کد خبر: ۵۴۴۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
امام جمعه ی ارسنجان:

وارث خوبی برای خون شهدا نیستیم/ بخاطر برخی مصلحت ها فعلاً سکوت می کنم/ ترسی از عزل نداشته و ندارم!

کوتاهی هایی را می بینم که سبب می شود سخنی نگویم ولی نه از باب ترس، هرگز، امیدوارم که بتوانیم این مسوولیت سنگین پاسخ گویی به خون شهدا را در یوم الحسرت ادا کنیم.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه به نقل از ارسن نیوز، حجة الاسلام و المسلمین احمدی در بخشی از خطبه های نماز جمعه ی این هفته، در سخنان قابل تأملی گفت:  «موضوعی در شهر در حال رخ دادن است که همه مسوولین مربوطه در استان و شهرستان در جریان آن هستند. بنده احساس وظیفه ی شرعی کردم و مصمم بودم به صورت مستوفات در مورد آن صحبت کنم و ترس از عزل هم هیچوقت نداشته و ندارم. اما با توجه به توصیه ها و سفارش ها و مصلحت ها فعلاً سکوت می کنم اما یک جمله بگویم: ما، از جمله خود من، وارثان خوبی برای خون شهدا نیستیم! همین! و خیلی از ما باید در قیامت و در محضر شهدا پاسخ بدهیم. نان به نرخ روز خوری ها، مصلحت اندیشی ها، همرنگ جماعت باش تا رسوا نشوی ها، آن هایی که می ترسند پست و مقام را از دست بدهند، رودربایستی ها، این ها سبب می شود که نتوانیم دربرابر آن مسوولیت اصلی که شهدا به گردن مان انداخته اند پاسخگو باشیم.»

امام جمعه ارسنجان افزود:  «تا این بی تفاوتی ها در بین ماست که هرکس هرکاری می خواهد بکند ما در کنجی بخزیم و حرکتی در جهت احقاق حق و احیای ارزش های والای انقلابی و اسلامی انجام ندهیم و دیگران هرکاری می خواهند بکنند، این حرف امام راحل که فرمود "نگذارید این انقلاب به دست نا اهلان و نامحرمان بیافتد" بر زمین خواهد ماند. خدایا تو شاهد باش که خیلی تلاش کردم آنچه که مد نظرم است بیان کنم اما کوتاهی هایی را می بینم که سبب می شود سخنی نگویم ولی نه از باب ترس، هرگز، امیدوارم که بتوانیم این مسوولیت سنگین پاسخ گویی به خون شهدا را در یوم الحسرت ادا کنیم.»

تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی به ارتشیان و تجلیل از فداکاری ها آنان و شهدا و فرماندهان بزرگوار ارتش، تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و روز زن به مادران از دیگر مواردی بود که در خطبه های این هفته به آن ها اشاره شد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مردم
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
0
با سلام حضور مستطاب امام جمعه محترم حضرت آقا سکوت را بشکن و بگو تا در واپسین روز شرمنده شهدا امام شهدا و اهل بیت وپیامبر نباشیم اما امیدوارانه بگویید تا ما مردم همزمان وهمگام پشت سر شما مشکلات را از پیش رو برداریم حضرت عباسی جای هیچ گونه واهمی نیست اگر حق باشد باید حق را گرفت و مسوولین را از خواب غفلت بیدار کرد
حقگو
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
2
حاج آقا دستاورد هاي شهداي هسته اي در پيش پاي غربيان ذبح كردند و فتح الفتوحش خواندند..
ارسنجونی خالص
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
1
مشت نمونه خروار! ارسنجون هم مثه بقیه مملکت به هم ریخته! اگه نفس امام جمعه نبود که دیگه هیچچی.