کد خبر: ۵۵۲۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۶ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

احداث پادگانهای ارتش در خارج از شیراز در حال انجام است

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعامل مشترک بین دولت و ارتش در زمینه انتقال پادگان‌ها به خارج شهرها ایجاد شده است.
به گزارش شیرازه به نقل از همشهری، امیر سرتیپ ستاد ˈاحمدرضا پوردستانˈ روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از مرحله دوم پادگان ثامن الائمه(ع) لشگر 77 خراسان افزود: تا چند سال پیش این تعامل بین مسوولان ذیربط با ارتش وجود نداشت چون مسوولان در بخشهای دولتی بر این باور بودند که ارتش باید هزینه های این انتقال را تامین کند ولی اینک شاهد تعامل و ادبیات مشترک در این زمینه هستیم.

وی گفت: هم اکنون مسوولان ذیربط حتی جلوتر از ارتش در امر ساخت و ساز و انتقال پادگانها به خارج شهرها وارد می شوند که این نقطه قوت قابل توجهی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: احداث پادگانهای ارتش در خارج شهرهای زاهدان و بیرجند به اتمام رسیده و مراحل احداث این پادگانها در مشهد، تبریز، زنجان، قزوین و شیراز در حال اجرا است.

وی در ادامه اظهارداشت: نامگذاری امسال به عنوان ˈسال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ توسط رهبر معظم انقلاب نشاندهنده عمق آشنایی معظم له به ترفندهای دشمنان است.

امیر پوردستان گفت: هم اکنون دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در بخشهای اقتصادی و فرهنگی هستند لذا این اقدام رهبر معظم انقلاب نشان دهنده تدوین راهبرد در مقابله با ترفندهای دشمنان است.

وی ادامه داد: آمریکا و مستکبران جهانی که از پیروزی انقلاب اسلامی شوکه شده بودند از همان ماههای آغاز پیروزی انقلاب با ترفندهای مختلف مانند ترور، بمبگذاری، تحریم، تحمیل جنگ و امثال آن در صدد ضربه زدن به نظام برآمدند اما به هیچکدام از اهداف خود نرسیدند.


نظرات بینندگان