کد خبر: ۵۵۸۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ چهارشنبه 31 اردیبهشت

«عارف»‌ خودش‌نیامد، سالن‌ سخنرانی «ابتکار»‌ کوچک‌ بود، سخنرانی‌ «جلیلی» مشکل‌ندارد

کمبود آب در استان باعث شده تا یک میلیون لیتر آب آشامیدنی در مناطق ییلاقی توزیع شود.

به گزارش شیرازه؛ «عصرمردم» تیتر یک خود را به «ابلاغ سیاست های جمعیت از سوی مقام معظم رهبری» اختصاص داده و به سفر مدیرکل انتقال خون کشور با تیتر «ایران 15 سال دیگر با چالش اهدای خون مواجه می شود» پرداخته. در مدت اخیر این چندمین باری است که این مدیرکل، به شیراز سفر می‌کند. بررسی صفحات داخلی دستمان را خالی گذاشته و فقط یکی دو عنوان به دردبخور به چشم می‌خورد؛ اول اینکه رییس اداره فرهنگی هنری آموزش و پرورش فارس گفته «مدیرانی از جنس جامعه هنری باید متولی امور هنری باشند» و دومی اینکه در مراسمی به مناسبت روز خیام از سه کتاب رونمایی شده که در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفته: «فرهیختگان شیراز در افتخارات فرهنگی کشور نقش مهمی دارند».

«فعلا سکوت کرده ایم؛ نگذارید از دست فرزندان امام سیلی بخورید»؛ این را «نیم‌نگاه» از میان صحبت‌های سردار غیب پرور تیتر کرده. وی در واکنش به حضور افراد مساله دار در استان این موارد را مطرح کرده است. در صفحات داخلی هم شاهد عناوین مختلفی هستیم مثل: «آموزش مهدویت باید از دوران مهد کودک آغاز شود» که به نقل از آیت‌الله ایمانی آورده شده و «راه نجات فارس و شیراز توسعه گردشگری است» که ذوالانوار، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی آن را گفته. صفحه آخر اما در دو قسمت مساوی از عکس‌هایی از بازدید فرماندار شیراز از شهرک سعدی و تصاویری از سفر مدیرکل انتقال خون کشور که به شیراز سفر کرده پر شده است.

این روزها شایعه تبلیغ میلیاردی شورا که از بیت‌المال هزینه شده،بدجوری زبان به زبان می‌چرخد؛ در این راستا «افسانه» مصاحبه‌ای با رییس شورای شهر داشته و تیتر خود را از میان این صحبت‌ها انتخاب کرده و عنوان کرده: «تبلیغات میلیاردی شورا با پول بیت‌المال صحت ندارد». در صفحات داخلی این روزنامه خبر سفر مدیرکل انتفال خون به شیراز با تیتری از میان جملات او مبنی بر «استفاده غیرمنطقی از خون و فرآورده های خونی در بیمارستان‌ها» مشاهده می‌‌شود. موضوع افزایش قریب‌الوقوع نرخ لبنیات با عنوان «احتمال افزایش 26 درصدی قیمت فرآورده های لبنی» از دیگر عناوین این روزنامه است. «عارف خودش نیامد، سالن سخنرانی ابتکار کوچک بود، سخنرانی جلیلی مشکل ندارد» را معاون سیاسی استانداری فارس در جواب به سوال علت لغو همایش‌ها گفته است.

«خبرجنوب» هم از میان صحبت های غیب پرور تیتر زده و صحبت‌های قادری را هم در مورد اتصال فارس به دریا به صفحه اول خود کشانده و در این رابطه تیتر زده «چشم فارس به ساحل خشکید!». «استان فارس در مهار سرقت اول شد» هم به نقل از سردار سجادیان روی صفحه اول خودنمایی می‌کند. «شیراز به سومین مرکز پیوند کبد در جهان تبدیل شد»، ورود دومین سری واگن‌های قطار شهری به شیراز و خبر نگران‌کننده «توزیع یک میلیون لیتر آب در مناطق ییلاقی فارس» از جمله عناوین داخلی خبرجنوب است. تنها تیتر استانی صفحه ورزشی هم «امامی فر: با کمک هنرپیشه تحول در فوتبال فارس را کلید می زنیم» است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳
0
سلام یک خبر براتون دارم عزا بگیرید احد جمالی معاون استاندار شد از این تاریخ معلوم میشه کی پیروز انتخاباته