کد خبر: ۵۸۵۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶:۴۶ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
برای اولین بار در دارالمومنین

ماهواره بیار گیرنده دیجیتال ببر + فیلم

برای اولین بار در شهر دارالمومنین اقدام فرهنگی تعویض گیرنده های ماهواره با دیجیتال توسط مجمع عمومی بسیج ، قرارگاه امر به معروف بسیج و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سپیدان اجرا شد.
به گزارش شیرازه به نقل ازمارگون، موسوی انور امام جمعه سپیدان در حاشیه مراسم تعویض گیرنده های ماهواره با دیجیتال اظهار داشت :

اقدام فرهنگی تعویض گیرنده های ماهواره با دیجیتال برای اولین بار در سپیدان که مشهور به دارالمومنین است توسط مجمع عمومی بسیج و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر و خیرین سپیدان اجرا می شود.

موسوی انور این اقدام را در راستای شعار سال 93 و مبارزه با تهاجم فرهنگی خواند و افزود: در راستای شعار سال 93 و مبارزه با تهاجم فرهنگی از خیرین شهرستان دعوت شد تا با تهیه گیرنده دیجیتال و تعویض آن با گیرنده های ماهواره ای یک کار فرهنگی در جهت مبارزه با فرهنگ استفاده از ماهواره صورت گیرد.

در این مرحله که با حضور سردار بوعلی مشاور فرمانده سپاه فجر فارس برای اولین بار در سپیدان اجرا می شود تعداد 50 دستگاه گیرنده دیجیتال با مشارکت خیرین تهیه و در ازای تحویل گیرنده های ماهواره ای به متقاضیان هدیه می شود.

موسوی انور از همه مردم خواست در صورت تمایل به شرکت در این طرح، با تحویل گیرنده های ماهواره ای خود به مراکز بسیج شهرستان در این کار خداپسندانه شرکت کرده و یک دستگاه گیرنده دیجیتال دریافت نمایند.

 برای اولین بار در شهر دارالمومنین اقدام فرهنگی تعویض گیرنده های ماهواره با دیجیتال توسط مجمع عمومی بسیج و ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر سپیدان اجرا شد .


نظرات بینندگان