کد خبر: ۵۴۶۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
آیت الله ایمانی:

در حال جنگ در عرصه فرهنگ هستیم/ به یک قرارگاه فرهنگی نیاز داریم

امام جمعه شیراز گفت: عرصه فرهنگ یک جنگ واقعی و حقیقی است و در میدان جنگ وحدت فرماندهی لازم است و به همین منظور قرارگاه فرهنگی پیشنهاد می شود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس اظهار داشت: هر مجموعه ای به ساختاری نیاز دارد و بدون داشتن ساختار به نتیجه و هدف مورد نظر نخواهد رسید در نتیجه در مسائل فرهنگی هم به ساختار مناسب نیاز داریم.

به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس آیت الله ایمانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ضمن عرض تبریک بمناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: «رهبر معظم انقلاب بارها و بارها فرمودند که ما در حال جنگ در عرصه فرهنگ هستیم.» ما می خواهیم بر اساس باورها و اعتقاداتمان، فرهگمان را حاکم سازیم و نظام استبداد هم بر اساس خوی سلطه گری که دارد سعی دارد فرهنگ خود را بر جهان حاکم نماید.

امام جمعه شیراز افزود: عرصه فرهنگ یک جنگ واقعی و حقیقی است و در میدان جنگ وحدت فرماندهی لازم است و به همین منظور قرارگاه فرهنگی پیشنهاد می شود و دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی باید در کوتاه ترین زمان ممکن اجرای قرار گاه فرهنگی را فراهم نماید.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان فارس ادامه داد: اولین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال جدید با ایام میلاد سرور زنان عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) مصادف شد و این را به فال نیک می گیریم و امیدواریم به برکت این بانوی بزرگ این جلسات برکات فراوانی داشته باشند.

برپایه گزارش روابط عمومی نهاد نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس آیت الله ایمانی در این جلسه تاکید کرد: هر قرارگاهی جبهه هایی نیاز دارد و در قرارگاه فرهنگی مسجد ها نقش محوری خواهند داشت و همچنین توجه به خانواده ها و جوانان و بسیج مد نظر خواهد بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس ابراز امیدواری کرد شورای فرهنگ عمومی استان فارس در راه اندازی قرارگاه فرهنگی بتواند کاری ارزشمند ارائه دهد و این کار به عنوان الگویی در اختیار سایر استانها قرار گیرد.

شایان ذکر است در ابتدای این جلسه از استاندار فارس و مسئولینی که در برگزاری ششمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم همکاری داشتند توسط حضرت آیت الله ایمانی تقدیر شد.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
لابد فرهنگ سازم سپاهه دیگه