کد خبر: ۵۵۹۱۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۴ - ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
قابل توجه مسئولین

رهبر انقلاب: مسئولان به جلسات معنوی بیشتر نیاز دارند

ما نیاز داریم. هر کدام مسئولیتمان بیشتر است، نیازمان بیشتر است. «آنان که غنی‌ترند، محتاج‌ترند» به این جلسات اخلاقی، به این جلسات معنوی.
به گزارش شیرازه به نقل از khamene.ir ، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در بیاناتی در دیدار نمایندگان مجلس در تاریخ 1388.4.3 فرمودند:

ما از دورانی که در قم بودیم، یک رفیقی داشتیم که از لحاظ معنوی خیلی من به او دلبستگی داشتم؛ از جلسات ایشان - جلسات دوستانه‌ی دو نفری، سه نفری که می‌نشستیم با هم گعده‌های طلبگی میکردیم - من خیلی بهره میبردم؛ از معنویات او، از خلقیات او، از گفتارها و رفتارهای معرفتی او.

ایشان را سالها ندیده بودیم؛ چون رفته بود نجف و ما هم که اینجاها مشغول بودیم، سرگرم بودیم. بعد از آنکه من رئیس جمهور شده بودم، ایشان به ایران آمده بود. یک وقت تصادفاً ایشان را دیدم، گفتم رفیق! من الان به تو احتیاجم بیشتر از آن وقت است. من حالا رئیس جمهورم؛ آن وقت یک طلبه‌ی معمولی بودم. قرار گذاشتیم که هر هفته‌ای، دو هفته‌ای یک بار بیاید پیش ما؛ و همین جور هم بود تا از دنیا رفت؛ رحمة اللَّه علیه. ما نیاز داریم. هر کدام مسئولیتمان بیشتر است، نیازمان بیشتر است. «آنان که غنی‌ترند، محتاج‌ترند» به این جلسات اخلاقی، به این جلسات معنوی.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
0
درود بر رهبری و کلام زیباشون،واقعا باید این جمله را با طلا نوشت و این حاکی از بصیرت رهبر عزیزمان است:مسئولان به جلسات معنوی بیشتر نیاز دارند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۳
0
خدا همه مان را عاقبت به خیر کند.
الهی آمین