کد خبر: ۵۶۱۱۶
تعداد نظرات: ۳۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۰ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
حمله استاندار فارس به منتقدان برج‌های دوقلو:

اختیار داشتم شیراز را مثل دوبی می‌ساختم/ از بس جلسه رفته‌ایم، شده‌ایم علامه مجلسی!/ یک‌عده روشنفکر زنجیره‌انسانی تشکیل می‌دهند

حقوق استاندار فارس با تحصیلات دکترا، 34 سال سابقه کار حدود 3 میلیون تومان است.
شیرازه: دکتر سیدمحمد احمدی چهارشنبه 7 خرداد در نخستین همایش ملی گردشگری معاصر در شیراز گفت: 2 برج در شیراز می‌خواهد ساخته شود، ببینید چه هیاهویی راه انداخته‌اند از طرف روشنفکران، دانشجویان، هرچه چرتکه می‌اندازم که چه ارتباطی بین حرم سوم اهل بیت(ع) و برج بیست و پنج طبقه است، پیدا نمی‌کنم، اگر اینگونه است که باید مدینه و مکه و مشهد تعطیل شود.

وی تصریح کرد: نمی‌دانم چه دستی در کار است که نمی‌گذارد شیراز رشد کند، شما هم بیایید کمک، مگر استاندار چه جرمی کرده‌ جز اینکه می‌گوییم شیراز باید جذابیت داشته باشد، دبی الگوی توسعه را از بندر‌عباس و شیراز گرفته است، حالا اینها را با هم مقایسه کنید.

براساس گزارش ایسنا، استاندار فارس شهرستان سپیدان را از جمله نقاط ظرفیت‌ها و جذابیت‌های گردشگری ایران و از نقاط کم‌نظیر در این حوزه دانست و گفت: اینجا می‌تواند شهرک توریستی باشد، چرا اجازه نمی‌دهیم مردم صاحب عزت شوند، وضعیت اقتصادی بهبود پیدا کند، بارها عرض کرده‌ام اگر اختیار را به من بدهند، ظرف 4 یا 5 سال شیراز را به ابوظبی و دبی نزدیک می‌کنم. اگر نکردم مرا آتش بزنند.

وی با بیان اینکه سرمایه‌گذار برج دوقلو یک هندی است که با مشارکت آقای توانگر از خیرین و نیک‌اندیشان شیراز قرار است، این برج را احداث کند، گفت: قرار است یکی از برج‌ها به‌عنوان عوارض به شهرداری واگذار شود و دیگری هم متعلق به بخش خصوصی باشد.

استاندار فارس همچنین با تصریح اینکه همواره اولین‌ها در ذهن‌ها می‌ماند، گفت: کل زمان افتتاح بزرگترین برج مسکونی جهان تنها 10 دقیقه طول می‌کشد حال اینکه ما در شیراز روز گذشته می‌خواستیم کلنگ یک بیمارستان را زمین بزنیم، 40 نفر سخنرانی کردند، حرف زدن دیگر بس است بیایید عملگرا باشیم.

وی اضافه کرد: آنقدر کارهای به‌جا مانده زیاد است که وقت کم می‌آوریم، از بس در جلسه شرکت کرده‌ایم شده‌ایم علامه مجلسی، اما در عمل مقایسه کنیم بین فرودگاه شیراز و سایر شهرهایی که در گردشگری موفق بوده‌اند، در فرودگاه شیراز همزمان 10 هواپیما نمی‌تواند کنار هم پارک کرده و مسافرگیری کند.

استاندار فارس تصریح کرد: نه اخلاق ما درست است نه برخورد و نگرش‌هایمان، شیراز می‌تواند گل سرسبد شهرهای توریستی جهان باشد. خیلی از مسائل به دلیل تحریم است، خیلی‌ها هم به دلیل ضعف ما، امروز هم صنایع‌الکترونیک شیراز مایه افتخار است،‌ بچه‌های ایرانی در حال انجام اقدامات منحصر به فردی هستند.

وی با بیان اینکه دولت قادر به ایجاد شغل نیست، گفت: متاسفانه مدام بخش خصوصی را قیچی کرده‌ایم، با این حرکت‌های ضد فرهنگی، ضد رشد و ضد توسعه، امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه، وزیر اطلاعات،‌ مدیرکل اطلاعات فارس، فرمانده سپاه و ... همه دفاع می‌کنند اما یک‌عده روشنفکر، دانشجو و دانشگاهی، متاسفانه زنجیره انسانی تشکیل می‌دهند.

