کد خبر: ۵۶۵۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۸ - ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
نماینده مردم شیراز در مجلس خبر داد:

آمادگی ۱۱ شرکت برای سهامداری شرکت هواپیمایی بومی فارس

در ادامه سلسله نشست‌های تاسیس شرکت هواپیمایی بومی فارس تصویب شد که از فارسی‌های شاغل در خارج از کشور برای مشارکت در تاسیس این شرکت دعوت شود.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی از آمادگی حداقل ۱۱ شرکت برای سهامداری شرکت هواپیمایی بومی استان فارس خبر داد و گفت: باید هرچه سریع‌تر برای ثبت شرکت با سرمایه یک میلیارد تومان اقدام شود.

دکتر جعفر قادری در جلسه‌ای که در ادامه سلسله نشست‌های تاسیس شرکت هواپیمایی بومی استان فارس به میزبانی شرکت توسعه و عمران فارس تشکیل شد، افزود: با توجه به اینکه هرچه حجم سرمایه شرکت بیشتر باشد، امکان خرید و یا اجاره تعداد بیشتر هواپیما و یا هواپیماهای به‌روز‌تر وجود دارد، باید از همه شرکت‌های بالقوه که امکان سهیم شدن در این شرکت را دارند دعوت شود.

وی ضمن تاکید بر اینکه نباید سرمایه‌گذاران به شهر شیراز محدود شوند، گفت: در این جلسه پیشنهاد شد در اولین فرصت در جلسه‌ای با حضور آیت‌الله ایمانی، استاندار، نمایندگان فارس و شورای شهر شیراز از سرمایه‌گذاران بالقوه دعوت شود و از لحاظ پشتیبانی‌های سیاسی برای تاسیس چنین شرکتی به آن‌ها اطمینان داده شود.

قادری با بیان اینکه باید برای توسعه سرمایه‌گذاری در فرودگاه شیراز از ظرفیت سرمایه‌گذاران بومی استفاده شود، گفت: در این جلسه تصویب شد که از فارسی‌های شاغل در خارج از کشور برای مشارکت در تاسیس این شرکت دعوت شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس از تصویب پیشنهاد در خصوص راه‌اندازی دانشکده علمی کاربردی صنعت هوانوردی خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد که طرح توجیهی و مستندات لازم برای دریافت مجوز در اسرع وقت تهیه شده و به سازمان هواپیمایی کشوری ارائه شود. همچنین در تعیین اسم خط پروازی از اسامی مطرح شده در جلسه به ترتیب اولویت استفاده شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۳
0
مسولین فارس مردباشندازخودشهامت بخرج بدهند دست مافیای آسمان وایران ایر را قطع تا سایرشرکتها پاشون باز بشه اینقدر مردم شاهد پارتی بازی وبلیط سفارشی وبازارسیاه نباشند هیچ جای فرودگاههای کشور فشلتراز شیراز نیست آقای استاندار دار دار ÷÷÷÷÷ شیرازه مرد باش چاپ کن