کد خبر: ۵۷۴۱۸
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۴ تير ۱۳۹۳
استاندار فارس:

برخي بدون شناسنامه سیاسی مدعی گرفتن پست‌های مديريتی هستند

مديران در انتخاب همكاران و مسئولين زير مجموعه همواره خدا و منافع نظام و مردم را در نظر داشته باشند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، دكتر سيد محمد احمدي در نشست ماهانه معاونان، مشاوران و مديران‌كل ستادي استانداري فارس با اشاره به اين موضوع كه مديران بايد دائم دغدغه امور مردم را داشته باشند، اظهار داشت: پرونده كاري مديران در دستگاه‌ها در هيچ ساعتي از شبانه روز بسته نمي‌شود و بايد با مديريت جهادي براي اداره استان و شهرستان‌ها تلاش كنيم.

وي بيان داشت: تاريخ انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي نشان مي‌دهد ايثارگران و ايثارگري توانسته است كشور را از خطرات بسياري، به ويژه در مقاطع حساس از جمله دوران دفاع مقدس مصون نگه دارد؛ بنابراين ترويج و حاكم شدن اين روحيه بايد به عنوان يك امر ضروري در ميان مسئولان و تمامي خدمتگزاران نظام در استان فارس بيش از پيش تبلور عيني داشته باشد.

* مديران استان همواره به دنبال پويايي و بالندگي استان باشند

نماينده عالي دولت در استان فارس با انتقاد از برخي افراد و گروه‌هايي كه به دنبال پست‌هاي مديريتي و گرفتن امتياز از دولت هستند، عنوان كرد: چگونه است كه خانواده شهدا و ايثارگران كه صاحبان اصلي و واقعي انقلاب و نظام هستند از مديريت اجرايي استان هيچ‌گونه توقعي ندارند، اما برخي بدون سابقه، تجربه و حتي شناسنامه سياسي يا اجرايي مشخص، مدعي گرفتن پست‌هاي مديريتي در فارس هستند.

دكتر احمدي با تأكيد بر لزوم حفظ آبروي افراد در همه شئون، تصريح كرد: تيم مديريتي استان به دنبال اجراي كامل و دقيق منويات رهبري و سياست‌هاي دولت تدبير  و اميد در فارس است و در اين راستا از ظرفيت همه گروه‌هاي معتقد و وفادار و دلسوز نظام براي همكاري در مديريت استان استفاده خواهد شد.

وي با تأكيد بر اين موضوع كه مديران استان بايد همواره به دنبال پويايي و بالندگي استان باشند، افزود: شأن استانداري به عنوان يك دستگاه حاكميتي و نظارتي بايد مورد توجه مديران باشد و هر يك از مديران ستادي اشرافيت و نظارت كامل و جامع بر دستگاه‌هاي زير مجموعه حوزه فعاليت خود داشته باشد تا مسائل و مشكلات آن‌ها در ارائه خدمت بهتر و بيشتر به مردم احصاء و براي حل و فصل آن‌ها چاره‌انديشي شود.

* مديران براي حفظ مصالح و منافع مردم جهادي عمل كنند

استاندار فارس با بيان اينكه هماهنگي و همدلي بسيار خوبي در مجموعه مديريتي و بين مسئولان  استان حاكم است خطاب به معاونان، مشاوران و مديران كل ستادي استانداري تأكيد كرد: انتظارم از مديران ستادي و دستگاه‌هاي استان اين است كه براي حفظ مصالح و منافع مردم جهادي عمل كنند.

دكتر احمدي يادآور شد: بايد از نظرات كارشناسي در حوزه مديريت خود بهره ببريم و كوچكترين مسائل و مشكلات استان را بزرگترين مسئله و مشكل خود بدانيم.

وي اخلاص را ضامن سلامت و موفقيت در همه كارها عنوان كرد و گفت: از همه مديران استان توقع كار با مسئوليت دارم نه كار براي رفع تكليف.

* مناصب چند روزه دنيا رهايي‌بخش ما از آتش جهنم نخواهد بود

استاندار فارس با يبان اينكه وابسته به جايگاه و منصب نيستيم، گفت: مديران در انتخاب همكاران و مسئولين زير مجموعه همواره خدا و منافع نظام و مردم را در نظر داشته باشند.

دكتر احمدي همچنين اذعان داشت: مشاوران استاندار نقشي برجسته در روند مديريتي استان دارند و بر همين اساس بايد در حوزه‌هاي تخصصي خود بيش از پيش فعاليت داشته باشند.

