کد خبر: ۵۷۹۸۱
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۱ - ۱۷ تير ۱۳۹۳
پایان داستان رفع حصر

خاتمی: علی مطهری برنامه ما را به هم ریخت

خاتمی می‌گوید برنامه‌هایی را که ما برای پیگیری رفع حصر داشتیم، علی مطهری به هم زد.
در یکی از نهادهایی که سابقه حمایت مالی از فتنه‌گران در سال 88 را در کارنامه خود دارد اخیرا کمیته‌ای تشکیل شده و در یکی از جلسات این کمیته موضوع رفع حصر دو تن از سران داخلی فتنه، مورد بحث قرار گرفته است.
به گزارش شیرازه به نقل از جهان؛ در این کمیته گفته شده که علی مطهری موضوع را جدی‌تر پیگیری کرده و حتی در دیدار با مقامات عالی‌رتبه کشور نیز آن را مطرح کند. اما از آنجایی که بعد از طرح این مسئله توسط مطهری در دیدار با رهبرمعظم انقلاب، وی با پاسخ قاطع و محکم مقام معظم رهبری مواجه می‌شود، این کمیته به این نتیجه می‌رسد که مرتکب اشتباه بزرگی شده و علنی شدن این موضوع در افکار عمومی که نظام هنوز فتنه‌گری این افراد را از یاد نبرده به ضرر آنها تمام شده است.

در همین خصوص خاتمی در یکی از جلسات اصلاح‌طلبان از  این اقدام مطهری انتقاد کرده و گفته است: برنامه‌هایی که ما برای رفع حصر داشتیم را این آقا بر باد داد و حالا دیگر قاطعیت نظام برای برخورد با سران فتنه به طور علنی برای همه روشن شده و دیگر نمی‌توان امیدی برای پیگیری رفع حصر موسوی و کروبی داشت.

گفتنی است علی مطهری هفته پیش در گفت‌وگو با سایت خبر آنلاین به روایت دیدار فراکسیون شاهد با رهبر معظم انقلاب اشاره کرده و از قول ایشان درباره فتنه‌گران نقل کرده بود «من قبلا درباره بصیرت صحبت کرده‌ام و این که نباید راه شهدا و راه انقلاب را گم کنیم. جرم اینها بزرگ است و اگر امام(ره) بودند شدیدتر برخورد می‌کردند. اگر اینها محاکمه شوند حکمشان خیلی سنگین خواهد بود و قطعا شما راضی نخواهید بود. ما اکنون به اینها ملاطفت کرده‌ایم.»
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
آنتی فتنه
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳
16
مقام معظم رهبری فرموده اند : ما ( در مورد سران فتنه) ملاطفت کردیم .... اما علی مطهری می گوید این غلط است که می گویند ( در مورد سران فتنه ) لطف کردیم / از این مطالب چه استنباط می شود؟ آیا جز مخالفت مطهری با مقام عظمای ولایت است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳
14
قصه اصحاب فتنه شبیه آن غلامی است که در کشتی ناآرامی می کرد اما وقتی او را به دریا انداختند و پس خوردن مقداری آب او را بالا کشیدند و نجات یافت. از آن به بعد آرام و ساکت در کشتی نشست و معترض نشد. این ها را باید محاکمه کرد تا کیفرشان که احتمالا اعدام است مشخص شود تا پس از آن اگر مقام معظم رهبری صلاح دیدند عفوشان کنند تا دیگر شرمسار و ساکت شوند و سخن از رفع حصر نزنند
حسن ن
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳
2
سلام
خاتمی بیش از اینکه نگران سرنوشت ان دو باشد نگران خود است که زندانی قلوب و رفتار مردم شده!
shadi
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳
1
سلام.بس کنید ترو خدا ....
1 نگاه به مملکت بکنید میفهمید کی فتنست و کی نیست.
به مشکلات معیشتی رسیدگی بشه بهتر تا شر و ورهای اینطورییییی.
متاسفم واست آقای آنتی فتنه.
اختلاف نظر بین امت من نعمت است.
پیامبر اکرم ص
آنتی فتنه
اختلاف نظر و بیان نظرات متفاوت ‏، نعمت است آره بر منکرش لعنت ، اما جایی که ملی مسلمین جهان فرمایشی را بیان می کنند اینجا دیگه تقابل معنایی نداره ، البته اگر طرفدار نظرات انحرافی علی محمد دستغیب باشی میگی اینجا هم اشکالی نداره !!!! اما در مکتب ولایی این بزرگترین مشکله ‎ این ابر مشکله. چقدر حضرت آقا بگویند بصیرت و چقدر ما به انحراف خود ادامه بدیم؟ و چقدرمغالطه و سفسطه کنیم؟ نون بعضیا اینه که با جریان و سران فتنه مبارزه نشه
علی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۳
1
بعضیا مثل علی مطهری فکر میکنن قهرمان هستن و ندای آزادی سر میدن بابا توهمه نکن نساز بابا خرد جمعی قبول نمیکنه که چرت و پرت رو ، میدونی همین اصلاحطلبا توی جلسات خصوصیشن مسخرت میکنن میگن از ای شخص .... میتونیم بهره برداری بکنیم؟ حالا باز بیا و بدون استفاده از عقل ، داد و فریاد کن