کد خبر: ۵۴۹۸۸
تعداد نظرات: ۱۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳

بازگشت جریان مشکوک ترویج بی‌حجابی با طرحی جدید

هنوز مدت زمان زیادی از ترویج نوع نابه‌هنجاری از پوشش بانوان، معروف به ساپورت نگذشته که نوعی دیگر از بی‌حجابی آرام‌آرام ترویج می‌شود.
ظاهر شدن دخترانی بدون داشتن روسری در خودرهای شخصی در کنار یک راننده مرد، بار دیگر گواه بر فعالیت سازماند دهی شده ای برای ترویج نوع دیگری از بدحجابی در بین مردم است.

به گزارش شیرازه، جوان آنلاین در گزارشی نوشت: طبق مشاهدات بسیاری از افراد که در محدوده برخی خیابان های پر تردد شهر صورت گرفته است، به تازگی ماشین هایی دیده می شوند که سرنشین جلوی آن دخترانی هستند که روسری را از سر خود برداشته و کاملا بی حجاب شده اند و راننده مردی نیز بدون داشتن مقصدی معین در حال چرخاندن این مانکنان در خیابان هستند، که نمونه این خودرو ها را می توان عصر هنگام در محدوده خیابانی نظیر شریعتی از جنوب به سمت شمال مشاهده کرد.

این نخستین بار نیست که این قبیل پوشش‌های نا به هنجار توسط مانکن هایی در سطح شهر تبلیغ می شوند. به عنوان نمونه پوشش ساپورت که بالاتر گفته شد، نخستین بار توسط دختران مانکن و با حضور در پاساژ ها و مراکز خرید در حالی که این نوع پوشش را بر تن داشتند، در میان مردم تبلیغ و شروع به گسترش کرد.

این در حالی بود که قیمت این نوع پوشش در همان زمان نیز بسیار ارزان بوده و در بسیاری از مغازه ها می‌شد آن را با قیمتی نظیر 5 هزارتومان نیز خریداری کرد. اکنون نیز، حضور چنین مانکن هایی در داخل ماشین هایی که سطح شهر را بدون مقصد خاصی در حال چرخیدن هستند با وجود آنکه علی الظاهر هیچ گونه سود مادی نیز برای آنان ندارد، نشان دهنده آن است که جریانی پشت پرده این قضایا وجود دارد که پله به پله در حال کشاندن بدنه جوان جامعه به سمت بی حیایی، بی حجابی و بی عفتی است و اینک بعد از گسترش موفق پوشش ساپورت، در حال پیاده سازی مرحله بعدی برنامه خود هستند.

در این میان لازم است به صحبت های سردار احمدی مقدم در فروردین ماه 1390 اشاره شود که وی ضمن تاکید بر برخورد با مظاهر بی حجابی و بدحجابی، این طور عنوان کرد که خودرو از مصادیق حریم شخصی محسوب نشده و برخورد با خودروهای هنجار شکن در زمینه حجاب در دستور کار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد، در صورتی که متاسفانه تا کنون با وجود مشاهده بسیار اینگونه خودروهادر همین ایام، شاهد برخورد قاطعی از سوی پلیس محترم راهنمایی و رانندگی با آنان دیده نشده است و شاید هم برخوردی شده اما جسارت بی حجابان از حد گذشته است.