وي همچنين خطاب به همكاران خود در حوزه ستاد استانداري و مجموعه دستگاه‌هاي استان يادآورشد: خدمت براي خدا و خلق خدا بايد سرلوحه همه كارها باشد چرا كه مناصب چند روزه دنيا رهايي‌بخش ما از آتش جهنم نخواهد بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
1
oonai ke shenasname daran ham poshte tars shoma mandeand
سعيد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
2
اقاي استاندار؛كي دنبال پسته؟چرا با كلمات بازي ميكني؟چرا مغلطه ميكني آقا؟
چرا بايد سپاه و ائمه جمعه ك نه به دولت تدبير راي داده اند و نه دولت را قبول دارند،حتي كار شكني هم ميكنند بايد از شما سهم خواهي كنند و شما هم پاسخ مثبت بدهيد ولي كساني كه از جان و دل براي دولت روحاني مايه گذاشته اند محلشان هم نميگذاريد.آيا شما براي ايجاد ارامش سياسي استان آنجا پشت ميز نشسته ايد يا براي حفظ منافع و مناصب مديران سابق و كساني ك اعتقادي به دولت تدبير ندارند؟آيا حوزه كاري استانداري با وزارت اطلاعات تداخل دارد يا ترس شما از عزل شدن ،كه خلاف عقيده و و رويه دولت عزل و نصب ميكنيد؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
2
شناسنامه سیاسی مخصوص اهالی لامرد و لار است ولاغیر
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
2
دورود بر استاندار خدای جو ودلسوز نظام جمهوری اسلامی.خدا قوت مرد
Safa
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
3
چيكار ميكني شيرازه؟چرا نظرات رو گزينشي ميذاري؟سانسور چيا
Safa
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
0
فرموندار لامرد مياد توي جمع اعلام ميكنه نگران رفتن من نباشيد،نفر بعد از من هم از جناح و باند خودمونه!!اقاي استاندار چي جواب ميدي؟وقتي صفري بين سپاهيا ميشينه ميگه ما نبايد بد دولت احمدي نژاد بگيم،دولتي بود ك ما سپاهيا ازش حمايت ميكرديم،چي داري بگي؟اقاي استاندار من تهديد نميكنم ك در انتخابات بعد با شما نيستيم يا راي نميدهيم،ولي به شما نصيحت ميكنم در انتصاب فرموندار لامرد دقت كنيد.علي نژاد شايسته نيست.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
1
فارس را تبدیل به لاری زاسیون کرده اید!!!!!111
محسن علیزاده
United States of America
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
1
آقای استاندار یکی به نعل و یکی به میخ میزنید.چرا بی بلیط ها را فقط بخاطر باج د ادن به نماینده ها در فرمانداری ها جابجا می کنید اما آدمای سابقه دار و باشناسنامه رو عزل میکنید بخاطر اینکه به نماینده ها باج نمیدن؟نمونش کوار و خرامه!!! اینا کجاش با بلیط بودن؟ کجاش شناسنامه داشتن؟ ولی چون با نماینده هماهنگ شدن شما بدون اینکه همگرایی فکری با دولت داشته باشن فقط جابجاشون در حوزه انتخابیه اسماعیلی کردین.
اینا از چشم افکار عمومی دور نخواهد ماند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
2
قول میدم تا مهر ماه بیشتر نیستی استاندار محترم
سروش
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
1
همه ی این نظرات مخالف استاندار رو که دیدید بچه های تشکل غیرقانونی شورای هماهنگی احزاب اصلاح طلب فارس نوشتند این ها همونایی هستند که میخواهند فعالان فتنه ی 88 و وابستگان احزاب منحله ی مشارکت و مجاهدین انقلاب ‏، پست های مدیریتی استان رو به دست بگیرند ، استاندار دولت تدبیر و امید جلوی افراطی و رادیکال های فتنه بمون همه ی مردم حمایتت میکنن از چند تا بی وزن سیاسی هم نترس
حامد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
0
آقای استاندار در انتخاب فرماندار فیروزآباد دقت کن این شخصی که مد نظر شماست هیچ گونه شناسنامه سیاسی نداره قطعا آینده با چالشهای جدی مواجه میشین
محمد جواد
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۳
0
سلام
آقای استاندار عزیز ای کاش ملاک گرفتن پست مدیریتی شناسنامه کاری افراد بود نه شناسنامه سیاسی افراد چرا که مسوول به فرمایش شهید بهشتی که این روزها سالگرد شهادت مظلومانه اش می باشد باید تشنه خدمت باشد نه تشنه قدرت کسی که شناسنامه سیاسی دارد به دنبال سیاسی کاری و چند روز بیشتر ماندن و کار برای حزب و دسته و گروه خویش است اما کسی که شناسنامه کاری خوبی دارد ملاک برای او خدمت به مردم است نه سیاست بازی تکلیف استان با این طرز تفکر روشن است ایکاش بزرگان دولت تدبیر و امید این اظهار نظر شما را میخواندند من که زیاد از سیاست چیزی نمیدانم متاثر شدم از این طرز تفکر
خدا رحم کند به استان پهناور فارس شش ئماه است بخشدار استهبان را بی دلیل عزل کردید حداقل اول جانشین برابش تعیین میکردید بعد اقدام به عزل میکردید یکی از افراد آگاه میگفت بخشدار سابق فردی فعال بوده حتی از استانداری حقوق هم نمیگرفته و از دستگاه خصوصی دیگری حقوق میگرفته یعنی هیچ بار مالی برای دولت نداشته عملکردش هم خدایی خوب بود گاز ایج پست برق ایج آب ایج و جاده ایج داراب درمانگاه جدی اورژانس ایج مدرسه استثنایی ایج و دهها یادگاری دیگر از این بسیجی و مدیر جهادی در مدت مسولیتش بجا ماند ه است ایکاش ملاک شناسنامه سیاسی افراد نبود و ملاک میزان خدمت به مردم و میزان اخلاص و میزان کار برای رضای خدا بود از دی ماه سال گذشته علیرغم اینهمه زحمت بخشدار را کنار گذاشتید و با شش ماه تاخیر هنوز هیچ کاری برای این بخش محرم نکردید نمیدانم جوابمردم را فردای قیامت چه خواهید داد حداقل جبران مافاتن کنید و با انتخاب یک فرد متعهد و متخصص به مشکلات این بخش خاتمه بدهید ما فکر میکردیم با این خدمات بخشدار حتما فرماندار خواهد شد اما نداشتن شناسنامه سیاسی کار دست مدیری داد که مدتها رییس اداره و شهردارایج و بخشدارمرکزی بود و پله های ترقی را یکی یکی طی کرده بود فقط شناسنامه سیاسی نداشت نمیخواستم از فرد خاصی صحبت کنم خواستم مثالی بزنم از شناسنامه کاری و شناسنامه سیاسی باشد که نصیحت این برادر کوچک را بپذیرید خدایارو نگهدارتان باشد