کد خبر: ۵۴۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۳

از دست اندرکاران علوم آزمایشگاهی فارس تقدیر شد

در همایشی که به مناسبت سالروز ولادت حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی در شیراز برگزار شد، دست اندرکاران برجسته علوم آزمایشگاهی استان فارس مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز؛ رئیس اداره امور آزمایشگاه های استان فارس در حاشیه برگزاری این همایش، تصریح کرد: این همایش یک روزه، با حضور دست اندرکاران علوم آزمایشگاهی از تمامی شبکه های بهداشت و درمان و بیمارستان های استان فارس برگزار می شود.
دکتر قاسم خسروانی افزود: هدف از برگزاری این همایش، تقدیر از خدمات دست اندرکاران این حوزه در استان فارس و ارج نهادن به جایگاه آنان در زمینه علوم تشخیصی بوده است.
دبیر برگزاری این همایش یک روزه نیز در همین خصوص، گفت: حکیم جرجانی، از پزشکان برجسته ایرانی و مسلمان زاده بوده است که زادروز تولد این حکیم والامقام، به نام روز علوم آزمایشگاهی نامگذاری شده است.
فرید منصوری اظهار کرد: در این همایش قصد داریم ضمن تشریح نقش دست اندرکاران علوم آزمایشگاهی استان در ارتقاء خدمات درمانی به بیماران و اهمیت جایگاه آنان در این زمینه، خدمات ارائه شده توسط این افراد بیشتر معرفی شده و مورد تجلیل قرار گیرد.

نظرات بینندگان