کد خبر: ۵۴۴۶۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۳ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳

آغاز پلاک کوبی منازل روستایی شهرستان سپیدان

20 هزار پلاک کد پستی جهت منازل روستایی شهرستان سپیدان صادر و آماده نصب در منازل روستایی شهرستان سپیدان است.
به گزارش شیرازه نقل از مارگون ، صبح امروز طی مراسمی با حضور خانواده معظم شهید بهروزی، مهندس دهقانی مدیر کل پست فارس، نجاری معاون برنامه ریزی پست فارس، یارمحمودی رئیس کدگذاری پست فارس، مهندس صمد نژاد فرماندار سپیدان، اسدی زاده بخشدار بیضاء، صالحی رئیس پست سپیدان، شورای اسلامی  و تعدادی از از اهالی روستای بهرغان پلاک کوبی منازل روستایی شهرستان سپیدان در روستای بهرغان آغاز شد .

فرماندار سپیدان در این مراسم، تقارن پلاک گذاری منازل روستایی با سالروز میلاد حضرت زهراء (س) را به فال نیک گرفت و اظهار داشت: امیدواریم با مساعدت اداره پست شهرستان سپیدان و شوراهای اسلامی روستاها، عملیات پلاک کوبی منازل روستایی با قوّت و سرعت بالایی صورت گیرد تا انشالله در کمترین زمان تمام منازل روستایی دارای کد پستی اختصاصی گردند.

مهندس دهقانی مدیر کل پست فارس نیز در گفتگو با خبرنگار مارگون اظهار داشت: آماری که از روستاهای شهرستان سپیدان بدست آمده ، تعداد 30 هزار رکورد است که در این خصوص تعداد 20 هزار پلاک پستی ضرب و آماده نصب می باشد که انشالله با توجه به اینکه کد پستی اماکن تجاری و مسکونی منحصر به فرد می باشد ، این عملیات موجب تسهیل در آدرس یابی و یا سایر خدمات پستی و اداری برای هم وطنان عزیز خواهد بود .

دهقانی با اشاره به مشکلاتی که در خصوص صعب العبور بودن برخی از مناطق روستایی شهرستان سپیدان وجود دارد گفت: برای تسهیل در روند پلاک کوبی منازل روستایی، 7 گشت پستی از امروز فعالیت پلاک کوبی را در روستاهای شهرستان سپیدان آغاز می نمایند .

پلاک کوبی منازل روستایی در سپیدان www.margoon.com

پلاک کوبی منازل روستایی در سپیدان www.margoon.com

دهقانی با اشاره به مشکلاتی که در خصوص صعب العبور بودن برخی از مناطق روستایی شهرستان سپیدان وجود دارد گفت : برای تسهیل در روند پلاک کوبی منازل روستایی ، 7 گشت پستی از امروز فعالیت پلاک کوبی را در روستاهای شهرستان سپیدان آغاز می نمایند .


نظرات بینندگان