مع الاسف در صورت عدم برخورد جدی با این پدیده‌ی در حال گسترش، به زودی باید شاهد خودرهایی در سطح شهر باشیم که دختران حاضر در آن روسری خود را برداشته و بدون حجاب کامل در حال رانندگی در خیابان ها هستند .
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
6
خاك تو سر شان
ناشناس
اینا خواهر و مادر ندارن مثل اینکه!!!
اصلا براشون مهم نیست!!!
من هم دیدم و فکر کردم از سهوا بوده.
ولی چند بار دیدم و گفتم حتما تو ماهوراه چیزی گفتن!!!
مشکل اصلی انجاست.
پریروز هم از ماهواره گفته بودن بنزین نزنید.
یه سری احمق و بلا نسبت گمراه و یه سری معارض و سرسپرده مردم رو تو شهر تحریک میکردن که این کارو بکنن.
حمیدرضا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
3
متاسفانه بعضی از خانم ها چنانی زننده می پوشند که من متاهل کله پا میشوم چه برسد به جوانی که در اوج شهوت است تو را به خدا دست از این مد بازی بردارید اینقدر جلف نپوشید اخه اگه میخواید خودنمایی کنید با کارای دیگه مثل داشتن هنر و.... هم میشود این کا رو کرد آفرین بر تمام خانم های حرف گوش کن
سعید
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
خطاب به مسئولین ارشد استانی سردار غیب پرور و سردار سجادیان تحویل بگیرید.....
این موضوع رسانه ای نشده بود که شد...
چطور می خواهید راه این شهدا رو ادامه بدید؟؟؟؟
بخدا خیلی از این ها راه رو گم کردن و از روی عمد نیست و چون نمی دونن و کسی نبوده واسشون توضیح بده ایجور شدن
متاسفانه شما اگه بخواید جلسه بگیرید یادواره شهدا بگیرید از خانواده بسیجیا و ایثارگران دعوت میکنین
چند بار شده از همین صاپرت پوشان دعوت جلسات کنید؟؟؟؟
متاسفانه دارید سرخ کرده ها رو سرخ میکنید!!!!
حالا هی شهید گمنام بیارید تو استان ......
شهدا به خدا قسم ما که مسئولیتی نداریم شرمنده ایم....
محمد
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
4
سردار غیب پرور و سردار سجادیان چند بار شده برید مجتمع های تجاری ستاره عفیف آباد یا آفتاب اصلا به رانندتون اجازه میدهید از مسیر عفیف آباد یا معالی آباد از ساعت 6 عصر تا 11 شب عبور کنند؟ دستگاهای اطلاعاتی و امنیتی چه کار میکنند.؟؟؟
زهرا
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
مسئولین دولتی هم خواستار آرامش استان هستند حالا به هر نحو میخواد باشه واقعا تو شورای امنیت شهرستان و استان چی مطرح میشه؟
مسلم
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
آقا جان کار فرهنگی کار ریز و هزینه بردار هست؟ برا یه کار فرهنگی تو استان باید 16 ارگان و دستکاه و اداره دست به دست هم بدن تا یه کار کوچولوی فرهنگی انجام بشه!!!!
شیما
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
ماکه وقتی تو خیابونای پرتردد عبور میکنیم به فاطمه زهرا خجالت میکشیم
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
مسئولین استانی تقبل الله......
دلسوخته
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
مسئولین عزیز بخدا این عزیزان از سوز دل وازفرط ناراحتی میگن آخه تاکی باید ما خودمان راپشت شعارها وادعاها پنهان کنیم و دل خوش کنیم که جامعه وشهری پاک واسلامی داریم بخدا این وضع زیبنده ی شهر سومین حرم اهل بیت نیست خیلی اوضاع خرابه وروز به روز هم داره بدتر میشه .باید یه فکر اساسی بشه اگه وضع به همین منوال پیش بره مجبور خواهیم وخواهید شد بجای ایجاد فرهنگ مقاومتی در برابرهنجار شکنان که مقاومت فرهنگی را پیشه ی خود ساخته اند مقاومت کنیم وهزینه های سنگین تری را بپرازیم همیشه گفته اند هزینه ی پیشگیری از درمان کمتراست وضرر در هر کجا جلوش را بگیری نفع است .