کد خبر: ۵۴۵۹۲
تعداد نظرات: ۱۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳:۲۲ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
رئیس شورای شهر شیراز:

برخی انسان‌های مریض هر روز مشکلی ایجاد می‌کنند!

آیت‌الله ایمانی از نرخ 24 درصدی بیکاری نگران بودند و گفتند باید در این خصوص کاری کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، رییس شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه سرمایه‌گذاری و ضرورت آن بر کسی پوشیده نیست، گفت: برخی انسان‌هایی که مریض هستند و نمی‌توانند پیشرفت شهر و جوانان را ببینند هر روز مشکلی ایجاد می‌کنند.

غلام‌مهدی حق‌دل در چهلمین جلسه علنی شورای شهر که با حضور استاندار فارس برگزار شد، تصریح کرد: برخی هر روز مشکلی ایجاد می‌کنند از جمله اینکه در آغاز کار شورا ایراد گرفتند چرا آقای پاک‌فطرت را به عنوان شهردار انتخاب کرده‌اید؛ بعد از آن بحث کارتن‌خواب‌ها، معتادان و متکدیان و اینکه کرامت انسانی آن‌ها نادیده گرفته می‌شود را مطرح کردند که این مشکل نیز با تدبیر حل شد؛ بعد مشکلات روستای کوشکک را بهانه و چماق کردند؛ روستایی که دو سال است به شهر ملحق شده و 2 میلیارد تومان از آن‌ها گرفته شده اما شهرداری 20 میلیارد تومان طی این دو سال در آنجا هزینه کرده است.

وی با اشاره به مصوبه اخیر شورا برای ساخت برج‌های دو قلوی 25 طبقه اظهار کرد: این سرمایه‌گذاری 10سال است بر زمین مانده است و اکنون در شهرداری و شورا مطرح و تصویب شده است اما برخی چه بهانه‌هایی گرفتند و چه تهمت‌هایی به اعضای شورا زدند.

حق‌دل ادامه داد: ما مرد میدان مبارزه هستیم اما سرمایه‌گذار موجود شکننده و حساسی است که در چنین جوی سرمایه‌گذاری نمی‌کند. شش ماه است که شورا و شهرداری با تلاش خود جو مناسبی برای سرمایه‌گذاری ایجاد کرده‌اند اما اگر با اولین سرمایه‌گذار اینگونه برخورد شود، سرمایه‌گذاران دیگر نخواهند آمد.

رییس شورای شهر شیراز با اشاره به دیدار اعضای شورای شهر با آیت‌الله ایمانی، امام جمعه شیراز گفت: آیت‌الله ایمانی از نرخ 24 درصدی بیکاری نگران بودند و گفتند باید در این خصوص کاری کرد.

حق‌دل افزود: آیت‌الله ایمانی سخن حکیمانه‌ای گفتند مبنی بر اینکه «حرف‌هایی که از قول من می‌زنند دروغ است. من از سال 90 به بعد اصلا راجع به سرمایه‌گذاری برج‌های دوقلو صحبت نکرده‌ام.»

وی با بیان اینکه عده‌ای به نقل از نماینده ولی فقیه در فارس قطعنامه و اطلاعیه می‌دهند و امضا جمع می‌کنند که ایشان با این پروژه مخالفت کرده است، گفت: آیت‌الله ایمانی برای گردشگری محدودیتی تعیین نکردند و در بحث سرمایه‌گذاری هم گفتند که « بحث را تخصصی دنبال کنید؛ برج بسازید اما تخصصی باشد یعنی برای تامین کالای پزشکی، سنگ‌های ساختمانی، الکترونیک و غیره تخصصی دنبال شود که این کار هم عالمانه پیگیری می‌شود.

رییس شورای شهر شیراز ضمن اذعان به اینکه در استان فارس دو نفر یعنی نماینده ولی فقیه و استاندار حرف آخر را می‌زنند، گفت: ما برای دین و اعتقاداتمان آمده‌ایم و حاضر نیستیم خلاف شرع انجام دهیم لذا از آیت‌الله ایمانی درخواست کردیم که اگر کار ما اشکال دارد به صراحت اعلام فرمایند اما ایشان حتی یک کلام هم نگفتند که کار ما مشکل دارد و خلاف شرع است. بلکه فرمودند اشکال کار شما این است که دقیق گزارش ندادید؛ اگر شفاف برای مردم توضیح می‌دادید، آن‌ها می‌پذیرفتند.

