کد خبر: ۵۵۱۸۶
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۴۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
عضو شوراي شهر شيراز:

آقای پاک‌فطرت ایثار کرد/ میراث فرهنگی در مورد احداث «خرپشته» سختگیری نکند

جشن های ویژه بزرگداشت شهر شیراز امسال حال و هوای بسیار متنوع و زیبائی داشت و استقبال خوب مردم از برنامه ها دال بر رضایت شهروندان است.
به گزارش خبرنگار سرویس اجتماعی شیرازه، عضو شوراي شهر شيراز با تصريح اينكه پاداش مصوب شورا براي شهردار اين شهر، مبلغي ناچيز و ناپایدار بوده است، بازگرداندن اين مبلغ به صندوق شهرداري از سوي شهردار را ايثار دانست وبه خاطر این کار از وی تشکر کرد.

محمد حق نگر ضمن تبریک هفته شیراز خاطرشان کرد: جشن های ویژه بزرگداشت شهر شیراز امسال حال و هوای بسیار متنوع و زیبائی داشت و استقبال خوب مردم از برنامه ها دال بر رضایت شهروندان است.

وی تصریح کرد: تلاش های و پیگیری‌ها ی اعضای شورا در رفع معضلات شهری خصوصاً جمع آوری متکدیان و معتادان در بافت تاریخی شهر شیراز به ثمر نشسته و برنامه‌های اجرا شده با حمایت مدیریت ارشد استان و تلاش همکاران حوزه معاونت اجرائی و فداکاری نیروهای انتظامی منجر به یک پاکسازی نسبتاً مؤثر در بافت تاریخی خصوصاً محله سنگ سیاه گردید به‌طوری‌که برگذاری جشن هفته شیراز در آن میسر شد.

حق نگر افزود: این پاکسازی روحیه تعلق و وابستگی به منطقه را افزایش داده و اقدامات انجام شده در راستای ناامن سازی محیط برای قاچاقچیان و مصرف کنندگان مواد مخدر ابراز رضایت شهروندان را به همراه داشته است.

وی ادامه داد: با برگزاری جشنواره «سی راه»، فعالیتی در راستای هفته شیراز و با همکاری معاونت فرهنگی و سازمان عمران و بهسازی انجام شده بود که فعالیتی زیبا و درخور تحسین بود و منجر به رشد و توسعه بافت تاریخی فرهنگی خواهد شد.

وی با بیان اینکه به زودی شاهد شکوفایی این منطقه در حوزه صنعت گردشگری خواهیم بود، خاطرنشان کرد: برای شکوفایی این منطقه اقدامات خوبی انجام شده و اخیراً نیز با تصویب مصوبه حذف پارکینگ برای سازندگان و ملزم نمودن شهرداری برای احداث پارکینگ های اجتماعی کمک بسیار بزرگی به شهروندان ساکن در این منطقه شده است که انتظار می رود ساکنین این منطقه با استفاده از بسته های تشویقی موجود بهره برداری بیشتری را نمایند.

حق نگر ادامه داد: از مدیریت سازمان میراث فرهنگی نیز تقاضا دارم از سختگیری در احداث «خرپشته» اغماض نمایند تا حرکتی که با تلاش شورای شهر و شهرداری در حال شکل گیری می باشد و نوسازی با فرم سنتی و رعایت حریم و معابر و احیای بافت تاریخی را در بردارد؛ با سرعت بشتری توسعه یابد.

برچسب ها: شیراز ، شیرازه ، فارس
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Germany
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
2
جناب حق نگر آقای دستغیب و منتقدان با ارایه مستندات میگویند این پاداش غیر قانونی بوده لطفا بجای حاشیه رفتن با مستندات دقیق خبر سازی کنید
برگرداندن پول غیر قانونی و ایثار از عجایب روزگار است
حامد
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
ناشناس جان ؛

گر تو بهتر میزنی بستان بزن.
ناشناس
Canada
سه‌شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳
1
لطف اين ميلغ ايثار را صرف شهرك محروم فجر دوكوهك كنيد كه معلوم نيست زير نظر شهرداري منطقه 10 هست يا 6
شن و ماسه ساخت و ساز شهرداري در مناطق ديگر توسط كاميونهايي كه از دل اين شهرك مي گذرد تهيه مي شود گرد و خاك و سر و صدا و آلودگي براي مردم اين شهرك هست و خوشخالي براي ديگر مناطق
ناشناس
عزیز یه مامه نیست جزو شیراز شدید...صبرم خوب چیزیه!