کد خبر: ۵۸۲۳۳
تعداد نظرات: ۳۸ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۴ - ۲۴ تير ۱۳۹۳

ذوالانوار: مثل بعضی‌ها همزمان از چندین جا حقوق نمی‌گیرم

همزمان با مجلس هم عضو هیئت امنا و هیئت مدیره هیچ دستگاه دولتی نبوده ام اعتقاد این حقیر احترام به آرا مردم می باشد.

به گزارش شیرازه، «هفتمین زنگ حساب شیرازه» در سال 93 که هفته گذشته برای سید حسین ذوالانوار نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی به صدا در آمده بود، حالا با پاسخ‌های او به سوالات شما مخاطبان محترم مواجه شده تا این قسمت از زنگ حساب هم رو به اتمام باشد. آن چه در ادامه می‌آید، پاسخ‌های ذوالانوار است؛

1- موضع جناب ذو الانوار نسبت به برج های دوقلو چیست؟ یک جا از تصمیم شورا دفاع می کنند و در مصاحبه برای دفاع از برج ها چیزی کم نمی گذارند و در جای دیگر می گویند آسمان خراش گمشده گردشگران خارجی نیست!

برج يا سازه بلند بسته با اينكه چه محتوايي دارد تعريف مي شود. اگر محل عرضه كالاهاي مصرفي خارجي باشد كه موجب تعطيلي كار و كارخانه ها و بيكاري شود، مطرود است. اگر اشتغال آور و شفابخش آلام مردم بود (برج سلامت و مجتمع هاي پزشكي و خدمات مربوط به سلامت مسلمانان و همشهريان محترم و ديگر هموطنان عزيز و گردشگران خارجي) آن وقت مطلوب است.

در پروژه خيابان زند هدف تعريف و توافق شده (واحدهاي پزشكي و سلامت) بود نه مغازه و بوتيك. به علاوه حدود 15000 متر بوستان و پاركينگ و مسجد. حالا كه داوطلب انجام كار انصراف داد. گردشگر دنبال هدف ميراثهاي انساني مانند فلسفه حيات و تاريخ ملل و آثار آنهاست و در ايران علل و آثار و دستاوردهاي انقلاب اسلامي.

2- مجلس چه برنامه ای برای جانبازان زیر 25درصد دارد چرا بعضی از مزایا که هیچ بار مالی هم ندارد به آنها تعلق نمی گیرد مثلا استفاده فرزندان آنها از سهمیه دانشگاه ویامعافیت فرزندشان از خدمت نظام وظیفه و.......

همه ايثارگران و رزمندگان و پشتيبانان آنان و خانواده محترمشان تحت لواي امام (ره) و رهبر گرانقدر، صاحبان حق و عزت هستند و همه مديون آنها هستيم. يكي از زمينه هايي كه بيشترين قانون و مصوبات را دارد همين زمينه است، لكن دولت ها حق مطلب را ادا نمي كنند. مجلس در اين زمينه مسئول است و بايد نظارت كند و ما هم مسئوليم. حق با شماست. بايد از حجم و تنوع زياد مطالب مختلف ارجاعي به نمايندگان، اين موضوع را در اولويت قرار دهيم.


3- ببخشيد شما نماينده شيرازيد يا ياسوج؟ به انتصابات اخير استان نگاهي كنيد همه لر هستند آيا در فارس و شيراز كسي نيست؟

همه نمايندگان در وهله اول نماينده تمام مردم ايران هستند و الزاماً نگاه ويژه اي هم به حوزه انتخابيه خود دارند. لكن اينكه اكثريت مردم محترم شيراز در بعد از پيروزي انقلاب اسلامي به شيراز آمده اند حرفي نيست. انتخاب مسئولين هم به تناسب توسط عوامل مختلف صورت مي گيرد كه بايد حرف آخر را «ضوابط و معيارهاي الهي» بزند كه اين عين شايستگي جامع را در نظر دارد. كه متاسفانه كمتر اين ضوابط رعايت مي شود و تاثيرگذاري امثال حقير هم به اندازه و نسبت ما در مجموعه و رعايت اقتضائات است و ما از بعد نظارت مسئوليم و حق انتصاب به عهده مديران محترم است. ما هم مثل جناب عالي در بسياري انتصاب ها به ويژه در زمان حال نگران و ناراضي هستيم.

