کد خبر: ۵۸۲۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۵ - ۲۵ تير ۱۳۹۳

کشف صدها بطری آب معدنی با طعم تریاک در خرمبید

در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و به همراه مواد مخدر كشف شده جهت انجام تحقيقات بيشتر به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال داده شد.
به گزارش شیرازه، مأموران انتظامي شهرستان "خرم بيد" استان فارس با توقيف يك دستگاه خودرو هيوندا 38 كيلو و 400 گرم ترياك كه در بطري هاي آب معدني جاسازي شده بود، كشف كردند.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرماندهی انتظامی فارس، فرمانده انتظامي شهرستان " خرم بيد" در اين خصوص گفت: ماموران مستقر در ايستگاه بازرسي شهيد "جنتي فر" مطلع شدند شخصي با استفاده از يك خودرو اقدام به حمل مواد مخدر از سمت شيراز به سمت اصفهان مي نمايد.
سرهنگ "سعيد ابوالحسني" ادامه داد: بلافاصله مأموران با کنترل خودروهاي عبوري يك دستگاه خودرو هيوندا را شناسايي و ضمن توقيف در بازرسي از آن 38 كيلو و400 گرم ترياك كه به صورت ماهرانه اي در بطري هاي آب معدني جاسازي شده بود، كشف كردند.

وي افزود: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و به همراه مواد مخدر كشف شده جهت انجام تحقيقات بيشتر به پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان انتقال داده شد.

سرهنگ "ابوالحسني" با تشريح اثرات سوء مواد مخدر در جامعه بيان كرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعاليت قاچاقچيان، مراتب را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.

سرقت در "زرقان"،کشف در "مرودشت"

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس سارقي که اقدام به سرقت به عنف یک دستگاه خودرو کرده بود، شناسایی و دستگير شد.

فرمانده انتظامي شهرستان " مرودشت" در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان از فعالیت یکی از سارقان سابقه دار در زمینه سرقت خودرو مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خودقرار دادند.

سرهنگ"علي شیبانیان" افزود: ماموران با انجام یکسری کارهای اطلاعاتی و پلیسی و مراقبت های شبانه روزی محل اختفاء متهم را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی طی یک عملیات منسجم وي را به همراه فرزندش دستگير كردند .

وی ادامه داد: در بازرسی از محل اختفاء متهم یک قبضه سلاح شكاري ، یک اسپری اشک آور، یک دستگاه شوکر برقی، یک قبضه سلاح سرد و یک دستگاه خودروپژو پارس که دارای سابقه سرقت به عنف از شهر "زرقان" بود ، کشف شد.

سرهنگ"شیبانیان" تصریح کرد: متهم در تحقيقات اوليه اقرار كرد با همدستی فرزندش به وسیله آبمیوه، راننده يك دستگاه خودرو پژو پارس را در شهر "زرقان" مسموم و خودرو را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" با بيان اينكه تحقيقات از متهمان ادامه دارد توصیه كرد: رانندگان خودرو مسافر بر از انتقال مسافران که کرایه بالاتری پیشنهاد می کنند خودداری نمایند، بنا به درخواست مسافر به خصوص شبها از مسیر اصلی خود خارج نشوند و از حمل و نگهداری پول نقد به مقدار زیاد خودداری کنند .

هشدار پلیس "فتا" فارس: شهروندان مراقب شگرد جدید كلاهبرداران باشند

پليس "فتا" استان فارس هشدار داد شهروندان مراقب شگرد جديد كلاهبرداران با سوء استفاده از اپراتورهاي تلفن همراه باشند. در اين شگرد شخص مجرم با راه اندازي سامانه اينترنتي از طریق خدمات اپراتورهاي تلفن همراه اقدام به ثبت شماره تلفن همراه روند یا شماره های درخواستی جعلی نموده و با درج مبلغی به عنوان قیمت خط روند،کاربرانی كه قصد خرید خط مورد نظر را دارند اغفال و از آنها کلاهبرداری می نمایند. در اين موارد متهم با اعلام شماره تلفن و شماره حساب بانكي از متقاضيان خريد خط روند مي خواهد مبالغي را تحت عنوان قيمت سيم كارت به حساب وي واريز كنند متهم پس از دريافت مبلغ مورد نظر هيچگونه سيم كارتي را براي خريدار ارسال نمي كند. پلیس "فتا" فارس به کاربران استفاده کننده از این خدمات هشدار داد: با توجه به اینکه در این سامانه به راحتی می توان اطلاعات جعلی را وارد كرد ، در خرید خود دقت و فریب افراد کلاهبردار را نخورند. افراد متقاضي جهت خريد سيم كارت بايد به مراکز و یا نمایندگی های مجاز شرکت های مخابراتی مراجعه نمايند.

141 هزار نخ سيگار قاچاق در " ممسني" كشف شد

مأموران انتظامي شهرستان " ممسني" استان فارس در بازرسي از يك منزل 141 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان " ممسني" در اين خصوص گفت: مأموران پليس اطلاعات و امنيت عمومي شهرستان مطلع شدند فردي در منزل خود اقدام به نگهداري و قاچاق سيگار مي نمايد.

سرهنگ " داوود امجدي" ادامه داد: مأموران با هماهنگي مقام قضايي به محل مورد نظر عزيمت و در بازرسي از منزل 141 هزار و 800 نخ انواع سيگار خارجي قاچاق کشف کردند.

وي با بيان اينكه در اين رابطه يك نفر دستگير و تحويل مراجع قضايي شد افزود: پليس با متخلفان اقتصادي بويژه قاچاقچيان کالا برخورد خواهد كرد و شهروندان موارد مشکوک را سريعا از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

جاسازي 48 كيلوگرم ترياك در بار علوفه!

با تلاش مأموران انتظامي شهرستان " داراب" استان فارس 48 كيلو و 340 گرم ترياك كه در بار علوفه يك دستگاه موتورسيكلت جاسازي شده بود،كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان " داراب" در اين خصوص گفت: مأموران مستقر در ايستگاه بازرسي "قلاتویه" هنگام کنترل و بازرسي خودروهاي عبوري به يک دستگاه موتورسيکلت که حامل بار علوفه بود، مظنون شدند.

سرهنگ " حسين ديندارلو" ادامه داد: پس از توقيف موتورسيكلت و در بازرسي از آن 48 كيلو و 340 گرم ترياک كه به طرز ماهرانه اي در بار علوفه جاسازي شده بود كشف شد.

وي با بيان اينكه راكب موتورسيكلت از صحنه متواري شد افزود: تلاش براي دستگيري وي با جديت ادامه دارد.

سرهنگ " ديندارلو" مواد مخدر را خطري جدي براي اقشار مختلف جامعه دانست و تصريح كرد: برخورد قاطع با سوداگران مرگ در دستور كار فرماندهي انتظامي شهرستان داراب قرار دارد.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اشدالله
United States of America
چهارشنبه ۲۵ تير ۱۳۹۳
0
حتما مدیر کارخونه اب معدنی تریاکی بوده بنده خدا حواسش نبوده میخواسته شیره بگیره با اب معدنیا قاطی کرده چیکارش دارین میخواسته مردم یه کمی نعشه بشن.