کد خبر: ۵۴۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۴ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۳
در جهت گرامیداشت دو شهید درگیری با قاچاقچیان

دانشجوی خرامه‌ای رکورد دو فوق ماراتن جهان را می‌شکند+تصاویر

این واحد دانشگاهی در سال فرهنگ از برنامه های فرهنگی حمایت کرده و با تمام توان در جهت ارتقای فعالیت های فرهنگی و ورزشی دانشجویان تلاش می کند.
به گزارش شیرازه،‌ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی داریون از رکورد زنی دوو فوق ماراتن دانشجوی این واحد دانشگاهی از امامزاده‌اسحاق (ع) شهرستان خرامه تا شاهچراغ(ع) شیراز با مسافت 110 کیلومتر خبرداد.

امیر قائدی در حاشیه تمرین این دانشجوی ورزشکار که در پیست دوو میدانی ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار شد، در جمع خبرنگاران افزود: این رکورد ورزشی از ساعت 6 صبح روز جمعه 29 فروردین ماه 93 از امامزاده اسحاق (ع) شهرستان خرامه آغاز و پس از 7 تا 8 ساعت در محل حرم مطهر شاهچراغ(ع) و مصلای نماز جمعه شیراز به پایان می رسد.
وی ادامه داد: این حرکت ورزشی که توسط امین جعفری دانشجوی با مربیگری سیدمحمد موسوی از دانشجویان این دانشگاه انجام می شود به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه دو مامور نیروی انتظامی استان فارس به نامهای شهيد ستوان‌ دوم احمد جوادي و شهيد گروهبان‌يكم محمدحسين رحيمي که ماه اخیر در درگیری با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر در روستای معزآباد شهرستان خرامه به شهادت رسیدند.


قائدی در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت های فرهنگی و ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد داریون اشاره کرد و افزود: از سال گذشته در دانشگاه آزاد داریون حرکت های بسیار خوب فرهنگی از دانشجویان با استعداد ورزشی بالا آغاز شده که یکی از آنان شکستن رکور مشت‌زنی پیوسته به کیسه بوکس در بیش از 11 ساعت بوده است.
وی تصریح کرد: این واحد دانشگاهی در سال فرهنگ از برنامه های فرهنگی حمایت کرده و با تمام توان در جهت ارتقای فعالیت های فرهنگی و ورزشی دانشجویان تلاش می کند.

رئیس دانشگاه ازاد داریون افزود: تیم فوتسال این واحد دانشگاه در استان فارس دارای مقام سوم و والیبال آن در رتبه اول استان قرار دارد که در مسابقات کشوری باید شرکت کنند.
امین جعفری ورزشکار اهل روستای اسلام آباد خرامه نیز که دانشجوی رشته تربیت بدنی دانشگاه آزاد داریون است گفت: رکورد قلبی دو میدانی در جهان 90 کیلومتر بوده است که آن را با حضور داورانی از فدراسیون ارتقا می دهیم.

جعفری افزود: برای رکورد زنی تمرینات خود را در مجموعه ورزشی حافظیه انجام داده ام و امیدواریم با این رکوردزنی برای استان و کشورمان افتخار آفرینی کنم.
نظرات بینندگان