کد خبر: ۵۴۸۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۱ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
در رزمایش سبزپوشان حریم ولایت

پاسداران و بسیجیان استان فارس برای چه موضوعاتی هم قسم شدند؟

بعد از جلسات هم اندیشی و همفکری و تبیین شاخصه های مدیریت جهادی میثاق نامه جهادی پاسداران و بسیجیان سپاه فجر استان فارس قرائت شد.
به گزارش شیــرازه، اختتامیه اردوی فرهنگی ورزشی «سبز پوشان حریم ولایت» و بعد از جلسات هم اندیشی و همفکری و تبیین شاخصه های مدیریت جهادی میثاق نامه جهادی پاسداران و بسیجیان سپاه فجر استان فارس قرائت شد.



پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر «تنویر» نوشت: در قسمتی از این میثاق نامه آمده است: مسئوليت را نعمت الهي و در همه حال خود را خدمتگزار مردم و مستضعفين دانسته و با عمل به هنگام و به اندازه در تمامي عرصه هاي دفاع از انقلاب خصوصا خدمت رساني به محرومين و مردم ياري، در راه شكوفايي و پويايي نظام اسلامي حضور آگاهانه داشته باشيم.

متن میثاق نامه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحيم

و الذین جاهدو فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله لمع المحسنین (سوره عنکبوت آیه 69)

سپاس بي حد و حصر خداوند يكتا را كه خط نوراني كمال و رستگاري و دين مبين خود، اسلام عزيز را پيش روي ما قرار داد تا با اعتصام و تمسك به ریسمان الهی و توسل به ارواح طیبه معصومين (عليهم السلام) در مسير قرب به درگاه با عظمتش گام برداريم و سپاس هم او را سزاست كه ما را به پوشیدن لباس سبز پاسداري و سربازي ولايت مفتخر گردانيد تا همواره از برکات و موهبت های ایثار و جهاد بهره مند گردیم.

ما پاسداران و بسیجیان جان بركف سپاه فجر استان فارس در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملي و مديريت جهادي ضمن تجديد عهد و پيمان با آرمان‌هاي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني(ره) و فرامين و رهنمود هاي مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي (مد ظله العالي) به منظور افزايش روحيه جهادي و ارتقاء سطح شايستگي هاي پاسداري و ارزشی با يكديگر ميثاق مي بنديم كه :

1. همواره و در همه حال خداوند را ناظر بر اعمال و رفتار خود بدانيم و تمام سعي و تلاش خود را براي جلب رضايت خداوند متعال و انجام مخلصانه امور بكار گيريم.

2. جهاد اكبر و مبارزه با نفس را بعنوان گام اول جهاد در ديگر عرصه ها بدانيم و با تكيه بر ايمان، خود سازي معنوي را بعنوان برنامه ای تعالي بخش و انسان ساز وظيفه اصلي و اساسي خود تلقي نمائيم.

3. با عمل به رهنمودها و فرامين مقام عظماي ولايت در هر زمان و هر مكان مروج خط اصيل انقلاب اسلامي و نظام ولايي باشيم.

4. مسئوليت را نعمت الهي و در همه حال خود را خدمتگزار مردم و مستضعفين دانسته و با عمل به هنگام و به اندازه در تمامي عرصه هاي دفاع از انقلاب خصوصا خدمت رساني به محرومين و مردم ياري، در راه شكوفايي و پويايي نظام اسلامي حضور آگاهانه داشته باشيم.

5. ضمن تقويت روحيه شجاعت و جسارت انقلابي در مقابله با دشمنان و برخورداری از صلابت و اقتدار، تواضع و فروتني را سرلوحه كار خود قرارداداه، اخلاق و عطوفت اسلامي را محور فعاليت هاي خود قرار ‌دهيم.

6. همچون گذشته با خستگي ناپذيري و تلاش شبانه‌روزي، راهبرد فعاليت خود را مبتني بر كار گروهي و كار چند برابري قرار داده و به دور از هياهو و جنجال از كارهاي سطحي و شعاري به جد بپرهيزيم.

7. از كمترين امكانات بيشترين بهره‌وري را عايد نموده، صرفه جويي و قناعت را سرلوحه فعاليت هاي خود قرار داده و با مديريت بهينه منابع و حمايت از توليدات داخلي در تحقق اقتصاد مقاومتي پيشگام و خط شكن باشیم.

8. در راه كسب علم و دانش تلاش مضاعف نموده و محور برنامه‌ريزي و فعاليت هاي خود را براساس علم و تحقيق و تصميم‌گيري حكيمانه قرار داده و همواره تدبير و انديشه را در راه پيشرفت در نظر بگيريم.

9. بعد مكتبي نهاد مقدس سپاه را هرگز فراموش ننمائیم و فرهنگ ناب انقلابي و اسلامي را زيربناي تمامي رفتارهاي فردي و اجتماعي قرار داده و با نهادینه نمودن امر به معروف و نهی از منکر راه هجمه همه جانبه بيگانگان را بر فرهنگ غني خود سد ‌نمائيم.

10. بصورت كامل خود را در ماموريت خطير كمك به استحكام ساخت دروني نظام مسئول بدانيم و در راه ايجاد تمدن بزرگ اسلامي از هيچ كوششي فروگزار ننماییم.

11. هموار و در هر زمان به كشف و استفاده از راه هاي ميانبر بیانديشيم و ضمن استفاده از تمامي ظرفيت ها خصوصا بكارگيري جوانان متعهد و متخصص در هيچ فعاليتي متوقف نگرديده و با بن بست شكني و با عزم و اراده تمامي كارها را به انتها برسانيم.

12. همواره خود را محتاج به الطاف بيكران الهي دانسته و با شوق به شهادت بعنوان یك منتظر حقيقي زمينه ساز ظهور آخرين ذخيره الهي و منجي عالم بشريت باشیم.

والسلام علی من اتبع الهدی

چهارم اردیبهشت ماه  1393








نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
-
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
حتما برای دفاع از ارمانهای اسلام نظام وجمهوری اسلامی وخدمت به مردم متدین استان فارس که وظیفه ذاتی سپاه این است والحق و ولانصاف پاسداران وبسیجیان همیشه درخشیده اند درود وسلام ملت ایران بر این قشر خاکی وگمنام کهئ کابوس امریکا واسرائیل هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
درود وسلام ملت ایران بر پاسداران وبسیجیان