4- لطفا توضیح بفرمایید در زمان ریاست جمهوری اقای احمدی نژاد و سفر به استان فارس وقتی رئیس مجمع نمایندگان فارس بودند باید گزارش راجع به محرومیت ها و نیاز های استان را ایشان قرائت می نمودند چرا از این عمل سرباز زدند و به8 نشانه اعتراض نخواندند و حجه السلام ربانی شیرازی علی رغم آنکه وظیفه ایشان نبود قرائیت نمودند و بعدها دیدیم که مورد غضب تیم دولت و اقای الهام هم قرار گرفتند و نگذاشتند دوره بعد کاندیدا بشوند.صحبت این است آیا مهندس ذوالانوار برای اینکه با دولت در نیفتند و دولت از ایشان بدبین نشوند نخواندند و بعد خود را وکیل ارعایه می دانند نه وکیل الدوله؟ آقای مهندس ذوالانوار لطفا شفاف توضیح دهید چرا از حق مردم شیراز دفاع ننمودید؟

مسئله اوايل رياست جمهوري آقاي احمدي نژاد راجع به حدود نه سال قبل را سوال كرده ايد كه جزئيات آن در حافظه نيست. لكن حاج آقا رباني از عزيزان و دوستان و برادران محترم ما هستند و اكثراً مسئوليتها را با توافق و متقابلاً بين هم تقسيم مي كرديم. احتمالاً فرمايش شما هم در اين راستا باشد. بايد به فرمايش قرآن كريم هم توجه كرد: ان بعض الظن اثم

5- چرا مهندس ذوالانوار با این همه مدتی که در مجلس بوده اند نطق پیش از دستور خیلی خیلی کم دارند؟نشانه ای دال بر اینکه هم یک نماینده با سابقه هست را در مجلس ندیدیم؟

نوبت طبيعي نطق براي هر نماينده يكبار در سال است كه به جز يك سال كه به جهت اهميت موضوعي كه تخصص ديگري لازم داشت و با درخواست جمعي مهمي از اصولگرايان مجلس به يكي از نمايندگان ديگر واگذار شد. در بقيه سالها نطق انجام شده است. علاوه بر آن در كميسيون انرژي مكرراً مباحث فني در دستور كار و صحبت ها و بحث هاي اينجانب قرار دارد. ضمنا مرکز پژهشهای مجلس شورای اسلامی دارای وب سایت می باشد که با مراجعه به آن می توان کلیه طرح ها و لوایح که به امضا نمایندگان رسیده مشاهده کرد که عملکرد اینجانب نیز مورد ارزیابی است.

6 - مهندس قبول دارند که در بین نمایندگان شیراز دوستگی بلکه سه دستگی وجود دارد لطفا صادقانه جواب بدهید

اينكه انسان قبل از ورود به مجلس قول ثابت و اصولي داشته و متاسفانه بعد از ورود دچار تغيير مسير يا نگاههاي ديگري شود، واقعيتي است كه نمي توان انكار كرد. عمدتاً اين مطلب چند دستگي ايجاد مي كند كه ما هم دچار آن هستيم. به فرمايش قرآن كريم «كل حزب مالديهم فرحون» دعا كنيد خداي تعالي ما را هم چون امام (ره) و رهبر معظم و پيروان راستين ايشان به قول ثابت موفق بدارد. برای ما دو موضوع از همه مهمتر است 1-پایبندی به اصول 2- خدمت به مردم . نماینده باید به تکلیف خود عمل کند. در نهایت هدف جلب رضای خدا و خدمت به مردم است. از شروع این دوره نظر ما بر یک دلی بود ولی بعضی از دوستان دفتر و راه خود را جداکردند

