کد خبر: ۵۶۷۳۵
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۳

اتومبیل‌های ستارگان جام جهانی/تصاوير

اتومبیل های ستارگان دنیای فوتبال همیشه یکی از جالب ترین سوژه ها برای رسانه های گوناگون بوده است. این بار نیز در آستانه ی جام جهانی رسانه های مختلف به رونمایی از آخرین اتومبیل های ستاره های فوتبال پرداخته اند.
به گزارش شیرازه، از لامبورگینی گرفته تا فراری و آئودی. این ها تنها لیست کوچکی از ماشین هایی است که ستارگان دنیای فوتبال از آن ها استفاده می کنند. در حالی که تنها 1 روز به آغاز رقابت های جام جهانی باقی مانده است بد نیست نگاهی به ستارگان حاضر در این رقابت ها بیندازیم و ببینیم که آن ها چه اتومبیل هایی سوار می شوند:

1- کریستیانو رونالدو - Lamborghini Aventador LP 700-4
کریس رونالدو نه تنها خودش، بلکه ماشینش نیز ستاره است. او که علاقه ی خاصی به اتومبیل های به روز دارد یک لامبورگینی ناقابل سوار می شود. قیمت اتومبیل کریس رونالدو دست کم 267 هزار پوند است.



2- لیونل مسی - Maserati GranTurismo MC Stradale
برنده ی 4 گانه ی توپ طلای فوتبال در رقابت با کریس رونالدو خارج از مستطیل سبز نیز کم نمی آورد. مازراتی چشم نواز لیونل مسی107 هزار پوند می ارزد.



3- وین رونی - Aston Martin Vanquish

یک مرد انگلیسی ترجیح می دهد که ماشینی "بریتانیایی" انتخاب کند. وین رونی استون مارتین دوست داشتنی خودش را سوار می شود. البته او به اندازه ی کریس رونالدو یا بالوتلی ماشین باز نیست اما در هر صورت دلیل نمی شود که از آن ها در این مسئله کم بیاورد.



4- ماریو بالوتلی - Ferrari F12

اگر شما هم عاشق فراری هستید حتما باید سری به سوپر ماریو بزنید. او که اصالت ایتالیایی خودش را حفظ کرده همیشه علاقه ی خاصی به فراری داشته است.



5- نیمار - Audi R8 GT

امید اول مردم برزیل در جام جهانی نیز یک آئودی منحصر به فرد سوار می شود. ماشین او دست کم 148 هزار پوند قیمت دارد و البته که این پول ها برای بازیکن بارسلونا رقمی محسوب نمی شود. نیمار همیشه در انتخاب ماشین هایش سعی کرده تا عامل " سادگی " را لحاظ کند.

نظرات بینندگان