کد خبر: ۵۴۶۴۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

کشف 850 کیلو مواد غذایی فاسد در ارسنجان+ تصاویر

متصدیان متخلف مراکز فروش و توزیع مواد غذایی، پس از معرفی به مراجع قضایی به پرداخت مبلغ 12 میلیون ریال جریمه و نیز تا سه ماه حبس محکوم شدند
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه به نقل از ارسن نیوز، بیش از 850 کیلو گرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از واحدهای صنفی ارسنجان کشف شد. 

مسوول بهداشت محیط شهرستان ارسنجان در این خصوص گفت: «در اجرای طرح ضربتی بهداشت محیط در سطح مراکز توزیع مواد غذایی، مقدار 854 کیلوگرم مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسد از 200 واحد صنفی به ارزش تقریبی 50 میلیون ریال جمع‌آوری شد که متصدیان متخلف مراکز فروش و توزیع مواد غذایی، پس از معرفی به مراجع قضایی به پرداخت مبلغ 12  میلیون ریال جریمه و نیز تا سه ماه حبس محکوم شدند.

مهندس رحیمی به مردم این شهرستان اطمینان خاطر داد و گفت این بازرسی ها بصورت ماهانه و مستمر انجام می شود و هیچگونه مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته و فاسدی به دست آنان نخواهد رسید.

هرچند این مواد برای نابود شدن به سایت دفن زباله ی ارسنجان منتقل و نابود شد اما ناگفته پیداست این اطمینان بخشی، منافاتی با لزوم دقت مردم عزیز شهرستان در هنگام خرید مواد غذایی و بهداشتی نخواهد داشت.

 

 

 

 

 

 


نظرات بینندگان