کد خبر: ۵۷۶۹۶
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۳ - ۱۰ تير ۱۳۹۳
دکتر قادری نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی:

دولت استراتژی اقتصادی مشخصی ندارد/ به عملکرد وزارت کشاورزی و نیرو معترضیم

یکی از دلایل کاهش نرخ تورم این است که دولت تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات مسکن مهر را پرداخت نمی‌کند که این اقدام به نوعی کشور را درگیر رکود کرده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه اکنون مشکلات اقتصادی پاشنه آشیل دولت است، اظهار کرد: در بحث‌های اقتصادی استراتژی مشخصی از دولت ندیدیم و دولت باید در این خصوص به صورت جدی ورود کند.

دکتر جعفر قادری در یک کنفرانس مطبوعاتی در جمع خبرنگاران گفت: دولت تمرکز خود را بر بحث‌های خارجی گذاشته است درحالی که این بحث‌ها جوابگو نیست و آن‌ها هم بنا ندارند که به این زودی و راحتی گشایش ایجاد کنند بنابراین تمرکز دولت باید بر مسائل اقتصادی و داخلی باشد تا گشایش ایجاد شود و اگر مسائل داخلی حل شود، می‌توان مسائل ملی و بین‌المللی را نیز به خوبی حل کرد.

عدم پرداخت تسهیلات مسکن مهر به نوعی کشور را درگیر رکود کرده است

وی در پاسخ به سوال خبرنگار شیرازه درخصوص کاهش نرخ تورم تصریح کرد: یکی از دلایل کاهش نرخ تورم این است که دولت تسهیلات تکلیفی از جمله تسهیلات مسکن مهر را پرداخت نمی‌کند که این اقدام به نوعی کشور را درگیر رکود کرده است؛ همچنین باز شدن فضای خارجی که امکان وارادات مواد اولیه و تجهیزات را فراهم کرد درکاهش نرخ تورم اثرگذار بوده است چراکه در گذشته واردات مواد اولیه نداشتیم و تولید با مشکل مواجه بود اما اکنون مقداری هم صادرات بیشتر شده است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ما درخصوص مسکن مهر با بیان اینکه مسکن مهر سیاست مصوب مجلس و دارای جایگاه قانونی نبود، توضیح داد: یک اشکالی که در کشور وجود دارد این است که نمایندگان درمورد سیاست‌های پولی نقشی ندارند و تمام کار به شورای پول و اعتبار واگذار شده است درحالی که ساختار شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی دولتی است و دو نماینده مجلس هم در این شورا حق رأی ندارند به همین دلیل در دور قبل تلاش کردیم که مجمع عمومی بانک مرکزی را تعریف کنیم چراکه یک قوه نباید تعیین‌کننده کار باشد اما با شلوغ‌کاری‌هایی که کردند این طرح در مجلس رأی نیاورد و در مجمع تشخیص مصلحت نظام مسکوت ماند.

باید کاری کرد شورای پول و اعتبار به حیاط خلوت دولت‌ها تبدیل نشود

قادری تاکید کرد: باید ساختار بانک مرکزی و شورای پول و اعتبار را به گونه‌ای تعریف کرد که این دو از ساختار دولتی خارج شوند و به حیاط خلوت دولت‌ها تبدیل نشوند تا اتفاقاتی که در حوزه مسکن مهر رخ داد دیگر تکرار نشود.

وی ضمن تصریح اینکه اگر دولت فعلی بخواهد مسیر دولت قبل درخصوص مسکن مهر را ادامه دهد با افزایش تورم مواجه می‌شود‌، تاکید کرد: اکنون یک مجموعه از امکانات و فضاهای مسکن مهر به صورت نیمه‌کاره مانده است که دولت نباید نسبت به آن‌ها بی‌اعتنا باشد بلکه باید به تعهداتی که ایجاد شده است، سریع‌تر رسیدگی کند ضمن آنکه باید طرح خود درخصوص مسکن را نیز تعیین تکلیف کند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعتقاد بر اینکه دولت برای مسکن حالت بلاتکلیفی دارد، خاطرنشان کرد: از دولت درخصوص مسائل اقتصادی از جمله مسکن ثبات دیدگاهی ندیدیم چرا که از یک طرف اعلام می‌کند مسئولیتی در قبال مسکن مهر ندارد و از طرف دیگر مسکن اجتماعی را مطرح می‌کند.

