کد خبر: ۵۷۶۸۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۹ - ۱۰ تير ۱۳۹۳
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ سه‌شنبه 10 تیر

از گلایه رئیس شورای شهر از یک بام و دوهوای برخی مسئولین تا بسته شدن فلکه ستاد

خبر انتصاب فرمانده جدید نیروی انتظامی فارس، محور مشترک تمامی روزنامه‌های امروز استان است.
به گزارش شیرازه؛ «سبحان» امروز از بابک زنجانی تیتر زده و بعد از آن هم به سراغ تودیع و معارفه سردار سجادیان رفته که با حضور فرمانده ناجا برگزار شد. این خبر با عکسی از این مراسم و صحبت استاندار در این مراسم در صفحه اول خودنمایی می کند. نیمی از صفحه اخبار فارس این روزنامه به شهرداری و آسفالت شبانه خیابان زند اختصاص داده شده. خبر انصراف سرمایه گذار برج های دوقلوی زند از دیگر اخبار داخلی است. این خبر را رییس شورای شهر داده و از برخی مسئولین هم گلایه کرده که از طرفی شورا را تشویق می کنند و از طرفی از مخالفین حمایت می کنند.

«خبرجنوب» هم خبر انتصاب سردار گودرزی به سمت فرمانده انتظامی فارس را تیتر یک خود کرده. سردار گودرزی پیش از این فرمانده انتظامی استان البرز بوده است. «نگذارید سرمایه گذاران از شیراز بروند» تیتر دیگر امروز خبرجنوب است که از صحبت های حقدل رییس شورای شهر انتخاب شده. رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس هم در گفت و گو با خبرجنوب از ایده هایش برای صنایع زمین‌گیر فارس گفته که در صفحه اول با عنوان «چراغ صنعت فارس روشن می شود» به چاپ رسیده. در این گفت و گو همتی از مصوبات و تصمیم هایش برای احیای بعضی از کارخانجات فارس گفته همچنین از آمادگی 606 معدن در فارس برای واگذاری خبر داده. خبر مسدود شدن میدان امام حسین(ع)(ستاد) به علت احداث ایستگاه مترو از جمله عناوین داخلی است که این روزنامه در گزارش خود به مدت این پروژه که بین 1.8 تا 2 سال تخمین زده می شود اشاره کرده و مسیرهای جایگزین را نیز اعلام کرده است.


«نیم‌نگاه» در تیتر خود از سردار سجادیان خداحافظی کرده و عکسی هم از مراسم تودیع و معارفه وی به چاپ رسانده. این خبر در کنار خبر بازدید شبانه شهردار از آسفالت کردن خیابان زند، کل صفحه 12 این روزنامه را اشغال کرده اند. مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب شیراز با اعلام خبر میزان سرانه آّب در شیراز که روزانه معادل 134 لیتر است گفته: «اگر مردم بین 10 تا 20 درصد در مصرف آب صرفه جویی کنند قادر خواهیم بود به راحتی از بحران آب عبور کنیم». این خبر را می توانید در صفحات داخلی این روزنامه بخوانید.

روزنامه «عصر مردم» اما مصاحبه جعفر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با یکی از خبرگزاری‌ها را بازنشر داده است. قادری گفته است: «استفاده از تریبون‌های ملی برای طرح اختلافات داخل فارس، به ضرر این استان تمام می‌شود ... بحث‌هایی که وجود دارد باید در خود استان فارس حل شود و از تریبون‌های ملی برای تخریب یکدیگر استفاده نکنیم که این کار تا مدت‌ها ورود سرمایه‌گذار به فارس را با مشکل مواجه می‌کند».

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
0
آقاي رئيس محترم شوار يك سوزن به خودتان بزنيد ويك جوالدوز به ديگران؟!!خداوكيلي ببنيدتوتصميم گيري هايتان چقدرانصاف حق وخداردرنظرميگيريد؟حداقل من يك نمونه آنراازشماسراغ دارم كه درمقابل حق سكوت كرديد، وعده ما اشاا.. سرپل صرات خواهدبود.اميدوارم شيرازه اين موضوع رابه اطلاع جنابعالي برساند.