کد خبر: ۵۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۴۸ - ۲۶ تير ۱۳۹۳

سرقت21 ميليوني پسر ناخلف از حساب مادرش در جهرم

رييس پليس آگاهي فارس از متلاشي شدن باند سارقان درون خودرو در شيراز و كشف 28 فقره سرقت خبر داد.
به گزارش شیرازه سرهنگ " سيروس حيدري" در اين خصوص گفت: در پي وقوع يک فقره سرقت درون خودرو و دستگيري سه نفر سارق توسط مأموران، تحقيقات كارآگاهان پليس آگاهي از اين سارقان آغاز شد.
بر اساس گزارش روایط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، وي با بيان اينكه در بازجويي هاي صورت گرفته مشخص شد كه هر سه سارق داراي سابقه كيفري سرقت مي باشند افزود: متهمان در تحقيقات به ۲۸ فقره سرقت لوازم خودرو در سطح شهرستان شيراز اقرار و اعلام كردند اموال مسروقه را در بازار هفتگي شيراز به فروش رسانده اند.
سرهنگ " حيدري" تصريح كرد: در اين خصوص صحنه هاي سرقت بازسازي، تعداد ۲۱ نفر از مالباختگان تاكنون شناسايي و سارقان جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شدند.
وي گفت: شهروندان نسبت به تجهيز خودرو خود به تجهيزات ايمني اقدام نموده و از پارك خودرو در مكان هاي خلوت و تاريك خودداري كنند.
كشف 270 هزار نخ سيگار قاچاق در " لامرد"
مأموران انتظامي شهرستان " لامرد" استان فارس با توقيف يك دستگاه خودرو پژو 405 ، تعداد 270 هزار نخ سيگار قاچاق كشف كردند.
 فرمانده انتظامي شهرستان " لامرد" با اعلام اين خبر گفت: مأموران يگان امداد شهرستان هنگام گشت زني در محور "لامرد-  مهر" به يک دستگاه سواري پژو ۴۰۵ مظنون شدند.
سرهنگ " اكبر زلفي" ادامه داد: راننده با مشاهده مأموران اقدام به فرار نموده و پس از طي مسافتي تعقيب و گريز خودرو متوقف و در بازرسي از آن تعداد 270 هزار  نخ سيگار قاچاق کشف شد.
وي افزود: در اين رابطه يك نفر متهم دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي گرديد.
سرهنگ " زلفي" از شهروندان درخواست كرد اخبار و اطلاعات خود پيرامون قاچاق كالا را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

خودرو پژو با 24 ميليون خلافي روانه پاركينگ شد
رييس پليس راه شمالي فارس از توقيف يك دستگاه خودرو پژو با 24 ميليون و 160 هزار ريال خلافي در محور " فيروزآباد- شيراز" خبر داد.
سرهنگ " كسري سيروسي" با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس راه در محور " فيروزآباد- شيراز" يك دستگاه خودرو پژو 405 را جهت بررسي مدارك و سوابق متوقف كردند.
وي ادامه داد: در استعلام انجام شده مشخص شد اين خودرو داراي 24 ميليون و 160 هزار ريال خلافي مي باشد.
سرهنگ " سيروسي" با بيان اينكه خودرو جهت اعمال قانون به پاركينگ انتقال داده شد افزود: رانندگان قبوض جريمه را در اسرع وقت پرداخت نمايند در غير اين صورت خودروهاي داراي بيش از 10 ميليون ريال خلافي توقيف و به پاركينگ انتقال داده خواهند شد.
سارق حرفه اي با 13 فقره سرقت در فيروزآباد به دام افتاد
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان" فيروزآباد " استان فارس از دستگيري سارق حرفه اي و كشف 10 فقره سرقت درون خودرو و 3 فقره سرقت موتور سيكلت  خبر داد.
سرهنگ «مسعود صادقي» در تشريح اين خبر گفت : به دنبال وقوع چندين فقره سرقت در سطح شهرستان، شناسايي و دستگيري سارقان در دستور كار قرار گرفت.
وي ادامه داد : مأموران پس از انجام كارهاي اطلاعاتي و پليسي، سارق را شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه وي را در مخفيگاهش دستگير و به كلانتري انتقال دادند.
سرهنگ " صادقي" تصريح كرد : در بازجويي هاي اوليه از اين متهم،10 فقره سرقت درون خودرو و 3 فقره سرقت موتورسيكلت كشف شد.
جانشين فرمانده انتظامي شهرستان " فيروز آباد" با بيان اينكه سارق جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي تحويل و كليه مالباختگان شناسايي شدند به شهروندان هشدار داد: موتورسيكلت خود را در محلهاي شلوغ با قفل و زنجير به نرده هاي حاشيه خيابان ببندند و از گذاشتن کیف دستی و اشیاء قیمتی در جلوی داشبورد، روی صندلی جلو و صندلی عقب خودرو و در معرض دید خودداری کنند.