قادری ضمن اشاره به بی‌نظمی‌ها و بهم‌ریختگی در بورس اظهار کرد: نمی‌دانیم دولت در حوزه‌های مختلف اقتصادی از جمله مسکن به کدام سمت و سو می‌خواهد برود چراکه استراتژی مشخصی در این حوزه‌ها ندارد.

به وزیر نیرو تذکر داده‌ام

وی با یادآوری اینکه درخصوص فراهم کردن زیرساخت‌های مسکن مهر امام رضا(ع) به وزیر نیرو تذکر داده‌ام، تصریح کرد: بسیاری از واحدهای مسکن مهر امام رضا(ع) به متقاضیان تحویل داده شده و پرداخت اقساط آن‌ها شروع شده است و از لحاظ گازکشی، آب و برق مشکلی وجود ندارد اما هنوز شبکه فاضلاب شهرک مذکور ایجاد نشده است که به همین دلیل امکان اسکان وجود ندارد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه ایجاد شبکه فاضلاب مسکن مهر امام رضا(ع) به حدود 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: هم نمایندگان و هم استانداری فارس مکاتباتی با وزیر نیرو در این خصوص داشته‌ایم که امیدواریم مشکل به زودی حل شود.

وضعیت آب‌و فاضلاب در کشور بهم‌ریخته است

قادری با بیان اینکه در مجموعه وزارت نیرو اوضاع مناسبی وجود ندارد، تصریح کرد: درعین حال که وزیر نیرو را فردی مومن، مخلص، متدین و غیرجناحی می‌دانیم اما واقعیت این است که وضعیت آب‌و فاضلاب در کشور بهم‌ریخته است به‌گونه‌ای که در فارس به میلیاردها تومان برای تامین آب استان نیاز داریم و اکثر روستاهای فارس با کمبود آب مواجه هستند و حتی تانکر هم برای تامین آب ندارند.

وی با اشاره به وجود گرمای شدید در تابستان سال جاری گفت: برخورداری از آب جزو ضروری‌ترین نیازهای اولیه مردم است که باید تامین شود و اگر این مشکلات حل نشود و استیضاح وزیر مطرح شود مطمئن باشید ما هم با استیضاح همراهی می‌کنیم.

هر استیضاحی که مطرح می‌شود بلافاصله مارک سیاسی بودن برآن می‌زنند

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: اگرچه این روزها مجلس تحت فشار است و هر استیضاحی که مطرح می‌شود بلافاصله مارک سیاسی بودن برآن می‌زنند اما واقعیت این است که عملکرد وزارت جهاد کشاورزی هم قابل دفاع نیست و اگر مشکلات را حل نکنند یکی از وزرایی که در معرض افتادن است، وزیر جهاد کشاورزی می‌باشد.

نسبت به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی معترض هستم

قادری ضمن اذعان به اینکه هرچند من استیضاح وزیر جهاد را امضاء نکردم اما نسبت به عملکرد وزارت جهاد کشاورزی معترض هستم، یادآور شد: در جلسه‌ای با حضور نمایندگان و مسئولین وزارت بحث پایین آمدن برخی محصولات کشاورزی ازجمله صیفی‌جات را مطرح کردیم اما جواب‌های قانع کننده‌ای دریافت نکردیم و می‌گفتند به ما ارتباطی ندارد که یکی از نمایندگان به طعنه گفت حتما ما اشتباه آمده‌ایم و باید بحث را با وزیر ارشاد مطرح می‌کردیم!

هنوز وضعیت اعتبارات خشکسالی مشخص نیست

عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اعلام اینکه فارس نیز جزو استان‌های خشکسالی‌زده بوده است، خاطرنشان کرد: نمایندگان و استانداری فارس پیگیری‌هایی داشته‌اند که بتوانیم از اعتبارات خشکسالی استفاده کنیم اما این اعتبارت به صورت مشخص در بودجه نیامده است و از طریق ماده 10 و 12 قانون تنظیم مقررات اجازه داده شده است که حدود دو درصد از یک محل و 3 درصد از محلی دیگر از اعتبارات کل کشور برای جبران خسارت خشکسالی در نظر بگیرند که تاکنون هنوز وضعیت اعتبارات خشکسالی مشخص نیست.

