کد خبر: ۵۵۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۵ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۳

تکذیب دوباره «خفاش شب» این بار توسط معاون پلیس آگاهی کشور

پس از تکذیب «خفاش شب» از سوی دادستان و فرمانده نیروی انتظامی فارس، این بار یک مسئول کشوری آن را تکذیب کرده است.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی برخی شایعات در خصوص قتل‌های سریالی در فارس، هرمزگان و کردستان را تایید نکرد و گفت: هیچ پرونده‌ای که مبنی بر وقوع قتل‌های سریالی باشد در کشور وجود ندارد.

به گزارش شیرازه به نقل از ایسنا؛ سرهنگ هادی مصطفایی صبح امروز در نشست خبری پیرامون ارائه گزارش عملکرد سال 92 معاونت مبارزه با جرایم جنایی با بیان اینکه پیگیری قتل‌های سریالی یکی از اهداف این معاونت است گفت: در سال 92 سه پرونده در استان‌های گلستان، بوشهر و قم تشکیل شد که اگر کشف نمی‌شد امکان تبدیل به قتل‌های سریالی وجود داشت اما خوشبختانه این مهم انجام نشد.

وی در مورد برخی شایعات در خصوص قتل‌های سریالی در فارس، هرمزگان و کردستان گفت: مطمئن باشید اگر ارتباطی میان قتل‌های به وقوع پیوسته وجود داشته باشد اولین کسی که این ارتباط را متوجه می شود پلیس است اما در کردستان چند حادثه خودکشی بود و ما بقیه شایعات در خصوص قتل‌های سریالی را تایید نمی‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا شایعاتی در مورد قتل‌های سریالی رخ می‌دهد، گفت: در حال حاضر دنیای ارتباطات است و گاها افراد برای جلب توجه این اقدام را انجام می‌دهند.

مصطفایی با بیان اینکه در گذشته یک پیامکی منتشر شد که افراد با دریافت آن تصور می‌کردند که کسی به قتل رسیده گفت: با پیگیری‌های انجام شده مشخص شد که فرد منتشر کننده با برداشتی آزاد از یک طنز سایتی این اقدام را انجام داده است اما در مورد شایعات بعدی باید موضوع رسیدگی شود و اگر شخص و یا افرادی اقدام به این کار کرده باشند با آنان برخورد می‌شود.

به گفته مصطفایی هیچ پرونده‌ای که مبنی بر وقوع قتل‌های سریالی باشد در کشور وجود ندارد.
نظرات بینندگان