کد خبر: ۵۵۲۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳

یک آموزگار جهرمی تمامی دانش آموزان کلاس خود را حامی ایتام کرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان جهرم از حامی شدن تمامی دانش آموزان کلاس پایه چهارم مدرسه شهید احقاق این شهرستان به همت معلم این کلاس که خود از حامیان ایتام می باشد خبر داد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایرنا، سید محمدرضا رضوی زادگان امروز در گفت و گو با ایرنا افزود:مهدی عبدالهی نژاد که خود از حامیان نیک اندیش و معلم مدرسه شهید احقاق می باشد با ارائه توضیحات در خصوص مساله انفاق، صدقه و کمک به نیازمندان در جمع دانش آموزان کلاس درسی خود، توانست حس نوعدوستی و کمک به هم نوع را ذهن دانش آموزان فعال و با ایجاد فرهنگ تعاون و همدلی زمینه مشارکت آنها را در این امر خیر را فراهم کند .


مهدی عبدالهی نژاد هدف از این اقدام خود را ضمن حمایت از دانش آموزان بی بضاعت تلاش در فرهنگ سازی و نهادینه کردن این فرهنگ دینی و انسانی در ضمیر دانش آموزان بعنوان چراغ راه آینده آنان بیان کرد .

عبدالهی خاطر نشان کرد :این دانش آموزان ضمن تعیین ایتام و جمع آوری و اهداء پولهای توجیبی به ایتام خود، ماهیانه نیز در قالب گروههای چند نفره با حضور در کمیته امداد ضمن آشنایی با نحوه فعالیت های این نهاد رسید مبالغ پرداختی خود را دریافت و در تابلو کلاس خود نصب می کنند.

کریم رحیمی مدیر دبستان شهید احقاق هم در همین رابطه ضمن قدردانی از اقدام موثر این معلم و صحبت در خصوص تاثیرات معنوی این اقدام خداپسندانه از پیگیری عملیاتی شدن این طرح در تمامی پایه های تحصیلی این دبستان خبر داد .

معلم و مدیر دبستان شهید احقاق جهرم اظهار داشتند در انجام این عمل خداپسندانه با نهایت ظرافت ضمن ارائه کمک به ایتام کرامت دانش آموزان نیازمند و ایتام کاملا رعایت شده است.

شهرستان جهرم در فاصله 193 کیلومتری جنوب شرقی شیراز قرار دارد.


انتهای پیام /
نظرات بینندگان