قادری ضمن بیان اینکه خشکسالی آسیب‌های جدی به کشاورزان فارس وارد کرده است از اینکه برخی از کشاورزان تمام اموال و دارایی خود را از دست دادند، ابراز تاسف کرد.

نمی‌توان در برنامه‌های بلندمدت روی نظرات برخی افراد كه چندصباحی ميهمان فارس هستند متمركز شد

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي در بخش دیگری از سخنان خود با تصريح اينكه براي راه‌اندازي فارس ايرلاين بين مديران و مسئولان بومي استان اجماع نظر وجود دارد، گفت: نمي‌توان در برنامه‌های بلندمدت روي نظرات برخي افراد كه چندصباحي ميهمان فارس هستند، متمركز شد.

قادري گفت: اگر در شرايط عادي قرار داشتيم مي‌شد با استفاده مطلوب از ظرفيت‌هاي موجود، صرفه‌جويي كرد اما واقعيتي كه در كشور وجود دارد اين است كه تا به‌حال ايرلاين‌هاي دولتي و وابسته‌به نهادهاي عمومي غيردولتي، كارآيي لازم را نداشته‌اند.

وي با بیان اینکه شركت‌هاي هواپيمايي هما و آسمان هم در طول سال‌هاي گذشته به دليل تحريم‌ها و هم مشكلات مديريتي نتوانسته‌اند از ظرفيت موجود استفاده مناسب را داشته باشند، گفت: در اين فضا بهترين راه استفاده از ظرفيت بخش خصوصي براي كاستن از فشارها است كه در اين موضوع استان‌هايي كه تعداد زيادي فرودگاه و امكان دسترسي به سرمايه‌گذاران ايراني مقيم خارج و توان جذب و به كارگيري سرمايه‌ بيشتري را دارند، باید وارد شوند.

قادري مزيت فارس را در تامین مالي شرکت هواپیمایی، امكان ارتباط با فارسي‌هاي مقيم خارج از كشور و توان تجميع سرمايه‌ها و ظرفيت‌هاي گردشگري براي جلب مسافر و همچنين تعدد فرودگاه‌ها دانست و گفت: در گذشته ما همه تخم‌مرغ‌هايمان را در سبد برخی شركت‌هاي هواپيمايي گذاشتيم که امروز با بروز برخي سوءمديريت‌ها و کاهش پروازها بيشترين ضربه به استان‌هایی مانند فارس وارد شده است.

وي ايجاد بازار سياه خرید و فروش بليط هواپيما و مشكلاتي كه اخيراً به‌دليل بي‌نظمي در پروازها به‌وجود آمده است را يادآور شد و تاكيد كرد: راه‌اندازي يك ايرلاين با سرمايه‌گذاري بخش خصوصي مي‌تواند در شرايط فعلي مشكلات را مرتفع كند.

نماینده مردم شیراز در مجلس ضمن تاکید بر استفاده از فرصت شغلی که خطوط هوایی ایجاد می‌کنند، گفت: برخی توریست‌ها از کشورهای مذهبی مانند عراق و عربستان مایل به زیارت شاهچراغ(ع) هستند اما چون شرکت‌های بومی فارس نداریم برای این دسته از مسافرین نمی‌توانیم خطوط پروازی دایر کنیم.

وی با بیان اینکه می‌توان در این حوزه مزیت رقابتی را هم ایجاد کرد، گفت: برای خرید امتیاز شرکت‌های هواپیمایی که قبلا فعال بوده‌اند، اقداماتی انجام داده‌ایم که در آینده سرانجام کار رسانه‌ای می‌شود.

امروز در انتخاب و پيگيري جابه‌جايي مديران، آتش به‌اختيار شده‌‌ايم!

قادري در خصوص تغيير در مديريت‌ها در سطح استان هم گفت: در گذشته مجمع نمايندگان و استاندار به يك جمع‌بندي رسيده بود كه قبل از طرح موضوع تغيير يك مدير، بدون اینکه موضوع رسانه‌ای شود گزينه‌ها مطرح و نقاط ضعف و قوت آنان بررسي شود و در صورت اجماع، نهايي و موضوع پيگيري شود، اين راهكاري بود براي اينكه اگر فرد توانمندي براي يك پست مطرح و مشخص نشد، لااقل از تخريب مدير فعلي جلوگيري شود چراکه ممکن است عملکرد یک مدیر بنابه دلایلی در سطح استان قابل قبول نباشد اما بتواند در سطح ملی در جای بهتری خدمت کند.

