کد خبر: ۵۷۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۳ - ۱۴ تير ۱۳۹۳
امام جمعه خرامه:

داعش، «حَجاج» را رو سفید کرد/ نماز جمعه هیچ شهری در چنین جایی اقامه نمی‌شود

حجت الاسلام صباحی، ضمن محکوم نمودن فعالیت های گروه تروریستی داعش، این حرکات را وحشی گری عنوان کرد.

به گزارش شیرازه به نقل از صدای خرامه حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه خرامه با اشاره به آغاز ماه رحمت و مغفرت اظهار داشت: در این ماه از حال یتیمان و بی بضاعتان غافل نشویم، کسی که خدا به او دو فرزند داده فکر کند که سه فرزند دارد، یتیم وسیله رفتن ما به بهشت است.

وی به تشریح فضایل عظیم قرائت قرآن در ماه مبارک رمضان پرداخت و با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جمع قاریان قرآن ادامه داد: قرائت قرآن باعث روشنی دل، بازشدن گره ها، برطرف شدن معایبمان و نزدیک شدن به خداوند خواهد شد.

حجت الاسلام صباحی، ضمن محکوم نمودن فعالیت های گروه تروریستی داعش، این حرکات را وحشی گری عنوان کرد و گفت: داعش، "حَجاج" را هم رو سفید کرد، عده ای می خواهند چهره اسلام را خشن نشان دهند.

امام جمعه خرامه تصریح کرد: موضع ایران، موضع اخوت با مردم عراق است چرا که نقاب از چهره ننگین داعش برداشته شده و معلوم است که چه کسانی حامیان آنها هستند.

وی در ادامه ضمن گلایه مندی از وضعیت کنونی محل نماز جمعه گفت: کمک عزیزان برای ساخت مسجد سرعت بگیرد، بعید می دانم نماز جمعه هیچ شهری در چنین جایی اقامه شود، امیدواریم که با توسعه مصلای نماز جمعه به بهترین نحو از شما پذیرایی کنیم.

حجت الاسلام صباحی ضمن دعوت مردم به صرفه جویی آب در ایام تابستان به مسئله رعایت حرمت ماه مبارک رمضان اشاره کرد و اذعان داشت: به کودکان خود اجازه ندهیم که در معابر عمومی روزه خواری کنند، ممکن است عده ای هم مسافر یا مریض باشند و نتوانند روزه بگیرند ولی نباید به حکم خدا دهن کجی شود، دهن کجی به حکم خدا تاوان دارد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۴ تير ۱۳۹۳
0
وای .... اینجا دیگه کجاست؟؟؟!!!