کد خبر: ۵۸۲۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۲۴ تير ۱۳۹۳

سقوط یک فروند جنگنده ارتش در استهبان/ خلبان و کمک‌خلبان به شهادت رسیدند+ جرئیات جدید و عکس و فیلم

فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد از سقوط یک فروند هواپیمای جنگنده آموزشی ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش شیرازه، این هواپیما در در ساعت 11 و 15دقیقه حوالی صحرا آباد دهستان خیر از توابع شهرستان استهبان سقوط کرد.

امیر حسین محمدی در گفتگویی، با اشاره به سقوط یک فروند هواپیمای عملیاتی و آموزشی، گفت: این هواپیما پیش از ظهر امروز سه شنبه در هنگام آموزش سقوط کرده و دلایل آن نیز در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: در این سقوط خلبان و کمک خلبان شهید شدند.

محمدی همچنین گفت: این جنگنده عملیاتی - آموزشی اف-4 متعلق به پایگاه هوایی بندرعباس بوده اما از پایگاه هوایی شهید دوران شیراز پرواز کرده است.

فرمانده ارشد ارتش در فارس و کهگیلویه و بویر احمد تاکید کرد: دقایقی پس از این سقوط که در نزدیکی های شهرستان استهبان روی داد نیروهای کارشناس و امداد در منطقه حاضر شدند و در حال حاضر مشغول بررسی این موضوع هستند.

به گفته شاهدان عيني اين هواپيما ابتدا بر فراز روستاي دستجرد خير بوده و پس از آن به سمت روستاي سهل آباد مي آيد. اين هواپيما كه آتش از كنار بدنه آن نمايان مي شود با زمين برخورد مي كند.

پس از اين حادثه جنازه های شهدا با همكاري هلال احمر استهبان بوسيله بالگرد ارتش و بالگرد كمكي هلال احمر به شيراز انتقال يافت.

برای تماشای فیلم اینجا کلیک کنید
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ابی
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
0
خدا بیامرزتشان حیف چنین ادمایی که به این راحتی میرن من بچه استهبانم زمان حادثه اونجا بودم برای اینکه به خانهای مردم نزنند دیر اجکت کردندوشهید شدند خدا بیامرزتشان
میلاد
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳
0
من وقتی سقوط کرد اونجا بودم تا چند روز اون صحنه یادم نمیرفت و کابوس شبم شده بود .خدا بیامرزتشان