر: ۵۴۳۰۴
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۳

اردوی راهیان نور فعالان رسانه‌ای فارس

اولین اردوی راهیان نور دریایی ویژه فعالان رسانه ای استان فارس در بندرعباس و جزیره هنگام از تاریخ 23 لغایت 25 فروردین به مدت 3 روز برگزار شد.
به گزارش شیرازه، در این اردو که به همت سازمان بسیج رسانه استان فارس برگزار شده بود تعداد بیش از 40 نفر از فعالان رسانه ای استان فارس در قالب جمعی از مدیران مسئول، سردبیران، خبرنگاران و عکاسان خبری روزنامه های محلی، روزنامه های کشوری، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری تحلیلی و یک گروه مستند ساز 4 نفره از صدا و سیمای مرکز فارس حضور داشتند.

این اردو که با هدف آشنایی فعالان رسانه با بخشی از توانمندیها و دستاوردهای اقتصادی، ژئوپلتیک و استراتژیک نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان هرمزگان و بازدید از فعالیتهای عمرانی و فرهنگی سپاه فجر فارس در راستای محرومیت زدایی در منطقه محروم جزیره هنگام برگزار شده بود.

فعالان رسانه ای استان در این اردو از بندر بزرگ شهید رجایی (دروازه بزرگ اقتصادی ایران)، کارخانه کشتی سازی کندآلو در جزیره قشم و مجموعه فعالیتهای فرهنگی و عمرانی سپاه فجر فارس در جزیره قشم و هنگام (مسجد امام صادق (ع) رمکان قشم، خانه عالم مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره، خانه بهداشت، غسالخانه و... جزیره هنگام ) بازدید کردند و در قالب نشست مشترک هم اندیشی با اصحاب رسانه هرمزگان به تبادل نظر پرداختند. در این نشست مشترک که در مرکز اقامتی مجتمع آب درمانی گنو برگزار شده بود، جمعی از اصحاب رسانه هرمزگان و رئیس خانه مطبوعات این استان حضور داشتند.

 در این اردو که سردار غیب پرور فرمانده سپاه فجر فارس نیز فعالان رسانه را همراهی میکرد، ضمن اشاره به برخی از ویژگی ها و موقعیت استراتژیک خلیج فارس، تنگه هرمز و جزایر شش گانه مهم (هرمز، قشم، هنگام، تنب بزرگ، تنب کوچک و بو موسی) به تشریح فعالیتهای فرهنگی و عمرانی سپاه فجر در جزایر قشم و هنگام پرداخت.

وی با اشاره به توجه سپاه به محرومیت زدایی و خدمت رسانی در خصوص فعالیت های سپاه فجر در استان هرمزگان گفت: با توجه به محرومیت هایی که در این جزایر وجود داشت این مجموعه (سپاه فجر) اقدام به ساخت تعدادی از پروژه فرهنگی، مذهبی و ورزشی در این منطقه نمود که می توان به ساخت خانه عالم، خانه بهداشت، غسالخانه، و مجموعه فرهنگی ورزشی چند منظوره امیر المومنین (ع) در جزیره هنگام و مسجد امام صادق(ع) در رمکان قشم اشاره کرد که بزودی شاهد بهره برداری از این مجموعه فرهنگی ورزشی خواهیم بود

از جمله برنامه های دیگر راهیان نور دریایی ویژه فعالان رسانه ای، گشت دریایی در خلیج فارس و تنگه هرمز بود که در طول مسیر سردار مینایی فر مسئول کنگره سرداران و 14600 شهید ولایتمدار فارس به روایت گری پرداخته و روحانی کاروان حجت الاسلام خلیلی (رئیس مرکز حفظ و نشر ارزشهای دفاع مقدس سپاه فجر) نیز به طرح گزیده ای از مباحث اخلاقی و معنوی پرداختند. زیارت سید امامزاده مظفر (ع) بندرعباس نیز، دیدار با فرماندهان سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان و آشنایی با جغرافیای طبیعی و انسانی این استان از جمله برنامه های دیگر این اردو را تشکیل می داد. جمعی از اصحاب رسانه هرمزگان نیز در بدو ورود از فعالان  رسانه ای فارس در فرودگاه بندرعباس استقبال کردند و در طول اردو با ایشان همسفر بودند.

در پایان این اردو نیز محمد عسلی پیشکسوت و مدیر مسئول روزنامه عصر مردم به نمایندگی از سایر شرکت کنندکان ، ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه بسیج رسانه استان فارس بخاطر برپایی این اردو، برگزاری این قبیل اردوها در جهت ایجاد وحدت قلوب، همدلی و انسجام بیشتر بین اهالی رسانه را یک ضرورت دانست و تاکید کرد این برنامه ها در آینده نیز تداوم داشته باشد.   




































































انتهای پیام/523
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
1
بعضی ها تعطیلات می رن کیش
اینا رفتن کجا...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
1
آقاي برجي،در اين اردو جاي خيلي ها خاليه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
0
آقای برجی، بالای سایپا خوش میگذره؟؟؟!!!
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
1
عه سردبیر شیرازه :))
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
1
جای ما خالی!!!!!!!!
خبرنگار جامانده
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳
0
در این زمانه
جای شهدا خالی.....
(خدایش وسیله نبود که رختین پشت نیسون و کامیون)
عجب برنامه ریزی کرده بسیج رسانه
دمت گرم
نه با هواپیما بردنشون نه به این کامیون سوار شدنشون