کد خبر: ۵۴۵۵۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

نامه جمعی از مردم سروستان به امام جمعه؛ جلو انتصاب مدیران غیربومی را بگیرید

جمعی از مردم سروستان در نامه ای خطاب به امام جمعه این شهرستان خواستار استفاده از نخبگان بومی در پست های مدیریتی این شهرستان شدند.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، جمعی از مردم سروستان در نامه ای خطاب به امام جمعه این شهرستان خواستار استفاده از نخبگان بومی در پست های مدیریتی این شهرستان شدند.

براساس گزارش سروآنلاین، در بخش هایی از این نامه که رونوشت آن نیز به فرمانداری سروستان ارسال شده، آمده است: مردم انقلابی و ولایت مدار این شهرستان نقش موثری در پیروزی انقلاب اسلامی و در ادامه آن دفاع مقدس داشته اند و تقدیم بیش از 220 نفر از بهترین جوانان خود و صدها جانباز، آزاده و ایثارگر در دفاع مقدس گواه این مدعاست.

حضور چشم گیر در عرصه های سیاسی به ویژه حماسه سیاسی سال 1392 و رای حداکثری به دولت تدبیر و امید از دیگر افتخارات مردم این خطه ایران اسلامی است.

یکی از مسائلی که از گذشته دراین شهرستان رواج داشته و دغدغه مردم نخبگان و دلسوزان این شهرستان را به وجود آورده است ، انتصاب بیش از 80 درصد مدیران غیربومی برای ادارات این شهرستان است که هزینه های گزافی را برای مردم و دولت به بارآورده است.

رفت وآمد و اسکان روزانه مدیران این شهرستان به مرکز استان باعث شده علاوه بر کُند شدن روند رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم و اعتراضات شدید مردمی به ادامه این روند، توسعه و پیشرفت این شهرستان را در هاله ای از ابهام فرو برده و باعث شده است که این شهرستان با این همه ظرفیت و پتانسیل به جایگاه واقعی خود دست پیدا نکند.

در پایان این نامه که مورد تائید و حمایت شورای اسلامی شهرستان سروستان ،شورای اسلامی شهر سروستان و همچنین برخی از صاحب نظران و افراد موثر سروستانی قرار گرفته ، ضمن تقدیر از تلاش های امام جمعه سروستان در جهت ایجاد وحدت و همدلی و تلاش در جهت توسعه و پیشرفت شهرستان سروستان ، آمده است : یقینا حضور مدیران غیر بومی در این شهرستان و هزینه رفت و آمد آنان با مدیریت جهادی و اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری تحت عنوان شعار سال منافات دارد. خواهشمند است جهت جلوگیری از انتصاب مدیران غیر بومی اقدامات لازم را مبذول فرمائید.

 


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
رضا حیدری سروستانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
با سلام.این انتصابات عرض ارادت آقای استاندار محترم فارس به نماینده مردم سروستان است و نهایتا دود آن به چشم مردم مظلوم سروستان خواهد رفت.ممنون از اطلاع رسانی خوبتون
عبدالحمید روحانی
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
باسلام اگر شهرستان سروستان از قدیم الایام بیشتر به حمایت نیروهای بومی خود توجه میکرد ونیروهای بومی وحدت بیشتری با هم داشتند شاهد آن نبودیم که دست کم سه برابرجمعیت فعلی سروستان امروز در شیرا ز و تهران وسایر شهرستانهای بزرگ و کوچک این کشورپراکنده شوند وفقط شغل ومسائل اقتصادی رابهانه سازنداگر مانده بودند میتوانستند اقتصادشان را هم به پیش برند
امیر حسین
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
داریوش اسماعیلی فکر می کند با این کارها در انتخابات آتی مجلس برنده است اما زهی خیال باطل........ما هم خدایی داریم