کد خبر: ۵۸۵۴۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
با دستور استانداری فارس؛

پایان اجباری ماموریت بخشداران مرکزی، جنت و رستاق داراب

بر اساس شنیده ها استانداری فارس دستور پایان مسئولیت بخشداران مامور از آموزش و پرورش در بخشداری ها را صادر کرده است و این افراد از ساعت 24 شب گذشته دیگر مسئولیتی ندارند.

در حالی وارد اولین روز کاری یک مرداد ماه 1393 می شویم که با دستور استانداری فارس ماموریت نیروهای آموزش و پرورش در پست بخشداری های این استان پایان می پذیرد، که بر این اساس سه بخشدار مرکزی، جنت و رستاق شهرستان داراب نیز می بایستی ناچارا از مسئولیت خود کنار بروند.

به گزارش شیرازه به نقل از داراب آنلاین، بر اساس شنیده ها استانداری فارس دستور پایان مسئولیت بخشداران مامور از آموزش و پرورش در بخشداری ها را صادر کرده است و این افراد از ساعت 24 شب گذشته دیگر مسئولیتی ندارند.

پیش از این "رحمت اله خوشبخت" بخشدار مرکزی، "محمود قائدی" بخشدار رستاق و "نجفی" مسئولیت بخشداری جنت را عهده دار بودند که با صدور این دستور می بایست از این به بعد در آموزش و پرورش خدمت کنند.

به دلیل دستور صریح استانداری تلاش یکی از بخشداران شهرستان از طریق دیدار وی با معاون سیاسی استانداری جهت ابقا در مسئولیت، نتیجه ای نداشته است!

به گفته یک منبع آگاه به زودی دستور پایان ماموریت دیگر نیروهای آموزش و پرورشی مسئول در ادارات شهرستان ها نیز صادر خواهد شد.

از انتخاب دولت یازدهم تاکنون اصلاح طلبان و اصولگرایان داراب تلاش های زیادی در جهت تغییر یا ابقای مسئولین آموزش و پروش، بخشداران، فرماندار و ... انجام داده اند که امید است در این کش و قوس های سیاسی اصل "شایسته سالاری" فدای اختلافات جناحی نشود.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
قطب ابادی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
0
بخشدار کردیان هم معلم است چرا هنوز بخشدار است
سعید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
0
فکر نمیکنم بدلیل اموزش و پرورشی بودن انهارا برکنار کرده باشند.چون به تازگی یکنفر از اموزش وپرورش ممسنی را جهت بخشدار مرکزی ممسنی معرفی کرده اند وقرار است تا چند روز اینده حکم ایشان ازطرف استانداری صاذر شود.
حمید
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
0
سلام
فقط هدف تسویه حساب جناحی است نه بخشنامه و دستورالعمل
بخش مرکزی استهبان شش ماه است بخشدار ندارد جالب است بدانید بخشدار قبلی از وزارت نیرو حقوق میگرفت و رایگان برای استانداری کار میکرد به نظر شما نمیشد حداقل تا زمان انتخاب جانشین ایشان را حفظ کرد البته که نمیشد چون بخشدار سابق اصولگرا کارا و بسیجی بود و گناهی بالاتر از این ؟