وي با بيان اينكه مدتي است اين روند متوقف شده و برخي نمايندگان به‌دليل اختلاف نظر با يك مدير يا سلايق شخصي، تغيير مديري را پيگيري مي‌كنند يا استانداري مستقیماً عمل مي‌كند، گفت: امروز در انتخاب و پيگيري جابه‌جايي مديران، آتش به‌اختيار شده‌‌ايم و اين موضوع آسيب‌هاي زيادي دارد كه شاهد برخي از اين موارد هستيم.

استانداری بداند اگر تعامل با نمايندگان نباشد، مجلس از اختيارات قانوني خود استفاده خواهد كرد

قادري تصريح كرد: بايد قبول كنيم كه برخي مديران فعلي بعضي دستگاه‌هاي اجرايي استان از مديران مشابه در ساير استان‌ها به‌مراتب توانمندتر و بهتر هستند اما روند فعلي تغییر مدیران به‌هيچ عنوان مناسب نيست و دوستان در استانداري هم بايد متوجه باشند كه اگر تعامل با نمايندگان نباشد و در آينده مدير انتخاب شده نتواند نظر نماينده را در حل و فصل مشكلات تامين كند، نماينده و مجلس هم از اختيارات قانوني خود استفاده مناسب خواهد كرد.

وي در خصوص طرح مباحثي مبني بر انصراف سرمايه‌گذار برج 25 طبقه شيراز براي سرمايه‌گذاري در اين شهر به‌واسطه گسترش مخالفت‌ها و ورود مجلس به موضوع، گفت: در استان همواره مشكلاتي در مباحث زيرساختي براي جذب سرمايه‌گذار داشتيم و داريم، حتي در شهرك‌هاي صنعتي و منطقه ويژه اقتصادي هم حداقل‌ها را نداريم، دسترسي به سيستم بانكي ما ضعيف است و نسبت تسهيلات به سپرده در فارس بين 60 تا 65 درصد بيشتر نيست حال آنكه اين ميزان در اكثر استان‌ها بالاي 80 درصد و گاه تا 100 درصد است.

برخي اوقات در استان فارس از كاه كوه مي‌سازيم

وي با بيان اينكه نتوانسته‌ايم منابع لازم را در اختيار سرمايه‌گذار قرار دهيم،‌ خاطرنشان كرد: ما در جهت جذب سرمایه‌گذار خارجي هنوز اقدام جدی انجام نده‌ایم و دستگاه‌هاي مختلف نظارتي از جمله بازرسي و برخی تشکل‌های وابسته به دستگاه قضایی و اطلاعات به کوچکترین مسایل گیر می‌دهند، انتظار داریم سخت‌گیری‌ها کمتر شود، متاسفانه برخي اوقات در استان فارس از كاه كوه مي‌سازيم و فضا به شکلی می‌شود که سرمایه گذاران را فراری می‌دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه هنوز از ظرفیت بورس در استان فارس استفاده نشده است ،خاطرنشان کرد: استانداری فارس و اتاق بازرگانی از ظرفیت بورس در جهت تامین مالی سرمایه گذار استفاده نکرده اند. همچنین در جهت جذب سرمایه گذار خارجی هم اقدامات خوبی انجام نشده است.

قادري با بيان اينكه فعالان در استان بايد حاشيه امني براي سرمايه‌گذاري داشته باشند، تصريح كرد: از دستگاه های نطارتی گله مند هستم، نمي‌گوييم با تخلفات برخورد نشود اما مسائل كوچك هم آنقدر بزرگ نشود كه مشكل‌ساز شده و ديگر هيچ‌كس جرات ورود نكند، مثل تخلف يك دستگاه اجرايي كه خیلی از اطلاعاتی که به بیرون داده شد غلط بود و به گونه ای بود که نمايندگان هم جرات ورود پيدا نمي‌كردند.

از ظرفيت شهرداري استفاده مطلوب نشده است

وي با بيان اينكه در شهر شيراز و استان فارس از ظرفيت شهرداري استفاده مطلوب نشده است، امكان استفاده از اين ظرفيت در ايجاد ترمينال خارجي فرودگاه شيراز را يادآوري و خاطرنشان كرد: در فارس با تغییر جناح‌ها ساختارها و مسیر حرکت هم تغییر و کل مجموعه‌ها تغییر می‌کند.

