کد خبر: ۵۷۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۵ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

انتشار ویروسی خطرناک در شهر اشکنان!

پس بدانید که این اُبهت و برتری شما نیست که مجذوب نگاه شیطانی چشمهای دریده و خالی از حَمیّت میشوید! بلکه ضعف و بی بها بودن شما و ظاهرتان است که به هر نگاهی قدرت و جسارت این تجاوز را میدهد!
به گزارش شیرازه، سایت اشکنان آزاد در مطلبی به نقد شیوع بدحجابی در شهر اشکنان پرداخته و نوشته است: اشکنان، زادگاه 63 شهید گلگون کفن، شهر پریشی و محمدپور، رحمانی و پی گم کرده، شهری که روزگاری کوچه پس کوچه هایش، قدمگاه سردار شهید قاسم احمدی بود، اما این روزها حال و هوای غریبی دارد، و ویروسِی واگیردار به نام بد حجابی به سرعت در فضای معنوی آن در حال تکثیر می باشد.

دیدن زنان بدحجابی که در خانه مذهبی پدر رشد، و پیش از ازدواج بهترین پوشش را داشته اند، می تواند تامل برانگیز و چندش آور باشد! دَلقَکانی که تا دیروز با پوششی مناسب و کامل در مقابل حتی محارم خود ظاهر می شدند، امروز با بدترین پوشش و آرایش در مقابل دیدگان نامحرم ظهور میکنند!

به راستی راز این مسخ ناگهانی چیست؟ آیا از نحوه فرهنگ سازی و تحمیل قُلدرانه حجاب در خانواده هاست؟ یا از بی غیرتی و هرزگی موجواتی که نام خود را به دروغ مرد گذاشته و بویی از مردانگی نبرده اند؟!

امیدوارم کاربران معزز، حقیر را بابت تندی و بی پردگی در تکلم و نوشتار این مطلب عفو بفرمایند، اما گاهی اوقات لازم است واقعیات تلخ را با تلخی تمام بیان کرد، تا مخاطب عمق فاجعه را درک و دیدگاه دیگران را نسبت به رفتار شنیع خود لمس کند.

حقیر فروشنده ای ساده و معمولی ام، که هرازگاهی برای تبلیغات و سرعت در فروشِ اجناس و اقلام مغازه ام، دست به رونمایی و نمایش عمومی و حتی حراج آن میزنم، هدف من مشخص و خروجی آن نیز معین! اما یک سوال از مردنماهایی که این عمل مشابه را در مورد ناموس و همسر یا دختران خود انجام می دهند!!! هدف شما چیست!؟ کدام کالا را به حراج و معرض نمایش عموم گذاشته اید؟

و سوالی دیگر از همان زنان و دختران بَزَک کرده ای که خود را بازیچه نگاه از خود هرزه ترهای خیابان کرده اند؟ آیا تابحال دلیل مورد توجه قرار گرفتنتان در مقابل دیده گان ناپاک، با پوشش های نامعقول و سخیف را جستجو کرده اید؟ مطمئنا دیده و شنیده اید، که اطراف اجناس گرانقیمت و باارزش، خلوت!! و شلوغ ترین مکانهای تجاری و فروشگاه ها را حراجی ها و به قول خودمانی بُنجُل فروشی ها تشکیل میدهند! و یا به گاه شکار، بهترین ِ گله نگاه شکارچی را به خود جلب نمی کند! بلکه ضعیفترین و ناتوانترین عضو گله، مورد توجه شکارچی قرار می گیرد!!!

پس بدانید که این اُبهت و برتری شما نیست که مجذوب نگاه شیطانی چشمهای دریده و خالی از حَمیّت میشوید! بلکه ضعف و بی بها بودن شما و ظاهرتان است که به هر نگاهی قدرت و جسارت این تجاوز را میدهد!

به هوش باشیم، تا خواسته یا ناخواسته سربازان پیاده نظام دشمن نباشیم؟ چراکه دشمن در جنگ نرم، ابتدا سبک زندگی ما را نشانه می رود! تا جایی که یکی از ایده پردازان اسلام ستیز غربی مینویسد: "جنگ بر ضد اسلام گرائی با کشتن آنها اثری ندارد، فقط با فاسد کردن آنها میتوان به پیروزی دست یافت! پس باید به جای بمب بر سرشان دامن های کوتاه فرو بریزیم."

یکی از موثرترین و بهترین راهکارها برای مقابله با این معضل، کار فرهنگی در کنار امر به معروف و نهی از منکر است که وظیفه ای همگانی است، از تذکر یک عابر پیاده(امر به معروف و نهی از منکر) گرفته تا مسئولین دستگاه های فرهنگی و مذهبی و صدا و سیما و تا صاحبان تریبون و رسانه، که در جبهه جنگ نرم قرار دارند.. و یادمان باشد که این مشکل بزرگ با صرفا نصب قاب عکس رهبری و امام (ره) و یا چند جمله حل نمی شود! هرچندکه این اقدامات در جای خود مناسب و باید انجام شوند.


نظرات بینندگان