کد خبر: ۵۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۸ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۳
فرماندار شیراز:

مردم دغدغه ای برای تامین مواد غذایی در ماه رمضان نداشته باشند

فرماندار شهرستان شیراز از اجرایی شدن طرح ويژه نظارت بر بازار در ايام ماه مبارك رمضان خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی فرمانداری شیراز، مصطفی امیری با اشاره به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و لزوم نظارت بیشتر بر بازار و قیمت ها گفت: طرح ويژه نظارت بر بازار در ايام ماه مبارك رمضان توسط اکیپ های بازرسان و ناظران دستگاههاي متولي به زودی اجرا خواهد شد که مردم هیچ دغدغه ای برای تامین مواد غذایی در ماه مبارک رمضان نداشته باشند.

وی با تاكيد بر افزايش تعداد نظارت و بازرسيها افزود: تيم‌هاي بازرسي با هر گونه كم‌فروشي، گران فروشي، عدم درج قيمت، عدم صدور فاكتور، احتكار و ساير تخلفات صنفي به شدت برخورد مي‌كنند.

وی ادامه داد:در حال حاضر اقلام اساسی به مقدار کافی در بازار موجود می باشد ولی به منظور جلوگیری از احتکار برخی از کسبه کنترل ها شدید تر خواهد بود که امکان سوء استفاده برای برخی از فروشندگان وجود نداشته باشد.

رئیس ستاد تنظیم بازار شهرستان شیراز با تأکید بر اینکه مهم‌ترین مسئله ایجاد هماهنگی بین دستگاه‌های اجرایی برای کنترل قیمت است، بیان کرد: سازمان بازرسی و اداره‌کل تعزیرات اقدامات لازم را در راستای افزایش رفاه عمومی برای ماه رمضان انجام دهند و مثل سنوات گذشته بر بازار و نحوه عرضه مایحتاج مردم نظارت و کنترل لازم را داشته باشند.

امیری بیان داشت:هیچکس به بهانه افزایش قیمت حامل های انرژی اجازه ندارد خودسرانه قیمت کالا ها را افزایش دهد و با کسانی که به صورت بی رویه قیمت ها را افزایش دهد و باعث فشار به اقشار مختلف گردد، قطعا برخورد قانونی خواهد شد.


نظرات بینندگان