قادري تصريح كرد: در ساير استان‌هايي كه موفق عمل‌كرده‌اند مي‌بينيم يك شوراي‌عالي مشورتي وجود دارد كه از تمام گروه‌ها و جناح‌ها و همه دستگاه‌ها و بخش‌ها در آن هستند و با يك تعامل مطلوب در خصوص مسائل بلندمدت و استراتژي‌ها تصميم‌گيري مي‌كنند،‌ اينطور نيست كه مثلا يك استاندار غيربومي بيايد و بخواهد استراتژي استان را تعريف كند.

شورای عالی مشورتی در فارس تشکیل شود

وي اضافه كرد: شورایعالی مشورتی مي‌تواند جهت‌گیری و سياست‌های بلند مدت استان را تعریف کند تا همه مدیران حاضر و بعدی مجبور شوند در آن چارچوب عمل کنند، اين شورا مي‌تواند تركيبي متشکل از نمایندگان مجلس، استاندار، امام جمعه، ادارات امنیتی و ادارات کل موثر در سرمایه‌گذاري‌ها داشته باشند.

قادري ميراث فرهنگي و محيط‌زيست را از موانع بزرگ موجود در استان فارس در مسير سرمايه‌گذاري دانست و با تصريح اينكه اين دو اداره در ساير استان‌ها حتي استان‌هايي نظير اصفهان و يزد به اندازه فارس تاثيرگذاري نداشته و ندارند، گفت: معادني كه در فارس وجود دارد در كرمان هم هست اما مي‌بينيم اين همه حساسيت موجود در فارس در كرمان نيست يا در مباحث ميراثي، ميراث فرهنگي در فارس محدوديت‌هاي وسيع‌تري قائل مي‌شود.

قادري در خصوص عملكرد استاندار فارس نيز گفت: امروز تقابلي بين مديريت ارشد استان فارس و مجمع نمايندگان وجود ندارد، فضاي تخريب و كشمكشي كه قبلا وجود داشت، امروز نيست، اگرچه مديراني كه انتخاب شده‌اند در 95 درصد موارد داراي نگاه سياسي متفاوتي با ما هستند اما فضا با تعامل به‌پيش مي‌رود.

استاندار فارس مي‌تواند معاون گردشگري داشته باشد

نماينده مردم شيراز در مجلس شوراي اسلامي در عين‌حال گفت: اين تعامل البته كامل نيست و انتظاراتمان برآورده نشده است، در استان فارس حوزه‌هاي كاري را محدود كرده و همه به پاي هم مي‌پيچند، حال آنكه در ساير استان‌ها محدوده كاري وسيع تعريف شده تا همه جاي كار داشته باشند.

قادري با بيان اينكه استاندار فارس مي‌تواند معاون گردشگري داشته باشد و به‌دليل پيوستگي به دريا، معاونت سياسي و امنيتي را از يكديگر جدا كند، گفت: در استان پهناوري مانند فارس بايد استاندار در هر حوزه مشاور يا مشاوراني داشته باشد كه بتوانند در حوزه‌هاي مختلف ورود كرده و كار را به‌پيش ببرند.

هيچ‌كس نمي‌تواند مصوبه شوراي‌عالي امنيت ملي را آن‌هم پس از تاييد رهبري، لغو كند

قادري همچنين با تصريح اينكه بحث الحاق فارس به دريا، مراحل تصويب در شوراي عالي امنيت ملي و تصويب مقام معظم رهبري را طي كرده و هم در دولت قبل و هم در دولت جديد ابلاغ شده است، گفت: هيچ‌كس نمي‌تواند مصوبه شوراي‌عالي امنيت ملي را آن‌هم پس از تاييد رهبري، لغو كند.

نماينده مردم شيراز با بيان اينكه اين مصوبه به استان‌هاي فارس و هرمزگان و شهرستان پارسيان ابلاغ شده است، گفت: ما اعتقاد داريم كه بايد تمام استان‌ها امكان استفاده از ظرفيت دريا را داشته باشند و با ايجاد مناطق ويژه اقتصادي از پتانسيل دريا بهره مناسب را ببرند.