7- برای اشتغال استان چه برنامه ای دارید؟ بیش از ده سال است که در مجلس هستند و هر سال وضعیت اشتغال بدتر می شود و ایشان عضو کمسیون صنایع و معادن بودند چرا ماشین اینقدر بی رویه گران می شود؟ اینکه دلار را بهانه می کنند یک دوگانگی نیست که قبلا می فرمودند همه قطعات را ما در داخل تولید می کنیم. وضعیت شهرکهای صنعتی ما چرااینقدر در هم هست؟ با توفيقات الهي و كمك همكاران و مسئولين تلاشهاي زيادي براي ايجاد اشتغال- به ويژه در صنايع مادر- صورت گرفته كه بايد از هزار خوان رستم بگذرد و از هر صد مورد يكي چند مورد بيشتر به ثمر نمي رسد (بنده در كميسيون انرژي هستم) در عين حال: خط مركزي اتيلن كشور شامل كارخانه اتانگير پارسيان شهرستان مهر و كارخانه اتيلن سازي فيروزآباد- كارخانجات پلي اتيلن درف- جهرم- داراب و نيز پتروشيمي نورآباد ممسني.و بسیاری ار کارخانجات پتروشیمی و پالایشگاه و ذوب آهن و فولاد که وظیفه ما انجان شده و همت دولت را می طلبد.

ايران خودرو فارس در شيراز بلوار ولايت كه روزانه حدود 50 دستگاه سواري پارس خودرو توليد مي كند. كارخانه ساخت دكل هاي حفاري چاههاي نفت. تقويت و حمايت مكز شهيد فهميده كه اكنون در صنايع الكترونيك شيراز مستقر است و حدود 800 نخبه به كار مشغولند (در يكي از ساختمانهاي بلند مرتبه كه فرانسويان در زمان طاغوت نيمه كاره ساخته بودند) و انشاء ا... تا سال آينده بيش از 2500 نخبه ديگر با تكميل دو ساختمان ديگر به كار مشغول خواهند شد. ذوب آهن كوار- قرارداد 170 ميلياردي ساخت B.T.S مخابرات سيار و ... دست آخر ما توفيقي الا با... و عليه توكلت.

8- چرا این همه زمین‌خواری در شیراز می‌شود؟

فرهنگ غالب اقتصادي در گذشته استان فارس تجارت و زراعت بوده و فرهنگي توليد و سرمايه گذاري ضعيف بوده از طرفي زيرساختهاي سرمايه گذاري مثل بورس و بازارهاي سرمايه وجود نداشت يا كمتر بود اكنون هم اين فرهنگ تعميم نيافته. از طرفي اكثر خانواده ها بيشتر درآمدهاي خود را صرف ساخت مسكن مي كنند تا سرمايه گذاري تدريجي براي اشتغال فرزندان خودشان لازمه ساخت مسكن هم زمين است بعلاوه قرنها قصرالدشت و آسياب و نهرو آب ركني و آن باد خوش نسيم. اميدوارم با حفظ خوبيها و مواهب الهي فرهنگ توليدي و اشتغال باب شود و مجلس هم بر زمينهاي بزرگ بلااستفاده در شهرها عوارض ببندد تا صاحبان آنها راغب به نگهداشتن زمينها به منظور گران شدن نباشند و تمهيدات ديگر براي محدود كردن زمين خواران كه همه دست اندركاران را درگير و احياناً تطميع نكنند.

