کد خبر: ۵۸۵۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۰ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
در بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار فارس آمد

گام های استوار و مشت های کوبنده خود را بر سراستکبار جهانی فرود آوریم

آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و محمد احمدی استاندار فارس در بیانیه ای مشترک ضمن محکوم کردن جنایت های اسرائیل، از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش شیرازه آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز و محمد احمدی استاندار فارس در بیانیه ای مشترک ضمن محکوم کردن جنایت های اسرائیل، از مردم استان برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند. در این بیانیه آمده است: اتحاد شوم مثلث شیطانی آمریکا، انگلیس و رژیم منفورصهیونیستی بار دیگر روزهای خونینی را برمردم بی گناه مسلمان دراقصی نقاط عالم اسلام تحمیل کرد.

کشتار بی رحمانه مسلمانان زیر چشم های نظاره گر مجامع بین الملل و دولت های حامی تروریسم، و حرکت در مسیر تحقق طرح آمریکایی اسرائیلی خاورمیانه بزرگ، موج عظیم بیداری را در بین ملل جهان به وجود آورده است.

راه اندازی جنگ های خود ساخته و نیابتی و حمایت از گروه های سفاک تروریستی در کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، افغانستان، پاکستان، مصر، الجزایر و دیگر بلاد اسلامی و قتل عام مردم مظلوم و بی دفاع غزه و جنوب لبنان و موج جدید حملات، علی رغم تمام سختی های موجود و تحمل رنج ها و مصائب تلخ آن، بحمدلله نتوانست استحکام، مجد و عظمت مسلمانان را تحت تاثیر خود قرار دهد.

روز قدس نزدیک است و مردم بصیر جهان و دشمن خونخوار بشریت نظاره گر حرکت شما در این روز عظیم و جهانی است. گام های استوار و مشت های کوبنده خود را در این روز به یادماندنی پر صلابت ترازگذشته بر سراستکبار جهانی فرود آوریم و با حضور خود حماسه ای دیگر خلق کنیم . انشاء الله وعده نصرت الهی نزدیک است که فرمودند: «ان تنصروا الله ینصرکم و یثبت اقدامکم»

نظرات بینندگان