کد خبر: ۵۴۴۳۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳

برنامه‌های ولادت حضرت زهرا(س) در حرم شاهچراغ(ع) آغاز شد

عاشقان ولایت در سومین حرم اهلبیت(ع)با برگزاری محفل های قرآنی با حضور قاریان بین المللی به استقبال فرخنده میلاد دخت نبی اکرم رفتند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی حرم شاهچراغ(ع)،‌ به مناسبت فرارسیدن  سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) حرم شاهچراغ (ع) میزبان هزاران دلداده نبوی است.
از صبح امروز هزاران زائر از سراسر کشور به ملجا ملکوتی حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام آمده اند تا گوشه ای از ارادت خود را به بانوی دو عالم ، آینه تمام نمای لطافت الهی و جلوه جاودانه جمال لایتناهی ابراز کنند.

سخنرانی مذهبی، منقبت خوانی، محفل انس با قرآن، قرائت دعای سمات، گلباران حرم به وسیله بانوان و اجرای ویژه برنامه کوثر نبوی و آوای حرم از برنامه های میلاد بزرگ بانوی جهان اسلام است.
ویژه برنامه های ولادت حضرت فاطمه زهرا در حرم مطهر شاهچراغ(ع) امروز با نوای نقاره زنی حرم مطهر آغاز شد.
عاشقان ولایت در سومین حرم اهلبیت(ع)با  برگزاری محفل های قرآنی با حضور قاریان بین المللی به استقبال فرخنده میلاد دخت نبی اکرم رفتند.

مدیر روابط عمومی آستان مقدس احمدی و محمدی گفت: برنامه های این روز فرخنده با حضور قاریان برجسته بین المللی آغاز شده و در این برنامه قرآنی علاوه بر قاریان مصری؛ استاد پورزرگری، استاد ذاکری آیاتی را تلاوت خواهند کرد.

حسن بهارلو افزود: برگزاری سفره صلوات، اجرای گروه تواشیح مصباح، اجرای برنامه سلام خادم از دیگر برنامه هاست.
همچنین برنامه مولودی خوانی و سخنرانی و حاج مهدی سروری و سخنرانی مذهبی حجه الاسلام شهاب مرادی و میرباقری در حرم مطهر برگزار می شود.

وی افزود: گلباران حرم و پخش نقل و شیرینی، نشست های تخصصی با موضوع خانواده، رواق شادی ویژه کودکان، بازدید از خانواده های شهدا و سالمندان و عیادت بیماران از دیگر برنامه های حرم مطهر احمدی و محمدی(ع)  در زادروز ولادت بانوی دو عالم است.

ویژه برنامه های ولادت فاطمه زهرا(س) تا یکم اردیبهشت ماه در حرم مطهر احمدی و محمدی (ع) ادامه دارد
نظرات بینندگان