9- برای بافت تاریخی شبراز اوجود اتباع بیگانه اوضاع نامناسب شغل مهاجرت ملت شیراز به شمال شهر و خالی شدن بافت تاریخی برگشتن عزت به احمدبن موسی و ذاشتتن پایتخت فرهنگی جه کردید؟

 بافت تاريخي شيراز تحت ضوابط سخت ميراث فرهنگي است كه اغلب بودجه در خور مسئوليت خود ندارد و بعنوان مثال ساخت و ساز با ارتفاع بيش از هفت و نيم متر ممنوع. لذا داوطلب براي احداث بنادر بافت تاريخي تقريبا وجود ندارد. نبود راههاي عبور خودرو و پاركينگ و... از ديگر عوامل مانع است. يكي از علل انتخاب مسكن در غرب شيراز همين عوامل است و نتيجه تخليه بافت قديم ، جايگزيني مهاجرين و افاغنه است . گرچه شهرداري و شوراي شهر خدمات زيادي كرده‌­اند كه حاصل جلسات متعدد و نگرش آنهاست و الان مضاعف شده، لكن فاصله با مطلوب زمين تا آسمان است.با وجود زیر ساختها و توسعه معابر و دعوت سرمایه گذاری و برگشت اهالی ان شائ الله رونق پیدا می کند.

10- جناب آقای مهندس ذوالانوار چرا در مورد بعضی از نمایندگان شیراز که چنین ،شغل ،پست،مقم با حقوقهای چند ده میلیونی گرفتند چرا چیزی نمی گوید چرا روشنگری نمی کنید؟

 ماه مبارك رمضان فرصت بي نظيري است كه همه ما رو به سوي رضاي الهي برويم. ما مخلص شما هستيم!

11- مهندس ذوالانوار میگویند شما در دار دنیا پس از مسولیتهای مانند فرماندار قم ،قائم مقام نهضت سواد آموزی کشور ،ستاد نماز و 10 سال مجلس از یک منزل فقط 3 دانگ دارید آنهم نزدیک چار راه موشیر و یک ماشین قدیمی میخواستم از زبان خودتان بشنوم ممنون می‌شوم

علاوه بر اينكه شما فرموديد و درست است. اينجانب صاحب گناهان كثيره هم هستم كه با دعاي جنابعالي و ديگر خوبان و اميد بفضل الهي آمرزيده مي شود. از چندین جا هم همزمان حقوق دریافت نکرده ام. همزمان با مجلس هم عضو هیئت امنا و هیئت مدیره هیچ دستگاه دولتی نبوده ام اعتقاد این حقیر احترام به آرا مردم می باشد.

12- آقای ذوالانوارحضرت عالی در مجمع نمایندگان استان فارس هستید و نماینده کل مردم فارس، بفرمایید چه تلاش هایی برای احیای تالاب طشک و دریاچه بختگان کردید؟

 دنبال بهره وري و مصرف آب بهينه در كشاورزي مستقيم (با انتشار و ترويج رسانه هاي آبياري تحت فشار مثل قطره اي) بعلاوه دنبال انتقال آب بين حوزه اي به استان بويژه شيراز هستيم.

13- جناب اقای ذوالانوارعزیز بنده کاندیدای شورای شهر شدم ولی صلاحیتم با عنوان عدم التزام به اسلام و ولایت فقیه رد شد اگر من یک انسان متشرع نماز خوان مسجدی و اهل خمس بوده حاجی وکربلایی باشم ودر جهت تحقق منویات رهبری در حوزه کاری ام حداکثر تلاشم را کرده باشم بسیجی دوران دفاع مقدس باشم و فقط از نظر جناحی مقداری با شما متفاوت باشم شما و دستگاه زیر نظر تان که مرا رد صلاحیت کرده فردای قیامت در برابر دادخواهی من درپیشگاه احکم الحاکمین چه پاسخی خواهید داشت؟ جلسات نظارت بر صلاحيت افراد با حضور همه دستگاههاي ذيربط تشكيل مي شد و نماينده دستگاهها بلافاصله از دستگاه ذيربط خود استعلام مي كردند و بعد جلسه تصميم مي گرفت. تصميم نهايي هم بعهده هيأت مركزي نظارت در تهران بود. بعلاوه عدم احراز صلاحيت به معناي عدم صلاحيت نيست. از طرفي داوطلب خدمت بسيار زياد و تعداد اعضاء مورد نياز شوراها در قانون بسيار كم.

