کد خبر: ۵۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
اروپا مسیر اعزام تروریستها به سوریه:

پیوستن سرباز فرانسوی به داعش +عکس

یکی از چتربازان ارتش فرانسه پس از جدا شدن از ارتش و ترک خاک فرانسه، وارد سوریه شده و با عضویت در گروه تکفیری داعش به جنگ با نظام سوریه پرداخته است.
به گزارش شیرازه به نقل از ابنا، پایگاه‌های خبری وابسته به تروریست‌های سوریه با انتشار تصویری از یک سرباز فرانسوی اعلام کردند که وی به عضویت دولت اسلامی عراق و شام موسوم به "داعش" درآمده است.

این سرباز فرانسوی که با نام «ابوقتاده» به عضویت تکفیری‌های داعش درآمده است از چتربازان ارتش فرانسه بوده که پس از جدا شدن از ارتش و ترک خاک فرانسه، وارد سوریه شده و در صفوف تکفیری‌ها علیه نیروهای ارتش سوریه می‌جنگد.

پیوستن سرباز فرانسوی به داعش +عکس

با آغاز جنگ در سوریه، اروپا به یکی از آسانترین مسیرها برای اعزام تروریستها به سوریه تبدیل شد، به صورتیکه عناصر افراطی پس از سفر به ترکیه و ورود به اردوگاه های آموزشی در مناطق مرزی سوریه، به داخل این کشور اعزام می شوند.

دولت فرانسه در کنار دولت های آمریکا و انگلیس و بسیاری از کشورهای غربی - عربی از حامیان اصلی تروریست ها در سوریه بشمار می روند.

جنایت های تروریست ها علیه مردم و ارتش سوریه که از 3 سال پیش آغاز شده موجب کشته شدن دهها هزار شهروند سوری و آواره گی بیش از هفت میلیون نفر از شهروندان این کشور شده است.
نظرات بینندگان