کد خبر: ۵۴۶۳۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۸ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
محسن معین:

آیت الله ایمانی بر شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی تاکید کرد

یک عضو شورای شهر شیراز از منتقدینی که بر گفتمان فرهنگی و مذهبی شیراز تاکید دارند خواستار شد که پاسخ دهند آیا مشهد جنبه مذهبی بیشتری دارد یا شیراز؟

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی اجتماعی شیرازه، عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه برخی می‌خواهند بین اعضای شورا ایجاد اختلاف کنند، گفت: اتحاد مجموعه شورا و شهرداری، عامل موثری برای پیشبرد اهداف در شهر است. خوشحالم که هماهنگی و همدلی در بین اعضای شورای دوره چهارم است و متاسفم که دوره‌های قبل اینگونه نبود اما برخی با اقدامات ناجوانمردانه و غیرمنصفانه می‌خواهند به اختلاف بین اعضا دامن بزنند.

محسن معین در چهلمین جلسه علنی شورای شهر ضمن بیان اینکه هرکس اجازه ندهد در شهر سرمایه‌گذاری شود به کشور خیانت کرده است، تصریح کرد: برای مصوبه پروژه ساخت برج 25 طبقه در شیراز، از 19 نفر عضو حاضر در جلسه، 15نفر رای مثبت دادند.

وی با این استدلال که در مشهد چندین برج 50 طبقه در حال ساخت است از منتقدینی که بر گفتمان فرهنگی و مذهبی شیراز تاکید دارند خواستار شد که پاسخ دهند آیا مشهد جنبه مذهبی بیشتری دارد یا شیراز؟ و آیا مذهب و ایمان مخالف مدرنیزه و علم روز است؟

عضو شورای شهر شیراز با اشاره به دیدار اعضای شورا با نماینده ولی فقیه در فارس خاطرنشان کرد: به آیت‌الله ایمانی گفتیم اگر راهی که ما می‌رویم، اشتباه است و جنابعالی بفرمایید که اشتباه است ما کار را متوقف می‌کنیم و تابع نماینده ولی فقیه در فارس هستیم اما ایشان تنها بر تخصصی کردن خدمات در برج‌ها به عنوان مثال اختصاص یک برج به ارائه خدمات پزشکی و یک برج مربوط به خدمات کشاورزی تاکید کردند و گفتند که در این زمینه شفاف‌سازی و اطلاع‌رسانی کنید.

معین در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: در راستای شفاف‌سازی اعلام می‌کنم که سرمایه‌گذارانی در خصوص کارخانه سیمان در حال رایزنی و توافق با کمیسیون سرمایه‌گذاری شورا و سایر کمیسیون‌ها هستند لذا اگر در این خصوص قرار است باد وحشتناکی بوزد یا خاکی بلند شده و یا ترافیکی ایجاد شود؛ منتقدین همین حالا جلو ما را بگیرند!

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز هم در این جلسه ضمن بیان اینکه اعضای شورای چهارم در راستای اعتلای فرهنگ عمومی تلاش می‌کنند، به دیدار با آیت‌الله ایمانی اشاره کرد و گفت: من شخصا با آیت‌الله ایمانی صحبت کردم، آقا فرمودند از سال 90 تا کنون راجع به این نوع مطالب، صحبتی نداشته‌ام و می‌توانند به دستنوشته‌ها و صحبت‌های من مراجعه کنند.

حجت‌الاسلام علی سقاچی در ادامه گفت: آیت‌الله ایمانی گفته‌اند که برای سرمایه‌گذار سالم در شیراز حاضریم فرش قرمز پهن کنیم.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
چرا خودکشی میکنید.
این برج برای چه فعالیتی میخواهد ساخته شود.
شفاف با مردم حرف بزنید و راستگو باشید.
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
همین که بالاخرا شورا بعد از 14 سال مجبور شد بیاد و در مورد عملکردش توضیح بده بزرگترین پیروزی جوونای این شهره...