کد خبر: ۵۵۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ یکشنبه 28 اردیبهشت

اظهارات خنده‌دار مرد همیشه خندان فوتبال ایران در شیراز؛ فوتبال فارس نوید آینده روشنی را می‌دهد!

کفاشیان برای معارفه «هنرپیشه» به شیراز آمده بود.

به گزارش شیرازه؛ «خبرجنوب» با «مجوز با داغ مهر اعمال نفوذ!» کار خود را شروع کرده که دولت سابق را مورد هجمه قرار داده و به مواردی مانند تصویب عبور خط لوله نفت از پارک ملی بمو و آغاز کار معادن منطقه بهرام گور که در دولت سابق تصویب شده پرداخته و به نقل از خانم ابتکار آورده: «محیط زیست را غارت کردند». بعد از عکس و خبر مربوط به بازدید استاندار از خبرجنوب، به تیتر جالب امروز می رسیم که به نقل از رییس شورای شهر آمده «شاید لازم باشد امتیازهایی بیش از حدمعمول به سرمایه گذاران بدهیم» که در آن حقدل گفته: «برای شکل گیری جهاد سرمایه گذاری در این شهر شاید لازم باشد در ابتدای راه، امتیازهایی بیش از حد معمول به سرمایه گذاران بدهیم». رییس فدراسیون فوتبال و برخی از اهالی فوتبال فارس هم از خبرجنوب بازدید کرده‌اند؛ کفاشیان در این بازدید گفته: «فوتبال فارس نوید آینده روشنی را می دهد». انگار کفاشیان هم خیلی در باغ نیست که دو تیم فوتبال فجر و برق الان در کدام لیگ مشغول بازی هستند!


«جشن خودکفایی گندم روی تابوت سفره های آبی بود» تیتر امروز «افسانه» است. «سیاست به جای سیاست» هم عنوان یادداشت امروز است که در بخشی از این یادداشت آمده «گرچه [دولت] نقش انتظارهای تورمی را هم کمرنگ کرده، ولی بسته های تشویقی برای بیرون آمدن از رکود و رونق گرفتن بازار ها هنوز از راه نرسیده است». «بودجه فارس 22 درصد کاهش یافت» اما از عناوینی است که در پایین صفحه اول جا خوش کرده. در صفحات داخلی باز هم از بحران کم آبی گفته و به نقل از معاون وزیر جهاد کشاورزی آورده «مدیریت صحیح منابع آب برای فارس حیاتی است» که جا دارد برنامه‌ریزی دقیقی در این حوزه توسط مسئولین و همکاری گسترده توسط مردم صورت پذیرد.

فارغ از تیترهای کشوری «نیم‌نگاه»، «موسسه مطالعات و پژوهش های اقتصاد ایرانیان افتتاح شد» در صفحه اول دیده می‌شود. این مراسم با حضور مدیران ارشد سازمان ها و بانک های استان برگزار شد و معاون این موسسه گفته: «تدوین محصولات این دپارتمان بر اساس سیاست های کلی مجموعه و حول سه محور آموزش، تحلیل و مشاوره انجام می شود». نویسنده ستون «در شهر چه خبر است؟» هم که به یک دعوا در شهر برخورد کرده گفته «شاید انجام تست روانی قبل از اخذ گواهینامه ضروری است!!» و این را تیتر این ستون کرده. چه موضوع مهمی!؟ خبر مربوط به بازدید استاندار از هلال احمر استان و «در هفته میراث فرهنگی به کیفیت بیش از کمیت توجه کرده ایم» به نقل از مدیر کل میراث فرهنگی فارس از جمله عناوین داخلی این روزنامه است.

«عصرمردم» هم در کنار تیتر اصلی خود که از میان صحبت های رییس جمهور انتخاب شده، موضوع کم آبی استان که به خط قرمز رسیده است را در قالب عکس به نمایش گذاشته. در صفحات داخلی اگر از اخبار خبرگزاری‌ها بگذریم، یکی دو خبر مهم‌تر دیده می شود؛ اول اینکه استاندار گفته «فرهنگ حفظ محیط زیست باید از مدارس فارس آموزش داده شود» و «بخش خصوصی خانه های تاریخی فارس را مرمت می کند» به نقل از مدیرکل میراث فرهنگی فارس.

نظرات بینندگان