عزیزان محترم شورای فرهنگ عمومی وستاد احیاء امر معروف ونهی از منکر اعم از امام جمعه ی محترم شیراز .استاندار معززو ریاست محترم دادگستری فارس و فرمانده ی دلاور سپاه فجر و فرمانده ی عزیز نیرو انتظامی فارس حال که این موضوع رسانه ای شده بشتابید که فردا دیر است.شما پشتوانه ی عظیم مردمی بنام بسیج دارید که همچون سیل بنیان کن میتوانندبنبان وریشه ی اینگونه نا هنجاریها راازبیخ وبن برکنند.خداوند عزتتان دهد انشاءالله.
shirazi
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
به این نتیجه رسیدم که همش شعار می دهیم ومسولین و آقایان بدشون نمی یاد این بد حجابی ها تبدیل به بی حجابی هم بشود !
حسین
United States of America
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
بی خیال ببا مگه چیه ؟آدم ندید؟اگه راست میگین به سریالهای خارجی هم نگاه نکنید چون اونا هم حجاب ندارن و...
ناشناس
شما برو برنامه علمی فرهنگیت رو ببین!!!
هیچی مگه چیه؟
تو خیابون به پسر مردم پیشنهاد هرزگی بدن چی میشه. اونم یه دختر!!!
به نظرت دختره دیوانه هست یا پسره چشماش باباغوری میبینه!!!
واقعا تو خوار و مادر نداری؟
اگه نداری که ....
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
اولاً که برادران گرامی - شما که همیشه یاد شهدا را گرامی میدارید -بهتر نیست بجای اینکه تو ماشین مردم سرک بکشید و(از نحوه آرایش کسانی که در حریم خصوصی خودشان بزک کرده اند . ایراد بگیرید) چشمهایتان را بشویید و پاک کنید و میدانید که چشم ها از گناهکار ترین اعضای بدن هستند اگر کنترل نشوند - بدانید که گناه دگران بر شما نخواهند نوشت
اینقدر هم جانماز آب نکشید همه ما از یک قماشیم - آب گیرمان نمیآید-
بنده های خوب خدا هنوز هم متوجه نشدید که همه سر کاریم و فکر و ذکر مان شده این اراجیف و هر زمان بنوعی مشغولمان میکنند - یا با بنزین - یا روغن و تاید و یارانه و آب و برق و پیش فروش سکه و حج و ... تا نفهمی چی شده
سمانه
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
چی چی رو بی خیال؟!!! همون بازیگرای خارجی هم اگه بیان ایران باید حجاب داشته باشن. این جزء مقررات حکومت اسلامیه.
صابر
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
نمی دانم این آقایان که تحت عنوان ناشناس نظر میدن یک نفرن یااینکه چندنفرندچون نظراتی که ارائه میشه متفاوتند. گهی به میخ میزند وگه به نعل که باید مشخص کنند.ودر مورد این ناشناسی که آخرین نظر داده ونظرش به کسانیست که یاد شهدا راگرامی می دارند معلومه که درد جامعه نداره واز نظراتی که میده چنین استنباط میشه که هیچی براش مهم نیست ایشان به همه چی گیر میدن نه شهید براش مهمه ونه نظام وجامعه ای که شهدا فدای آن شده اند.ایشان اینقدر نمی دانند که خودرو وداخل آن حریم خصوصی نیست .واینکه میگه همه ازیک قماشیم هم مصداق بارز کافر همه را به کیش خود پندارد است .مشخصه که ازبس سایتها وماهواره های خارجی نگاه میکند مخش شستشو داده شده ودر مورد ناهنجاریهای اجتماع هم هر چی بدتر بشه برای او بهتره وخودش هم متوجه نیست که خودش توسط دیگران سر کاراست ومشغول بازیهاییست که خارج نشینان ودشمنان این مرز وبوم براش صحنه آرایی کرده اند.وچون خودش در این بیغوله های بنزین. روغن. تاید یارانه و.....غوطه وراست فکر میکنه دیگران هم این چنینند.خداوند او وهمه ما رابه راه راست که راه انبیاء وائمه ی معصوم وشهداست هدایت کند .انشاءالله