14- آقای به عملکرد خود نمره چند میدهید ؟ جنابعالي و ساير مطلعين عزيز بايد نمره بدهيد.

15- اقای ذوالانوار علت بی توجهی حضرتعالی به بچه های جامعه عشایر چیه؟ به همه خوبان ارادت دارم و از بين آنها خوبترها را كمك و معرفي كرديم تا بتوانند از ظرفيت الهي خود به جامعه خدمات بدهند. بعلاوه رفقاي زيادي در عشاير عزيز و متعهد دارم كه مايه مباهات هستند.

16- آقای ذوالانوار چرا مجلس تصویب کرده یکی از فرزندان قهرمانان پارالمپیک از خدمت نظام وظیفه معاف بشه اما فرزندان جانبازان زیر 25 درصد معاف که نیستند کسر خدمت کمی می گیرند آیا قهرمانی جانبازان در طول هشت سال با بلند کردن یک وزنه در زمان صلح برابری نمی کند ؟مجلس برای این جانبازان که با خط کش نابرابری جدا شده اند چکار کرده ؟ مي دانيد كه تصويب يك قانون به معناي رأي نصف بعلاوه يك نفر نمايندگان است نه همه نمايندگان بعلاوه شايد دليل اين بوده كه تعداد قهرمانان پارالمپيك بسيار اندكند. در هر حال فرمايش شما صحيح است و بايد پيگيري شود. گرچه كسي قادر نيست حق و اجر ايثارگران را ادا كند جز حق تعالي

17- اردیبهشت 1392 آزمون شرکت نفت داده ایم و قرار بوده که نتایج نهایی نیمه اول بهمن سال پیش اعلام بشه ولی هنوز خبری نیست و 4000 هزار نفر جوان یکسال است که معطل کرده اند. لطف کنید رسیدگی کنید. نتايج آزمون ورودي شركت ملي نفت در گرو اخذ مجوز استخدام از دولت است كه پيگيري آن ضروري است. چشم

18- اقای مهندس شما از بدنه آموزش وپروش هستید بفرمائید در ایندوره جند طرح را با همکاری فراکسیون فرهنگیان مجلس برای ارتقائ منزلت اجتماعی ومعیشت فرهنگیان ارائه یا تصویب کرده اید؟

مباحثات و جلسات متعددي در زمينه آموزش و پرورش داشته و داريم. چون زيرساخت و سنگر بناي جامعه فردا است. بلكه به نحوي كليد سعادت نسل آتي در دست فرهنگيان عاشق و عالم و متعهد است. البته بودجه اموزش و پرورش كشور در سال 83 سه هزار و اندي ميليارد تومان بوده و اكنون بودجه اول كشور است. اميدواريم با بهتر شدن درآمدهاي كشور اين مقوله دريافتهاي فرهنگيان عزيز نيز بهبود يابد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
عشایر زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
2
اقایان خدایی یه بار دیگه جوابهای اقای ذوالانوار را بخوانید چرا ایشان عادت کرده مبهم حرف بزنه چرا نمی خواهندقبول کنه اشتباهاتش را اقای ذوالانوار نه سال پیش نباشه صد سال پیش باشه بلاخره شما کوتاهی کردید اقای ربانی به خاطر اینکه وظیفه شما را که سرباز زدید را انجام دهند و ابروی شهرمان نرود سوخت .کسی نگفته با ایشان دوست هستید یا نیستید.
انشالله خدا گناهان شما را ببخشه و همه ما را به راه راست هدایت بکنه.

