کد خبر: ۵۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۲۳ تير ۱۳۹۳

فرمانده سپاه فجر: جوانان استهبان حرف اول را در استان می زنند

جوانان به دلیل بیکاری به سمت مواد مخدر و ماهواره می روند وبرای مقابله با این مشکل باید به الگوی موفقی مانند جوان استهبانی که 5 سال بدون سابقه ی کار به طور تخصصی به پرورش شتر مرغ اقدام کرده اشاره کنم .
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، فرمانده سپاه فجر استان فارس در مجمع بسیج شهرستان استهبان گفت: اولين وظيفه مجمع عمومي بسيج كه خود يك پارلمان است مطالبات فرمايشات مقام معظم رهبري است كه اين موضوع بسيار مهم و صحبت هاي ايشان نبايد روي زمين بماند

بنا به گزارش سراج استهبان سردار غيب پرور افزود: در سه مقوله فرهنگ،اقتصاد و مديريت جهادي موضوعات را پيگيري كنيم و مردم استهبان در این زمینه نمره چندبه شهرستان خود می دهند؟

وي ادامه داد: اقدامات مجمع عالي بسيج استهبان خوب است ولي خروجی این کار فقط تحویل 15 گیرنده ماهواره در ایج است و ما باید بیشتر در زمینه فرهنگ کار کنیم.

وی تصریح کرد: وظیفه دوم ما همکاری وهمراهی با دولت منتخب است و مجمع باید با رعایت چهار چوب، اخلاق اسلامی مدیران را در زمینه  کاری مورد سوال قرار دهد.

فرمانده سپاه فجراستان فارس در رابطه با ماهواره گفت: ماهواره یا دجال چیزی است که در آخر الزمان همه مردم وحتی جوانان متدین را به دنبال خود می کشاند.  

سردار غیب پرور اظهار داشت: این شهرستان جوانانی دارد که از نظر فکر، پتانسل، انضباط، استعداد و هوش حرف اول را در استان می زنند و ما باید مشکلات اداری را از پیش روی جوانان برداریم.

وی بیان کرد: جوانان به دلیل بیکاری به سمت مواد مخدر و ماهواره می روند وبرای مقابله با این مشکل باید به الگوی موفقی مانند جوان استهبانی که 5 سال  بدون سابقه ی کار به طور تخصصی به پرورش شتر مرغ اقدام کرده اشاره کنم.

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت :در سال گذشته یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان وام در حوزه اقتصاد مقاومتی در اختیار ما بود  و باید این وام را در جهت اقتصاد شهرستان ها استفاده کنیم تا تاثیر آن را در زندگی مردم ببینیم.

سردار غیب پرور ادامه داد:دو نفر از استهبانی ها دراین شهر در زمینه گلخانه کار می کنند و در هر 1000 متر 30 تن خیار برداشت می کنند ولی سود اصلی آن را واسطه گر می خورد که اگر مردم استهبان این محصول را خریداری کنند، سود اصلی نصیب مردم می شود.

وی اظهار داشت: ایران اسلامی نباید یک بار دیگر مورد هجوم مغولان قرار گیرد وما باید دست به دست هم از دین و اسلام خود دفاع کنیم و با فتح قله های علمی در دنیا بدرخشیم  چون مغولان به نام اسلام و پیامبر کار خودرا شروع کردند تا اسلام ناب محمدی را از پیش روی خود بردارند

سردار غیب پرور در پایان گفت: مردم به سخنرانی نیاز ندارند و باید به گفته ها عمل شود تا با انسجام و وحدت مسیر ترقی وپیشرفت طی گردد.

نظرات بینندگان