وی درخصوص تقسیمات کشوری که اخیرا انجام شده است هم گفت: این تقسیمات باید جایگاه قانونی داشته باشد و این تقسیم بندی  معایبی دارد از جمله اینکه ما در گروهی قرار گرفته ایم که نسبت به آن ها ادعا داریم و یا اینکه خوزستان و کرمانشاه ارتباطی باهم ندارند که در یک گروه قرار گرفته اند و باید توجه کرد که اگر بحث داخلی است که برخی وزارتخانه ها و دستگاه ها، تقسیمات داخلی دارند و دیگر نیازی به رسانه ای کردن این موضوع نبود.

بررسي و معرفي چهره‌ماندگار كار مركز فارس‌شناسي است

قادري با قبول اينكه بايد يك ساختار و اساسنامه مشخصي در استان براي معرفي چهره‌هاي ماندگار در هر بخش و رشته وجود داشته باشد، گفت: بررسي و معرفي چهره‌ماندگار كار مركز فارس‌شناسي است كه بايد اين اساسنامه را تعريف كند اما نكرده است.

تذکر داده ایم چرا ظرفيت‌هاي استاني نبايد در برنامه خوشا شیراز معرفي شوند

وي در پاسخ به سوالی مبنی بر تخريب شهروندان شيرازي توسط  میهمانان برنامه خوشا شيراز، گفت: پیدا کردن مخاطب ملی خوب است اما نباید برنامه‌ها به‌گونه‌اي باشد كه داشته‌هاي استان زيرسوال برود، ما اين موضوع را تذكر داده‌ايم و باز هم تذكر خواهيم داد، حتي گفته‌ايم چرا ظرفيت‌هاي استاني نبايد در اين برنامه‌ها معرفي شوند.

قادری در پایان با بیان اینکه باید فضای پرسشگری و مطالبه در محافل گوناگون استان وجود داشته باشد، گفت: در استان های دیگر اگر کسی اشتباه می کند همه تذکر می دهند و بسیج می شوند که دیگر آن اشتباه تکرار نشود لذا باید روحیه پرسشگری را در استان تقویت کنیم.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
1
با سلام
جناب اقای قادری استاندار را تهدید می کنی در یک مصاحبه مطبوعاتی ؟شیراز و فارس اگر به یک نتیجه گیری خوبی برای پیشرفت نمی رسند حضرتعالی باید جواب بدهی که هم شهردار هم دو دوره نماینده شیراز بوده ایی این یعنی توانایی نداشته ایی که اگر به این نتیجه رسیدی لطف کنی بزرگی کنی و دیگه به شیراز کاری نداشته باشی بری و دانشگاه تدریس کنی اگه تواناییش را داشتی.برادر عزیز جعفر قادری لطفا بذارید جوانان شایسته شیراز هم مورد امتحان قرار بگیرند.دکتر ضرغام صادقی الان یک دوره در مجلس بوده همه اش افتخار برای شیراز است.عضو هیات رئیسه مجلس با 191 رای که واقعا غرور افرین است.ببین خودت و دوستانت چقدر در این پیروزی بزرگ برای استان سهیم بوده ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟امثال دکترضرغام صادقی را شیراز می خواهد خدمتگزار و صادق و بی ریا...........
ذره بین
ضرغام صادقی انگار خودت میای کامنت می گذاری؟
زیر خبر ذوالانوار هم که رفتی نظر دادی!
نکن زشته، خوبیت نداره
حزب الله شیراز
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
1
لطفا به آقای ضرغام صادقی بگوید چند شغل دارید؟چند صد میلیون از این شغلها حقوق میگیرید ؟رای آوردن در هیئت ریسه به چه قیمتی؟
چه کسی جواب امام و شهدا را می دهد؟
آشنا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
1
سلام چرا کسی به ضرغام صادقی نمی گوید این همه پست و مقام برای چی ؟
حق بین
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۳
1
آقای شهروند ای کاش دستی بر میاحث اقتصادی داشتی تا ارزش دکتر قادری را درک می کردی. دکتر قادری در سطح ملی صاحب نظر است لذا به آب و آتش نمیزنه برای پست گرفتن چون دغدغه او رفع مشکلات اقتصادی با نگاه کلان و زیرساختی است. اگر مصاحبه را به دقت مرور کنی می فهمی صحبت ایشان در جهت هم افزایی و پیشرفت است نه تخطئه کردن دیگران.یا علی
شهروند
دکتر قادری را خیلی ساله می شناسم و نیاز نیست شما ایشان را معرفی کنی اقای حق بین.هم افزایی ایشان بر همگان چون روز روشنه خیلی هم وروشنه...