کد خبر: ۵۸۳۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۷ - ۲۸ تير ۱۳۹۳

حرکت چراغ خاموش امام جمعه ارسنجان!

دیر یا زود باید برویم و خوش به حال کسانی که قبل از رفتن بار کارهای نیک خود را می بندند و به امید بازماندگانشان نیستند.

به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه به نقل از ارسن نیوز، نماز جمعه این هفته ارسنجان با حضور گسترده مردم و به امامت حجة الاسلام و المسلمین احمدی امام جمعه ارسنجان اقامه شد.

خطیب جمعه ی ارسنجان در خطبه اول و در ادامه شرح سوره های کوچک قرآن به تفسیر مختصر سوره القارعه و شرح احوال روز قیامت پرداخت و گفت: « دیر یا زود باید برویم و خوش به حال کسانی که قبل از رفتن بار کارهای نیک خود را می بندند و به امید بازماندگانشان نیستند.»

حجة الاسلام و المسلمین احمدی در خطبه ی دوم نماز با اشاره به وقایع غزّه گفت: « متأسفانه نه تنها مجامع جهانی بلکه کشورهای عربی و اسلامی هم در برابر جنایات صهیونیست ها سکوت کرده و حتی به اسراییل کمک هم می کنند. اما ملت و دولت ایران همیشه حامی آرمان فلسطین بوده اند و ان شالله با حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس به این حمایت ها ادامه می دهند.»

امام جمعه ارسنجان در ادامه با به بیانات مقام معظم رهبری در جمع کارگزاران نظام، شعرا و اعضای هیأت دولت پرداخت و با اشاره به حمایت ایشان از دولت گفت: « رهبری فرمودند مبادا به اسم اعتدال نیروهای مومن و انقلابی کنار زده شوند و این ها کسانی هستند که در مواقع حساس سینه سپر می کنند و امروز شاهدیم که در خیلی جاها همین نیروهای انقلابی کنار زده شده اند که مسوولین در این خصوص باید مراقبت کنند که امیدواریم منویات ایشان به خصوص در مقوله فرهنگ مورد توجه مردم، مسوولین و اصحاب رسانه ها قرار گیرد تا شاهد رفع بخش عمده ی مشکلات کشور باشیم.»

توصیه به خرید اوراق وقف عام بیمارستان تخصیی سرطان جنوب کشور و انجام اعتکاف در روزهای آخر ماه مبارک رمضان، دیگر مواردی بود که توسط حجة الاسلام و المسلمین بیان شد.

نماز جمعه این هفته ی ارسنجان در حالی اقامه شد که علی رغم معاف بودن مصلا از پرداخت بهای برق مصرفی، همچون هفته گذشته به دستور امام جمعه ی ارسنجان، تمامی چراغ های قسمت های مختلف مصلا جهت صرفه جویی در مصرف برق خاموش شده بودند. نکته ای که در هفته های قبلی مورد تأکید حجة الاسلام و المسلمین احمدی قرار گرفته بود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳
1
شاید دلیل اینکه امام جمعه محترم ارسنجان علیرغم نبود امکانات مناسب درمانی در ارسنجان بر خرید اوراق جمعی برای ساخت بیمارستان شیراز تاکید کردند این است که ایشان و خانواده محترم ایشان ساکن ارسنجان نیستند و با مشکلات مردم آشنایی ندارند.
ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۸ تير ۱۳۹۳
0
بیمارستان واسه کل کشور نه شیراز.قید شده جنوب کشور