حق‌دل با تصریح اینکه ما کار اجرایی می‌کنیم نه کار سیاسی و دنبال هیچ گروه و جریانی هم نیستیم، خاطرنشان کرد: در دیدار با آیت‌الله ایمانی وقتی بحث حقوق شهردار مطرح شد، ایشان با بزرگواری فرمودند که دو میلیون حقوق شهردار کم است و این یعنی که آدم فقیری نیست. در خصوص پاداش 3 میلیون و خورده شهردار در ماه هم گفتند تنظیم کنید که ماه به ماه یا دوماهی یک‌بار پرداخت شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
سحا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
4
جالبه! یعنی کسی از شما انتقاد کنه، مریضه! بابا شما رواصلاح طلبان را سفید کردی!
ناشناس
همه سر یه سفره نشستن! فقط جاشون عوض میشه. عملا تفاوتی بین اصلاح طلب و اصول گرا ندیدیم. دم این بچه حزب اللهیا گرم که بدون هیچ پستوانه ای دارن با یان جماعت می جنگن. اگه همین جوونا نبودن این جماعت خاک شیراز رو به تبره می کشیدن. از خدا که نمی ترسن حداقل از ملت حساب ببرن.
شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
وجدانا اگر این آقایون شورا با این مواضع شاذ و نظریات....سالمند،قطعا منتقدین مریضن !!!!
بيطرف
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
سلام يادم مي ايد كه يك زمان اعضاي اصولگراي شورا با اجراي اين پروژوه مخالف بودند (البته اگر همان مجموعه قصرالدشت باشه) حتي طومار نوشتند حتي كانون فرهنگي ر........ عكس العمل نشان دادند
عده اي تحصن كردند حالا چطور شده ؟!البته بازهم ميگويم اگر همان پروژه قصردشت باشد ؟!
شايان ذكر است حتي يكي از كساني كه مخالف بودند همين اقاي هاجري ومرحوم مغفور اقاي فهندژ سعدي ميشود نام برد
حالا ؟
الله اعلم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
چشممون به رونمایی از واژه بدیع و پر مغزمنتقدین بی سواد قبلا روشن شده بود! اما حالا با حضور پر برکت جناب حقدل واژه بدیع منتقدین مریض هم به ادبیات سیاسی کشور افزوده شد!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
آقای حفدل به کجا چنین شتابان,سعه صدر داشته باش برادر
بی باک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
شما دیگگه!!!!
این همه حرف زده همین جاش که لابد از عصبانیت به هم ریخته بوده و گفته رو تیتر کرده/ شما هم همون وااست سنگین تموم شده؟
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
واقعا باید تاسف خورد برای شهر که درک این موضوع که این برجها برای شهر سرطان می باشد برای اقایان سخت است
فقط بلد هستید مجوز تجاری بدین اگر یک کم هم می تونید پارک ابی /سالن ورزشی/فضای سبز/باغ وحش /لونا پارک هم برای این شهر بسازید
که جوان بدبخت تفریحش نشه پیتزا فروشی و ....یا بره تو ستاره فساد کنه
اقایان بسه دیگه این نوع مجوزها خیانته به شهر و شهر فروشی هست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
یه روز منتقدین بی سواد میشن، یه روز دیگه مریض، موضع گیری چن روز آینده آقای حقدل: منتقدین ما آدم های کثافت، بی شعور، بی نا...، خ..، گ ...، و بی تربیت! هستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
در حال حاضر ترافیک و آمدو شد در محدوده خ زند واقعا مشکل است آیا با ایجاد برج 30 ، 40 طبقه میتوان در این مسیرها حرکت کرد وبه برج رسید؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
ای کاش حضرت ایت الله در دولت قبل هم این گونه حقایق را گوشزد میکردند
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
به شما دوستان مخصوصا آقا و یا خانم دلسوز پیشنهاد میدم که اطلاعاتتون رو در این زمینه ها بالاتر ببرید و روهوا حرف نزنید.
منتقد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
ساخت این برج ایجاد شکاف طبقاتی در جامعه است.
محل میشود برای حاشیه خلیج نشینان پولدار و عیاش.
بعضی ها هم که فقط دنبال پولند و شهرت.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
اگه واقعا صحبت های متسب به ایت الله ایمانی صحت داره چرا در سایت رسمی ایشون چنین مواردی ذکر نشده؟! این موارد فقط ادعای شورائیان هست و تا حالا از طرف سایت رسمی آقای ایمانی تایید نشده.
تلخاب
UNITED STATES
دوشنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
خیلی جالبه واقعا!! تو یه قسمت از گفته ها اوردید( بحث کارتن‌خواب‌ها، معتادان و متکدیان و اینکه کرامت انسانی آن‌ها نادیده گرفته می‌شود را مطرح کردند که این مشکل نیز با تدبیر حل شد) . پس مسئله بوده که شما بخاطر یاداوری مریض ها انجام دادید. پیشنهاد میکنم با حقوق و پاداش چند میلیونیتون یه فرهنگ لغت بخرید تا بهفمید مریض به کی میگن
جالبه همه ادعای نوکری و خدمت به مردم رو میکنن و به حقوقشونم اعتراض دارن اگر این حقوق2 میلیونی کم پس بقیه کارمندان این مملکت که 700-800 میگیرن،چیکار کنن؟ اونا هم برن پیش نماینده ولی فقیه گریه کنن که پاداش 3 میلیونی بگیرن؟ اگه حقوقتون کم استعفا بدید و کمی به فکر اخرتتون باشید