کد خبر: ۵۴۷۴۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

استاندار سابق هرمزگان: چرا عده‌ای در فارس می‌گویند کشور را نمی‌توان با چفیه انداختن دور گردن اداره کرد؟

حساسیت‌زدایی از ارزش‌های انقلاب اسلامی در دستور کار دشمن است و باید مومنان به انقلاب، بچه‌های جبهه، اهالی مسجد و ... از این حرکات آنها در مقطع کنونی مطلع باشند.
به گزارش شیرازه به نقل از فارس٬ ابراهیم عزیزی در آیین سومین سالگرد درگذشت عزت‌الله فهندژ سعدی عضو پیشین شورای اسلامی شهر شیراز که در مسجد جامع سعدی شیراز برگزار شد اظهار داشت: نیروهای ارزشی و انقلابی باید در مقطع کنونی از تهدیدات دشمنان مطلع باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی ابراز داشت: دشمن امروز به دنبال حساسیت‌زدایی از ارزش‌ها است تا با کم کردن حساسیت‌های مردم به اهداف خود نزدیک شود.

وی گفت: دشمنان انقلاب اسلامی از روزهای نخستین پیروزی انقلاب اسلامی با رخنه‌هایی مانند جدایی‌طلبی، کودتا، جنگ، مسائل سیاسی و فشارهای اقتصادی به دنبال آسیب زدن به ملت ایران بودند.

عزیزی افزود: ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با وحدت و آگاهی خود تمام توطئه‌های دشمنان را ناکام گذاشت.

وی تصریح کرد: دشمن اینک بر اساس روحیه دشمنی و شیطانی خود از رخنه‌های گذشته مایوس و ناامید شده و به دنبال ایجاد رخنه‌های فرهنگی است.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: دشمنان می‌خواهند با رخنه و توطئه فرهنگی خود فضای جامعه را از عزم ملی به سمت تردید ملی سوق دهند.

وی ادامه داد: دشمن می‌خواهد در این مقطع با ایجاد رخنه در اعتقادات و باورهای مردمی فضایی آکنده از یاس و ناامیدی را شکل دهد.

عزیزی اضافه کرد: آنها به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی رفتارهایی هستند که حقارت ملی را جایگزین عزت ملی کنند و برای این کار می‌خواهند مردم را نسبت به ارزش‌های انقلاب اسلامی بی‌اعتماد سازند.

وی بیان کرد: دشمنان می‌دانند که ایمان، وحدت و رهبری سه رکن رکین انقلاب اسلامی است که مردم به آنها پایبند هستند، از این رو تمام توان خود را برای حمله به این سه رکن مهیا ساخته‌اند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ابراز داشت: چه اتفاقی افتاده که کسانی که تا دیروز علیه انقلاب و نظام بودند، امروز پرچمدار برخی جریانات شده‌اند.

وی گفت: پرونده گروگان‌گیری اخیر را در ذهن مرور کنید و ببینید چگونه است که پنج گروگان گرفته می‌شود و یکی از آنها که اهل سیستان و شیعه بوده به شهادت می‌رسد.

عزیزی تصریح کرد: چه خبر است که در همین فارس کسانی می‌روند به شهرستانی در شرق این استان و می‌گویند کشور را نمی‌توان با چفیه انداختن دور گردن اداره کرد.

وی تصریح کرد: حساسیت‌زدایی از ارزش‌های انقلاب اسلامی در دستور کار دشمن است و باید مومنان به انقلاب، بچه‌های جبهه، اهالی مسجد و ... از این حرکات آنها در مقطع کنونی مطلع باشند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: چگونه افرادی در آرامش به دنبال خودتطهیری هستند و می‌خواهند آن‌همه ظلمی که به مردم و انقلاب کردند به فراموشی سپرده شود.

وی ادامه داد: چگونه عده‌ای می‌خواهند از زیر بار مفاهیم فتنه به راحتی عبور کنند و افکار عمومی را فریب دهند.

عزیزی بیان کرد: می‌خواهند با اقدامات فرهنگی در یک حرکت آرام جامعه را به سمتی ببرند که از ارزش‌ها عدول کند و به سمت ضد ارزش‌ها برود.

وی گفت: دشمن می‌خواهد احساس مسئولیت و بصیرت را از ملت بگیرد و جامعه را به سمت یاس و ناامیدی ببرد، اما نمی‌داند که مردم ما پرچم‌دار میراث عاشورا هستند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور ادامه داد: مردم عاشورایی ما زیر بار هیچ ذلتی نمی‌روند و با هوشیاری خود با هدایت ولی فقیه تا زمان ظهور امام موعود(عج) حافظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

مرحوم فهندژ بصیر و بصیرت‌بخش بود

وی همچنین در بخش ابتدایی سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی مرحوم عزت‌الله فهندژ سعدی اظهار داشت: ویژگی بارز مرحوم فهندژ بصیرت و روحیه بصیرت‌بخش وی بود.

عزیزی گفت: مرحوم فهندژ از تمام مسائل سیاسی و اجتماعی اطلاع داشت و بصیرت خود را به دیگران نیز منتقل می‌کرد.

وی ادامه داد: مردم‌محوری در تمام دوران فعالیت و ولایت‌مداری از ویژگی‌های مهم مرحوم فهندژ بود و این دو روحیه را آخرین لحظه حفظ کرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی بیان کرد: روحیه انقلابی و مسجدی آن مرحوم بی‌بدیل بود و تمام کسانی که ایشان را می‌شناختند بر این مورد تاکید داشتند.

وی تصریح کرد: مرحوم فهندژ عزت‌طلب بود و غیرت دینی و انقلابی‌اش همواره زبانزد خاص و عام بود.

عزیزی تصریح کرد: اخلاق‌گرایی، تواضع‌محوری و وحدت‌گرایی از ویژگی‌های دیگر آن مرحوم بود و ایشان هیچ‌گاه چیزی را برای خود نمی‌خواست و من به خاطر ندارم یک‌بار از ایشان درخواست شخصی شنیده باشم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: جای حاج عزت‌الله در شیراز و شهرک سعدی خالی است، ایشان خستگی‌ناپذیر بود و بعد از وی افرادی خواستند جای وی را پر کنند اما به نظرم موفق نبودند.  

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
منصوری
Germany
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
4
درود برسردار عزیزی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
جاش خالیه تو فارس
ناشناس
-
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
اره باید با ریش پرفسوری از عزت این مملکت دفاع کرد زندگی کشور هسته ای فن اوری را تعطیل کنیم ان وقت هر روز گزینه روی میز باشد وفقط همین مونده باشد که دست اوباما را ببوسیم وخاک پای ناتنیاهو را به عنوان تبرک برداریم با چفیه باشیم که دشمن جرات ندارد نگاه چپ کند یا گزینه ای روی میز داشته باشد اگر گزینه ای هم باشد با ترس و لرز بیان میکند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
برو بابا بی ریش وباریشش یکی است