استاندار فارس با تاکید براینکه انعکاس این مسائل از رسانه‌ها برای شیراز و فارس و جذب سرمایه‌گذار و گردشگر، مشکل‌ساز است، خاطرنشان کرد: من به‌عنوان استاندار، دست هرکس که 2 شغل ایجاد کند و کارآفرین باشد را می‌بوسم،‌ اگر امروز جوان نمی‌توان ازدواج کند، اگر مفاسد مشکل‌ساز می‌شود، به دلیل نبود شغل است، دولت مگر می‌تواند شغل ایجاد کند.

احمدی با بیان اینکه حقوق استاندار فارس با تحصیلات دکترا، 34 سال سابقه کار و ردیف 19 اداری، حدود 3 میلیون تومان است، گفت: امروز نیازمند حضور و فعالیت بخش خصوصی هستیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فارس غائب بزرگ این همایش بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
15
خوبه که اختیار نداری!
در همه جای دنیا این دانشگاه و متخصصین هستند که حرف اول را می زنند نه سیاسیون که تخصصی در این حوزه ندارند...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
12
شما فکر کردید با بچه طرفید؟ اگه قرار بئد مجتمع های تجاری مراد بده که تا حالا داده بود! اگه قرار بود با تجاری سازی مشکل اشتغال حل بشه پس چرا اینهمه بیکار تو شیراز هست؟ مغالطه هم اینقدر تابلو؟!
حامد
United States of America
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
7
درود بی پایان بر استاندار دلسوز و فهیم فارس.

