کد خبر: ۵۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۱ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳

سلاح خاص یک انقلابی بحرینی+عکس

تظاهرات مردم بحرین طی سه سال گذشته 125 شهید و هزاران زخمی برجای گذاشته اما مردم بحرین همچنان با روش‌های مختلف به مقابله با نیروهای امنیتی آل خلیفه می‌پردازند.
به گزارش شیرازه به نقل از ابنا، مزدوران رژیم آل خلیفه در طول سه سال سرکوب اعتراضات مردمی در بحرین از انواع سلاح‌های کُشنده و غیر مجاز استفاده کرده و از سوی دیگر مهمات مجاز در برخورد با معترضان را نیز به شیوه‌های غیر مجاز به کار برده است.

الخبر پرس لبنان اعلام کرد: پس از اینکه مردم بحرین به دعوت جریان اسلامی الوفاء در پاسخ به اقدامات تفرقه افکنانه رژیم آل خلیفه با "گل" به مساجد سنی‌ها رفتند در تظاهرات مسالمت آمیز نیز همین روش را در مقابل نیروهای مسلح آل خلیفه انجام دادند.

سلاح خاص یک انقلابی بحرینی + عکس

شبکه‌های اجتماعی تصویری از یک انقلابی بحرینی منتشر کردند که در مقابل نیروهای امنیتی آل خلیفه که با سلاح‌های کشنده تا کنون 125 تن را به شهادت رسانده‌اند سه شاخه گل رز را به سوی آن‌ها نشانه رفته است.

الخبر پرس با اشاره به وضعیت بحرانی در بحرین با لحنی طعن آمیز اعلام کرد: رژیم حاکم طی سه سال باب مذاکره با گروههای معارض را نبسته است و از همان روز اول شروع تحرکات مسالمت آمیز مردمی این رژیم راهها و اسلوب‌های مختلفی برای گفتگو از دستگیری، قلع و قمع تا استفاده از سلاح شوزن را در پیش گرفت که بتواند صداهایی را که خواستار حداقل حقوق مشروعه‌شان هستند، ساکت نماید.


نظرات بینندگان