کد خبر: ۵۸۴۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۰ - ۳۰ تير ۱۳۹۳
در تماس تلفنی با مشعل و شلح مطرح شد

حمایت قاطع نصرالله از مقاومت فلسطین

دبیر کل حزب‌الله لبنان ایستادگی رزمندگان مقاومت و صبر مردم مظلوم غزه را ستود.
«سید حسن نصر الله» دبیر کل حزب الله لبنان شب گذشته در تماس تلفنی با «خالد مشعل» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)، صلابت وایستادگی رزمندگان مقاومت و نوآوری‌های آنان در عرصه نبرد و صبر چشمگیر مردم مظلوم و منسجم با گزینه مقاومت غزه را ستود.

به گزارش شیرازه، فارس  به نقل از پایگاه خبری «المنار» نوشت: سید نصر الله ایستادگی قلبی، ظاهری و اراده‌ای حزب الله و مقاومت اسلامی لبنان در کنار انتفاضه و مقاومت ملت فلسطین را تاکید کرد و دیدگاه مقاومت فلسطین و شرط‌های برحقش به منظور پایان بخشیدن به حملات جاری دشمن صهیونیستی علیه مردم بی دفاع غزه را تایید کرد.

این گزارش حاکی است که خالد مشعل نیز طی سخنانی از قدرت مقاومت فلسطین در ثبات، بردباری و شکل دادن دومین پیروزی در ماه ژوئیه برای سید اهل مقاومت سخن گفت.

دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان همچنین در تماس تلفنی دیگری با «رمضان عبدالله شلح» دبیر کل جنبش جهاد اسلامی فلسطین تحولات میدانی و سیاسی جاری و همچنین تحرکات کند و ناکام دیپلماتیک و همچنین انسجام و وحدت همه گروه‌های مقاومت در نبرد سرنوشت ساز جاری را مورد بحث و بررسی قرار داد.

بر اساس این گزارش سید نصر الله در گفت‌وگو با شلح تاکید کرد که اگر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر دشمن صهیونیستی در این جنگ بر موافقت بین‌المللی و دولتی تکیه دارد، مقاومت نیز از قوی‌ترین تأیید و محبوبیت مردمی برخوردار است.

دبیر کل مقاومت اسلامی لبنان همچنین در گفت‌وگوی تلفنی با شلح بار دیگر مواضع حزب الله و مقاومت لبنان در ایستادگی در کنار مقاومت غزه، همبستگی و تایید آنرا تاکید کرد و از آمادگی حزب الله برای همکاری با مقاومت فلسطین در راستای تحقق اهداف و ناکام گذاشتن اهداف دشمن صهیونیستی از به راه انداختن جنگ جاری، سخن گفت.
نظرات بینندگان