کد خبر: ۵۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۶ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۳
عضو شورای شهر خبر داد:

امسال در شیراز پیست موتورسواری، اتومبیل‌رانی و ۲ باغ ویژه بانوان احداث می‌شود

به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن تعدادی از ارگان‌ها مانند مدارس و آموزشگاه‌ها و غیره از این مکان استفاده می‌کنند.
به گزارش شیرازه، زهرا یقطین در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: شورای شهر شیراز برای ایجاد مکان‌های تفریحی برای بانوان در سال 93  اقدام به راه‌اندازی مکان‌های ورزشی مانند پیست موتور سواری و اتومبیل‌رانی کرده و 2 باغ نیز ویژه بانوان در سال 93 احداث می‌کند.

وی با اشاره به فعالیت باغ بانوان کنونی در بلوار سرباز گفت: به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن تعدادی از ارگان‌ها مانند مدارس و آموزشگاه‌ها و غیره از این مکان استفاده می‌کنند.

یقطین با بیان اینکه در سال جدید برای بانوان مکان‌های ورزشی مثل پیست موتورسواری و اتومبیل‌رانی را در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد:  نباید در استفاده از بودجه شعاری عمل کرد بلکه باید آن را  به صورت عملیاتی بکار برد.

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به احداث چند پارک برای ساخت مکان‌های ورزشی افزود: این پارک‌ها به صورت پارک ترافیک، پارک شهروندی کودک، پارک دانش و غیره است و  در بودجه امسال در ردیف‌هایی  برای آن در نظر گرفته شده است.

یقطین با بیان اینکه استفاده از فضاهای ورزشی رایگان است، افزود: فضاهای ورزشی مانند پارک‌ها در تمام روزها از ساعت 6 تا 8 صبح توسط مربیان مجرب  آموزش داده می‌شود و علاوه بر  سلامت جسم، سلامت روحی را هم در بر می‌گیرد. 

وی با بیان نقش مخرب ماهواره در نابودی بنیاد خانواده تصریح کرد: بهترین راه مقابله با این معضل آموزش است و تاکنون در بحث آموزش‌های شهروندی در این زمینه استقبال خوبی شده است و آموزش‌هایی در قالب تئاتر، انیمیشن و شیوه‌های هنری  ارائه شده است.

عضو شورای شهر شیراز با بیان این‌که با ساخت دارالقرآن، خانواده‌ها با مباحث قرآنی آشنا می‌شوند، بیان کرد: با فعال کردن کانون‌های فرهنگی مساجد، خانواده‌ها با سبک زندگی و توسعه فرهنگ قرآن  و مسجد محوری آشنا می‌شوند.


نظرات بینندگان