کد خبر: ۵۶۶۷۳
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۹ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۳

تعلل در انتصاب فرماندار فیروزآباد، چرا؟

از رفتن «جهانبخش بهمنی» فرماندار سابق فیروزآباد به دلیل آنچه که او آن را پایان ماموریت خود در فرمانداری اعلام کرد تاكنون دو هفته مي گذرد اما...
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، در ساختار مديريت اجرايي كشور فرماندار به عنوان بالاترين مقام اجرايي و نماينده عالي دولت در هر شهرستان نقش محوري و تاثيرگذار در فرايند توسعه و پيشرفت و بهبود اوضاع سياسي، اجتماعي و فرهنگي و اقتصادي دارد. به طوري كه ايجاد هماهنگي ها بين دستگاههاي اجرايي و اتخاذ تصميمات و ارائه راه حل هاي اساسي به دولت و همسو كردن نيروها و امكانات و جلب و بكارگيري حمايت ها و كمك هاي استاني و ملي در رفع چالش ها و مشكلات از وظائف ذاتي فرماندار دولت در هر شهرستان به شمار مي آيد.
تغييرات و جابجائي هاي مديران در حوزه هاي مختلف و فرمانداري ها اگرچه امري عادي تلقي مي شود اما اين تحول اگر از شكل متعارف و طبيعي خارج شود تبعات و خساراتي براي شهرستان در پي دارد كه در اين راستا متاسفانه «فیروزآباد» هنوز نمی­داند که نهاد فرمانداری بر کدام پاشنه می­چرخد؛ این شهرستان عليرغم اهميت، جايگاه و موقعيت سياسي، اجتماعي و جغرافيايي در استان فارس دستخوش اين مشكل در بالاترين رده مديريتي شهرستان شده است.

 از رفتن «جهانبخش بهمنی» فرماندار سابق فیروزآباد به دلیل آنچه که او آن را پایان ماموریت خود در فرمانداری اعلام کرد تاكنون بیش از دو هفته مي گذرد اما مسئولان استاني در انتصاب فرماندار جديد شهرستان فیروزآباد هنوز به تصميم نهايي و قطعي نرسيدند و اين تاخير و تعلل در انتخاب و معرفي فرماندار شهرستان موجب نگراني مسئولان و مديران و مردم ولايي این شهر شهر شده است.

با توجه به مسايل مهم چون جذب و هزينه بودجه ها و لزوم حسن نظارت بر اجراي برنامه ها و عملكردهاي دستگاهها، شركت در جلسات راهبردي شهرستاني و استاني و پاسخگوئي به مراجعات و مطالبات مردم و تسهيل و سرعت بخشي روند كارهاي شهرستان از ضرورت هاي اجتناب ناپذير در انتصاب و معرفي هر چه زودتر فرماندار شهرستان فیروزاباد است كه بايستي مورد اهتمام جدي استاندار و وزير كشور قرار گيرد.

گفته می‌شود ابراهیم استوار میمندی از نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس در شهرستان فیروزآباد یکی از گزینه‌های جدی برای فرمانداری این شهرستان است که از سوی برخی نخبگان محلی از جمله نماینده این شهر در مجلس حمایت می‌شود و از طرفی از فرد دیگری به نام مظفری نیز یاد می‌شود که گویا از سوی نماینده دولت در استان نیز پشتیبانی می‌شود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
0
زنده باد استوار
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
0
دونفرشون ادمهای خوبی هستنداگه وظایف فرماندار ووزارت کشور روخوب بدونن ونگذارند دیگران درمسولیتشان دخالت کنندامیدواریم استاندارمحترم فارس هم درانتخاب فرماندارفیروزاباد دقت لازم رو داشته باشند
شهروندفیروزابادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
0
تشکرمیکنم ازسایت شیرازه که این خبر را منعکس کرد که شهرستان فیروزاباد مدتی است که فرماندار نداره وسرپرستی هم ندارد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
0
دست راستتون رو سر شهرتان رستم اگر خانم بهمن بیگی اجازه به استاندار بدهد
ایمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
0
خدا کنم زود وسریع یک فرماندار کارامد ولایق را برای شهرستان تاریخی وباستانی وعشایری فیروزاباد انتخاب کنند. حقیقت فرماندارقبلی جناب بهمنی ادم بدی نبود ولی مشاور خوبی نداشت واین مشاور بین فرماندار ودیگر مسسولان شهرستان اختلاف سلیقه شدیدی راه انداخته بود امیدوارم فرماندا ربعدی و جدید مشاور خوبی را انتخاب نماید تا کارهایش خوب پیش رود وتعامل خوبی با مسوولان شهرستان داشته باشد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
0
فرماندار چه باشد چه نباشد فرقی برای ما ندارد .فعلا خوشبحال روسا شده است
دلسوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
0
فیروزاباد با توجه به شرایط خاص جغرافیایی سیاسی اجتماعی وفرهنگی نیازمند یک فرماندار مقتدر وبا تجربه است استوار میمندی به درد فیروزاباد نمیخوره
علی قربون
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۳
0
ما مردم فیروزاباد منتظریم هرچه زودتر استاندار محترم فارس سکوت رابشکند ویک شخص وزارت کشوری را برای فرمانداری فیروزاباد معرفی نماید واب پاکی را روی دست همه بریزدبه امید انروز.