نماینده ای که تمام وقت خود را وقف مردم کرده و همه فرصت زندگیش برای خدمت به مردم می گذرد قابل احترام است.
اقای ذوالانوار چند دستگی که در بین نمایندگان است شما هم حتما مقصر هستید لطفا همه را نگویید دیگران راه را عوض کرده اند کاش یک مورد مثال می زدید که از بچه های عشایر حمایت کرده اید.
ناشناس
شما را به خدا اینقدر دنلال قوم گرایی نباشید
خدا را در نظر بگیرید
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
1
قومیت گرایی در شیراز بیداد می کند بخصوص در نیروی انتظامی و دادگستری
yalda
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
0
سلام
این همه سوال از آباده طشک شد آیا از ایشان سوال کردید؟
شیرازه یا مردم آباده طشک را چز استان فارس نمیدانید؟
دریاچه بختگان و تالاب طشک که روی هوای شیراز هم تاثیر گذاشته حداقل این را میپرسیدید
ناشناس
به نظر می اید باید از آقای برومندی که عضو کمسیون کشاورزی است سوال کنیم
جوان شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
5
به حق صاحب این ایام نورانی همیشه سربلند و سرافراز باشی ای نماینده مردمی و پاکدست و دلسوز و بی ادعا
ناشناس
احسنت
خوشا شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
5
ایشان از نمایندگان پاکدست و اصیل می باشند که مردم شیراز ایشان را دوست دارند
کاش برای احقاق حقوق شهر شیراز و استفاده از مدیران بومی تلاش بیشتری میکردند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
4
برج های 25 طبقه اشغال زا و شفابخش آلام مردم؟! با ترافیکی که می خواست ایجاد کند حتما هم شفابخش آلام مردم بود! همین الان تشریف ببرید خیابان زند ببینید ترافیک با اعصاب مردم چطور شفابخشانه بازی می کند! چرا نمی گید برا دفاع از هم حزبی هاتون وارد گود دفاع از این برج های کذایی شدید؟ قضیه برج ها خوب امتحانی بود! معلوم شد وقتی سفره پهن میشه، چپ و راست نداره! همونایی که سایه هم رو با تیر میزدن برادروار کنار هم میشینن!!!
دلسوز
UNITED STATES
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
2
متاسفانه پاسخها به سئوالات بیربط است!
ناشناس
وايضا سوالات جنابعالي...
دلسوز شناس آمريكايي
مستر دلسوز//از پرچم امريكا معلومه خيلي بسيار زياد دلسوزي راستي عمو سام حالش چطوره
من
کاملا موافقم دلسوز
ناشناس
به آمیکایی هم میشه گفت دلسوز؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
4
-العاقل بالاشاره- پاسخ هاي مهندس ذوالانوار بسيار متين و منطقي است.
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
3
جناب ذوالانوار !كاش قدري به حافظه ات
مراجعه مي كردي وكمك بچه هاي لر وعشاير؛به خودت رادر دور دوم انتخابات يادآوري مي كردي تا ثابت شود اگر آنها نبودندشماالان كجا مشغول كار بوديد. مدتي است خودتان را عليه سلام وديگران را مقصركم كاري خودتان مي دانيداين جواب قانع كننده اي به سوالات مردم نيست
حسن
بچه عشایر های غیور و لر های با غیرت تا آخر با ذوالانوارها خواهند ماند مگر معدودی معلوم الحال که سبیلشان جای دیگر چرب شده است. یاعلی
حسن
حسین اقا بسیار منطقی و عالی صحبت کردی کاملا موافقم
سرباز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
4
احسنت به نماینده با بصیرت و ولایت مدار شیراز سید حسین ذوالانوار
فارسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
4
از روشنگری های مهندس ذوالانوار سپاسگزاریم
من الله توفیق
ان شا الله باز هم در مراحل بعدی انتخابات سربلند باشید
فارسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
5
از روشنگری های مهندس ذوالانوار سپاسگزاریم
