کد خبر: ۵۸۵۶۲
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۴ - ۰۲ مرداد ۱۳۹۳

شهرستانی که نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!

در حالی پایان مأموریت اسداله اسکندری اعلام شد که جانشینی برای این پست معرفی نشده است.
به گزارش سرویس شهرستان‌های شیرازه به نقل از ارسن نیوز، با پایان مأموریت بخشدار مرکزی ارسنجان، این شهرستان که قبل از این هم فاقد معاون فرماندار بود، اکنون فقط با سرپرست فرمانداری اداره می شود. به عبارت دیگر شهرستان ارسنجان در حال حاضر نه فرماندار دارد، نه معاون فرماندار و نه بخشدار!

نوع اتمام مسوولیت بخشدار مرکزی هم در نوع خود جالب است! در حالی پایان مأموریت مهندس اسداله اسکندری اعلام گردیده است که نه جانشینی برای این پست معرفی شده است و نه حتی افرادی همچون اعضای شوراهای اسلامی روستاها، بخش و شهرستان از این مسأله مطلع شده بودند!

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
0
سلام تو هم دلت خوشه .مگر آنهایی که فرماندارو...... دارند چکار کردند هزینه تان کمترشد
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
1
سلام طبق شنیده ها برای 15نفر از فرمانداران وبخشداران طی چند روز گذشته پایان ماموریت صادر شده،می بایست به آقای استاندار که دلواپس مواد مخدر بود گفت که به سخنان مقام معظم رهبری در جمع مسئولین نظام ودلواپسی ایشان در خصوص حذف جریان مومن وانقلابی به نام اعتدال(غیر وزارت کشوری بودن ) توجه کنند
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
1
شیرازه کاملا با غرض ورزی خبرها رو چاپ و نظرهارو به نمایش میزاری.این چندمین باره که نظرمو در مورد یه خبر اعلام میکنم ولی چون با نظر شما همسو نیست نشون نمیدین.هر دفعه هم هیچ کلام خدایی نکرده زشت،نا پسند یا توهین و افترایی نبوده.لطفا رویتون رو عوض کنید.این کاره خوبیه که از نیروهای بومی وزارت کشور باید استفاده بشه.کار باید تخصصی باشه
مدیر سایت
مدیر سایت
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
خواننده گرامی
بیش از ده نظر شما در طول چند ماه قبل در سایت شیرازه منتشر شده که همه آنها با همین جمله (این چندمین باره که نظرمو در مورد یه خبر اعلام میکنم ولی چون با نظر شما همسو نیست نشون نمیدین) شروع می شود و این نشان از صداقت رفتار و گفتار شما دارد!؟
در هر حال هر نظری که خوانندگان گرامی در چارچوب مقررات سایت ارسال نمایند منتشر خواهد شد.
شهروند
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۳
0
سلام.معلومه که دقیق همه چیرو زیر نظر دارید ولی چرانظر من در خصوص خوبی عدم استفاده از نیروهای دیگر دستگاهها در پستهای اجرایی وزارت کشور رو نمایش ندادین؟این کار کمک شایانی به کارهای تخصصی میکنه همونطور که خیلی از وزارت خونه های دیگه هم این کارو انجام میدن.این حقه یه کارمند که ارتقا پیدا کنه این عدالت نیست که کسی از بیرون که هیچ تجربه ایم تو اونکار نداره بیاد بالا دست قرار بگیره.این کل پیام من بوده. تو پیامم هم عرض کردم هیچگونه توهین یا افترایی نبوده فقط با این خبر شما همسو نبوده.در صداقت گفتار و کردار شما با گفتن این حرف شک میکنم.بله نظرات زیادی هم از من چاپ شده ولی اونها همسو بودن و این نشان از تعادل و البته صداقت من داره،بهتره شما هم در گفتارتون تجدید نظر کنید.خوبه که میدونید من از طرفدارها و بازدید کننده های پرو پا قرص شما هستم.از توجه شما هم ممنونم که جوابمو دادین.ولی لطفا در چاپ نظرات بیشتر دقت کنید که خدایی نکرده مدیون کسی نشید.در ضمن همینجا از تمام تلاشهای شما دست اندر کاران سایت شیرازه جهت اقدام به موقع اطلاع رسانی تقدیر و تشکر میکنم.