خداوند انشالله همیشه پشت و پناه شما باشد. فارس و شیراز در سالهای اخیر مدیری مانند شما رو کم داشت.من به جد از شما حمایت میکنم.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
8
سخنانشان بسيار سنجيده ومتين ميباشد شيراز در مقابل شهر هاي ديگر رشدي نداشته است واين را بيشتر كساني متوجه مي شوند كه در شهرهاي بزرگتري زندگي كرده اند وقتي وارد شيراز ميشوند فقط مجذوب زيباييهاي طبيعي ان ميشوند وگرنه در تراز يك شهر مد رن وپيشرفته محسوب نميشود
ناشناس
دقیقا همین طوره
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
7
آقای استاندار بعضی میخواهند مردم همیشه توحزن واندوه باشندوتوزاغه زندگی کنندتا مردم را بقاپند شما به وظیفه عمل کنید جانم
مسافر
هیچ کس دنبال زاغه نشینی نیست ولی همه با چپاول مخالفند. نمیشه رفاه خوب باشه ولی فقط برای یه عده - نه جونم همه حق دارن .
ارسلان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
12
قربان نیازی به خودسوزی نیست فقط حرف مخالفین را هم بشنو - همین - ناسلامتی دولت تدبیر و امید است چرا این قدر از کوره در می روید
فرشته
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
4
زمان کلنگ زنی خلیج فارس هم از این حرفها زیاد زده شد - گردشگری چه می شود و چه - ولی خوب است آقایان بروند و ده سال پس از افتتاح نتیجه را ببینند . یک اسکلت که می گویند روزی روزگاری هتل خواهد شد - صاحب مجتمع هم پول ها را زد به جیب و رفت جاهای دیگه همین کلاه رو سر آنها بذاره
پویا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
3
این که گفتند با پاداش و اضافه کار و حق ماموریت و کارانه و . . . است یا نه ؟
ناشناس
شما خیلی ناراحت خودت نکن.تو حاشیه نباش
افشار
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
15
ایشان دیروز به عنوان معاون قرارگاه فرهنگی استان فارس معرفی شدند . وقتی معاون قرارگاه فرهنگی آرزویش دوبی شدن شیراز باشه ، چه شود این فرهنگ و قرارگاهش ؟ مبارک است انشاالله - این که میگن به این کارهای کلیشه ای قرارگاه سازی و قرارگاه بازی امید نبندید به این خاطره کاکو
ناشناس
تقبل الله
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
9
به به! عجب تدبیری!
نوید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
6
درود بر استاندار دلسوز و آینده نگر. خدا ایشان را برای ما حفظ بدارد.
علی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
7
گرچه صداقت ایشان رو میستایم ولی متاسفم برای استانی که طرزتفکر استاندارش اینست که دوبی الگوی ماست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
4
مگر قراره ایشان 4تا 5 سال استاندار باشد؟
ناشناس
ان شا الله
حسنی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
6
جناب آقای استاندار شما هم خوب حرف می زنید در شما هم ما تدبیری ندیدیم اگر تدبیرداشتیدنه زنجیره انسانی تشکیل می شد و .....مجموعه ای هم که شما را متاسفانه همراهی می کنند افرادبی تدبیری هستند .پیشنهاد می کنم برای این که فارسی بودن و تجربیات گرانبهایت را نسوزانی از چنبره چندفرد بی تدبیر دوربریت خارج شو و حرف منتقدین را بشنوید و به انها بها بدهید همه چیز قابل حل است و گرنه این حرف ها هیچ مشکلی را حل نمی کند
دوست آشنا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
5
شهردار و شورای شهر به دنبال درآمد هستند حال به هر قیمتی که باشد!!!!!
استاندار محترم بدنبال آبادانی استان است ولی بهتر است سنجیده تر عمل کند..
باید مصلحت مردم را هم در نظر گرفت.
آیا با این اوضاع، شهر شیراز بخصوص هسته مرکزی که روزی میگفتند مشکل ترافیک دارد حالا با ساخت این برجها مشکل حل میشود؟؟!!؟
برای گردشگری باید فکر اساسی کرد و از این تنگ نظری هایی که وجود دارد اجتناب نمود.
باید شهرداری آشنا به مسائل و بدون حاشیه برای شهر شیراز انتخاب نمود که سیاسی نباشد و با تدبیر کار کند.
خیلی از مردم دنیا ، ایران را با نام امام خمینی(ره) و شهر شیراز میشناسند.
بیایید با وحدت کار کنیبد .
با جر و دعوا کاری از پیش نمیبرید.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
6
درود بر استاندار عزیز مان که گویی از لب کثیری از شهروندان مظلوم شیرازی سخن می گوید
امیدوارم خداوند یاریتان کند تا شهرمان را به رفیع ترین جایگاه ها برسانید
ناشناس
United States of America
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
4
والا ما هم نمیدانیم چه دستی در کاره که هم در دولت احمدی نژاد و هم در دولت روحانی استاندارانی برای استان فارس به عنوان استانی که به هویت تاریخی و طبیعی اش شناخته میشود انتخاب می شوند که از اساس مخالف توسعه پایدار و حفظ محیط زیست هستند. استاندار قبلی فارس هم میخواست برای ساخت یک معدن، تنها زیستگاه گور ایرانی در فارس را تخریب کند و در چندین سخنرانی گفته بود این گورها هم بلای جان ما شده اند و نمی گذارد استان را توسعه بدهیم! مگر غیر از این است که شهر شیراز به باغ های زیبا و بی مانندش و بوی بهارنارنج درختانش شناخته می شود حالا جناب استاندار این افتخار نیست که این شهر با هویت را مثل شهر نوساز و مصنوعی دبی که در بیابانی بی آب و علف ساخته شده بسازیم. اگر مسوولان همین دبی اختیار شیراز را داشتند با این همه جذابیت طبیعی و تاریخی این شهر آن را به همین شکلی که هست چنان به حسرت امثال شما با این نگاه عقب مانده تان تبدیل می کردند که انگشت به دهن می ماندید. شیراز اگر شیراز است و محبوب جهانگردان داخلی و خارجی به خاطر داشته های کنونی اش است نه برج ها و اسمان خراشهای زشتی که شما ارزوی ساختنشان را دارید.