من الله توفیق
ان شا الله باز هم در مراحل بعدی انتخابات سربلند باشید
روز انتخاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
2
بعضی ها که از چند جا حقوق و مزایا
می گیرند فکر می کنند مردم هالو هستند. ارزش نمایندگی و قداست آن نباید با این دلال بازی ها آلوده شود آقایون راحت بروند دنبال تجارت شخصی و خیال مردم را راحت کنند اینقدر هم احساسات ناسیونالیستی عده ای را دامن نزنند.
شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
4
از شیرازه متشکریم که مهندس ذوالانوار را دعوت کرده
از مهندس ذوالانوار هم خواهش میکنیم در دور جدید انتخابات مجلس شرکت کنند
شیرازی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
0
این جا شیراز است
شیرازی
اینجا شیراز است و باید انسانهایی به مجلس از طرف این مردم بروند که حرفی برای گفتن داشته باشند
اسکندری
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
4
مخلص حاجی ذولانوار هم هستیم
دوس داریم مهندس ذوالانوار
فارسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
2
اقایذوالانوار می فرمایند به سایت پژوهشهای مجلس بروید و عملکرد یک نماینده که سه دور مجلس بوده را مرور کنید.
اقای ذوالانوار رفتیم و دیدیم تعداد طرح شما 30 بود محمد رضر رضایی 43 طرح برومندی 33 طرح ضرغام صادقی 68 طرح
سید جان اینم از عملکرد مجلس شما چه دفاعی دارید برادر جان
ناشناس
سلام فارسی جان
من هم رفتم دیدم
30 طرح که می گی مال یک سال هست مهندس ذوالانوار در 3 دوره 196 طرح داشتند
با دقت نگاه کن
ناشناس
مردم خوب همه چیز را میفهمند
چه کسی مخلصه و چه کسی دنبال پست و قدرت
از مندس ذوالانوار خاکی تر ندیدم
شیرازی
ناشناس جان اعداد بقیه نمایندگان هم که خیلی بیشتر از ذوالانوار است هم مال یک سال است.
در چهار سال گذشته یک نطق پیش از دستور ایشان نداشته اند اینو چی میگید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فرزند
همه مردم شیراز دیگه فهمیدند که مجلس جای متخصص هاست و انشالله این دوره با اراءشان نشان خواهند داد.دوره چه کسانی تمام شده
مشرف
با سلام و عرض ادب من در عجبم چرا اینجا میدان شعارشده؟عزیزان سایت عزیز شیرازه یک کار خوب انجام داده بیاید به درستی استفاده کنیم نه اینکه میدان تبلیغ و تخریب کنیم.سید انسان خوب و متینی است اما اینگونه شعار دادن و موضع گرفتن اصلا شایسته نیست.اگه ایشان کاری انجام داده بگید اگه هم انتقادی دارید مثل اقا یا خانم فارسی با عدد و دقیق صحبت بفرمایید
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
3
خداوندا این سید بزرگوار را در پناه خودت و دور از شر شیطان نگهدار
ناشناس
تبارک الله احسنن خالقین
دوستدار محمد
محمد جان منم برای سلامتی و حفاظت همه انسانها و به خصوص برای این سید بزرگ سلامتی ارزومندم اما ایشان خدایی نباید دیگه در انتخابات شرکت کند خدا را شکر ما جوانان شایسته و تحصیلکرده و با درایت کم نداریم و میدان را در اختیار این جوانان شاسیته قرار دهیم و از امثال سید حسین مشاوره بگیریم
ناشناس
مخلص حاجی ذوالانوار و دکتر قادری
مردم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
1
ذوالنوار ها و قادری ها باید در انتخابات بعدی کاندیدا بشند
ما هم حمایت می کنیم
ياحسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
0
نمي دانم چراوقتي فصل انتخابات نزديك مي شود آقايان شروع به افشاگري مي كنند آيا اين روش خداپسدانه است ؟!!!من بافرمايش ايشان كه فرموده اند بعضي ها حقوق جندده ميليوني ميگيرند به خيلي ها شك مي كنم!!!!آقاازين كارها دست برداريد كمي هم متوجه حق الناس باشيد