دستگیری 4 سارق و کشف 3 فقره سرقت در "مرودشت"
با تلاش ماموران انتظامي شهرستان"مرودشت" استان فارس چهار سارق که اقدام به سرقت محتویات داخل خودرو مي كردند، شناسایی و دستگیر شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان " مرودشت" ضمن اعلام این خبر گفت: مدتي پیش ماموران کلانتری 12"بعثت" از یک فقره سرقت وجه نقد به مبلغ 6 میلیون ریال از درون یک خودرو مطلع، و موضوع را مورد بررسی قرار دادند.
سرهنگ"علي شیبانیان" افزود: با توجه با این که سارقان ردپایی از خود بجا نگذاشته بودند، ماموران کلانتری به سرنخی دست نیافتند و پرونده را جهت تحقیقات و بررسی بیشتر به پلیس آگاهی ارسال کردند.
وی ادامه داد: تحقیقات بر روی این پرونده توسط کارآگاهان آغاز و با بررسی های لازم و بكارگيري شگردهای خاص پلیسی، یک نفر مظنون به سارق شناسایی و دستگیر شد.
سرهنگ"شیبانیان" تصریح کرد: در بازجویی های فنی از اين متهم سرقت وجه نقد به مبلغ 6میلیون ریال به همراه یک فقره سرقت باطری و یک فقره سرقت دیگر با همدستی سه نفر ديگر کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان "مرودشت" با بيان اينكه هر سه نفر همدست این سارق دستگیر، اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد افزود: رانندگان در توقف های کوتاه مدت، شیشه اتومبیل را بالا برده و درها را قفل کنند و هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن دربها و شیشه اطمینان حاصل نمایند .
سرقت21 ميليوني پسر ناخلف از حساب مادرش
پسر ناخلفي که 21 ميليون ريال را به صورت غير مجاز از حساب مادرش برداشت کرده بود ، در شهرستان "جهرم" استان فارس شناسايي و دستگير شد.
فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم" با اعلام اين خبر گفت: در پي مراجعه خانمي به پليس "فتا" اين فرماندهي و اعلام اينكه مبلغ 21 ميليون ريال از حساب بانكي وي به صورت غير مجاز برداشت شده است، مراتب در دستور کار ماموران قرار گرفت.
سرهنگ"يوسف ملك زاده" ادامه داد: ماموران در تحقيقات انجام شده دريافتند كه پول کسر شده طي چند نوبت براي خريد اينترنتي مورد استفاده قرار گرفته است و با سرنخ هاي به دست آمده، متهم شناسايي شد.
وي تصريح كرد : متهم به پليس "فتا" احضار و ضمن اعتراف ، عنوان كرد با سوء استفاده از اعتماد مادرم( شاکي پرونده) در فرصت مناسب شماره كارت و رمز دوم حساب بانكي او را به دست آوردم و در چندين نوبت ، خريد اينترنتي انجام دادم.
 فرمانده انتظامي شهرستان "جهرم"در پايان با بيان اينكه متهم با تشکيل پرونده مقدماتي جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد افزود: شهروندان با توجه به لزوم محرمانه بودن رمزها و اطلاعات حساب هاي شخصي و اينترنتي، آنها را در اختيار افراد ديگر قرار ندهند.

نظرات بینندگان