شهروند شیرازی
Germany
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
7
استاندار محترم!
اول ثابت کنید کاری که در مکه، مدینه و مشهد اتفاق می‌افتد درست است، بعد آنها را الگو قرار دهید. تحقیق کنید ببینید چند نفر از طراحان و ایده پردازان مکه و مدینه یهودی و صهیونیست هستند و با چه اغراضی اینگونه طراحی میکنند؟
لطفا بطور دقیق مشخص بفرمایید دبی از چه چیز بندرعباس الگو گرفته؟؟؟؟
مشخصا بفرمایید این عزیزان(امام جمعه و....) کی از این طرح بطور روشن دفاع کردند؟
اینکه هر چه شما آقایان گفتید باید عمل شود که نمیشه. از ابتدای تصویب ساخت این دو برج مرتبا شما دم از قدرتتان زدید و تهمت و افترا و تهدید مخالفان و منتقدان (دریغ از کمی گوش دادن به صدای منتقدان).
آقا حقدل عزیز هم بجای طفره رفتن از پاسخ منطقی به منتقدان از آنان درخواست زنجیره انسانی برای بیکاری میکنند؟یاللعجب!!!!
آقای هاجری هم بجای پاسخ علمی(که البته در حیطه تخصص ایشان نیست) یا تکیه بر تعداد اندک آرای خود و مابقی دارند یا در حال شبنامه پخش کردن در نماز جمعه و... هستند.
آقای نقیب زاده! از شما هم غیر از سکوت انتظاری نیست. یا بر باطل باشید یا بر حق.
سخن پایانی!
شما را بخدا بجای اندیشیدن با تکیه بر مسند و قدرت، به اندیشیدن با تکیه بر تعقل و مشورت با افراد بی غرض فکر کنید.
عذر خواهی از محضر مردم نه تنها از ارزش شکا نمیکاهد بلکه در زمان، به عزت و اعتبارتان می‌افزاید.
درود بر آن عده اندکی که بر راه حق خود (بدون استفاده از قدرت) ایستاده اند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
3
به این آدم می گن روشنفکر نه متحجرای حلقه درست کن
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
1
لازم به خودسوزی نیست بابا - خودسوزی مال اونه که منطق نداره
امید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
3
ای کاش جناب ایشان فرافکنی نمی کرد و به دنبال حل مشکل اشتغال بود .همه می دونند که این حرفا برای اینه که وقتی در حل مشکلات استان ناموفق بود بگه نذاشتن وگرنه چه ها که نمی کردم . تبلیغ دلالی و بساز بفروشی هنر نیست لطفا ایشان بفرمایند ظرف مدتی که تشریف آورده اند مشکل کدام کارخانه را حل کرده اند .
فرشاد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
2
میگن این سفیر قزاقستان بوده که در سفرش به شیراز اول بار به استاندار گفته پس برج هاتون کجاست ؟ یعنی کار ما به جائی کشیده که سفیر قزاقستان تکلیف مارو باید معلوم کنه ؟ راستی اسم این سفیر چی بود ؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
2
بیچاره فرهنگ!!؟ جانشین قرارگاه فرهنگی استان!
علیرضا
United States of America
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
2
بخداپشت همه اینهارانت است.هدف اقایان اشتغال نیست هدف کاسبی است بعد ازمدتی اقایان منتفع ومردم بخاطربالارفتن قیمت ملک متضرراصلیند..اقای دکتروضع صنعت راحل کنید..دبی اول صنعتش رشد کردبعدبرج سازی..وقتی مدیرصنعت فردیست که توان مدیریت یک کارخانه رانداشته...وای بحال فارس ..نمایندگان مجلس کجایید/
hasan
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
2
مشکل اصلی بر می گرده به نگرش جناب استاندارد و مشاورانشون که چون سنشون بالا رفته نمی تونن چیزا های جدید و مدرن را درک کنن و در چیزهای مردن جوانی خودشون و دبی ماندن.خدا توفیق بده ایشون پلاون یکی از شهرهای زکسین المان هم برن.اونوقت میفهمه معنی توسعه و مدرن و مدرنیته چیه؟؟؟؟شیراز را می خواد بکنه مثل دبی اخه یکی نیست بگه اگه یزد و کرمان شد مثل رشت و تبریز اون موقع میشه اینکارو را کرد.زیتون،خلیج فارس و ....تجربه نشد.
اقبال
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
0
همایشی این چنین برگزار میشه و مدیر کل گردشگری غایبه ، این توان مدیریتی آقایان است ! و بعد میخوان چه کنند و چه کنند . معلومه که حرف دوبی را می زنند که توپ رو بندازن تو زمین دیگران تا سرپوشی باشه بر ضعف های ابتدائی شون
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
3
جناب استاندار چرا خودکشی ؟شما که تازه درجه ژنرالی گرفته ای ومعاون قرارگاه فرهنگی شده ای..چرافرار؟
عسکریان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
0
شیرازه معلوم شد چکاره ای کامنت های باب دلت را درج می کنی
علیرضا
United States of America
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
1
آقای عسکریان بخدا من ازشهرستان بارهامطالبم رابه شیرازه فرستاده ام وحتی یکبار نشده پیامم کم وزیادیاگزینشی درج شود
شیرازی
Germany
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
0
سلام. شیراز شهرداری در قواره ی شهردار کنونی شیراز به خودش ندیده/جناب دوست آشنا/
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۳
0
استاندار جدید فارس:
"...
اختیار داشتم شیراز را مثل دوبی می‌ساختم
...
باید به این عزیز گفت که شیراز باید با قونیه در ترکیه، فلورانس در ایتالیا و .. مقایسه بشه، نه با دوبی!!!
بهتره اگه می خواهد مقایسه بشود، کیش و قشم و بندرعباس رو با دوبی و امثالهم مقایسه کنیم، نه شیراز را !!!
اگر می خواهید برای پیشرفت نگاهتان به بیرون باشد حد اقل یه نگاه به عکس های شهرهایی مثل قونیه (مزار مولانا در ترکیه) و فلورانس(شهری فرهنگی هنری در ایتالیا) توی وب بندازید تا متوجه بشید که شیوه ی صحیح پیشرفت برای شهر بزرگی مثل شیراز باید چگونه!!!!